Saradnica ekspert za ljubljenje

63 5 12
                                    

- Nisam mnogo. Previđaš nešto vrlo jednostavno. Ja sam se za tebe zagrejao od prvog momenta kad sam saznao da postojiš. To sam ti rekao i to nije tajna. Moj cilj je da te osvojim i da ti poželiš mene. Možda u tome neću uspeti. Ali ja čvrsto verujem u to da hoću i sve ću uraditi da to ostvarim. Stalo mi je do tebe i voleo bih da budemo zajedno. Međutim nešto me jako brine.

- Šta to ako smem znati?

- Brine me to da se ti možda ne znaš ljubiti, pa šta ću ja onda s tobom? Možda samo znaš da se baviš naukom? Rekla si da si se za to specijalizirala. Ne znati se ljubiti je veliki nedostatak.

- Znam se ja ljubiti, ništa ti ne brini. Iznenadio bi se kako se dobro ljubim.

- Ne znam da li bih se iznenadio. Imam neki predosećaj da se žene sa tvoje planete mnogo lošije ljube nego žene sa moje. Žene sa moje planete se u poljubac toliko unesu kao da će celo svoje biće kroz poljubac dati muškarcu. A kad muškarac nju ljubi ona drhti kao da je drma struja od 220 volti, toliko je to uzbudi.

- Nisu ni naše žene ništa lošije čak naprotiv. Kad bi ja tebe ljubila, a mi smo razvili specijalne tehnike, satima ne bi posle toga mogao doći k sebi.

- A gde bi me sve ljubila?

- Ništa ti ne brini. Našla bih ti i najsitniju osetljivi tačku pa bih te ljubila u svaku od njih dok ne poludiš. A kako bi ti mene ljubio?

- Ja se ne razumem u te vaše androidske tehnike

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ja se ne razumem u te vaše androidske tehnike...

- Nisu to androidske, nego univerzalne tehnike, svi to znaju.

- Dobro neka ti bude. Evo ovako bih te ljubio. Recimo da sedimo na nekoj sofi. Uzeo bih te u naručje i dlanom milovao po licu. Vrhom svog nosa protrljao bih vrh tvog nosa tačno pet puta. Onda bih ti pričao nežne reči na uvo. Ponekad bih ti ga malo gricnuo, a ponekad bih te poljubio iza njega. Govorio bih ti kako si lepa, koliko mi značiš, kako ne mogu da živim bez tebe. Onda bih ti malo pevao ali i dalje mazio po licu. Tada bih ti rekao da zatvoriš oči pa bih te tačno dvaput poljubio u svaki kapak. Onda bih ti govorio kako nikad dosad tako divno stvorenje nisam imao u rukama i koje obožavam do najdublje tačke na srcu. Onda bih te poljubio u vrh nosa tačno tri puta. Nastavio bih da ti pričam kako bih voleo da te tako držim celu večnost dok ne ostarimo zajedno. I tako bih te mazio i pričao dok se potpuno ne bi opustila. Uhvatio bih ti lice sa oba dlana, moje usne bih sasvim lagano spustio na tvoje, tačno dve i po sekunde i nežnim glasom rekao: - Volim te. - Eto, to bi bilo sve što se tiče ljubljenja.

- Samo to?

- Zar treba više? Zar to nije dovoljno?

- Meni nije. Ja hoću da me još tako ljubiš, da me maziš i da mi pričaš.

- Ma zamisli molim te! Do malo pre govorila kako sam opterećen pričama o ljubavi, a sad njoj odjednom nije dovoljno i hoće još. Vama ženama stvarno nije lako udovoljiti.

SaradnicaWhere stories live. Discover now