Trebao si da pitaš da li će uopšte biti spavanja. Verovatno ti je poznato, a ako nije moram da te upozorim da sam ja nevina. Iako je malo falilo da to ne budem zahvaljujući tebi malo ranije. Što se na kraju opet svodi na skoro isto, ali ipak nije. A kao Pella to nisam bila jer sam to od nje nasledila. Ta nevinost meni može nešto značiti samo ukoliko i tebi znači.
Znam da nisu normalne okolnosti i možda misliš da meni telesno ne znači mnogo zbog mog menjanja oblika. Budi siguran da mi je to važno, pogotovo kad sam s tobom. Nije sve u intelektu, jer te i ovo telo voli. Kao što to mogu da vole ruke ili ako baš hoćeš srce. Ti možeš voleti moju pamet ali ako voliš i moje telo ta ljubav se jasnije ispoljava. Preko tela mozak prima nadražaje, muškarca uzbuđuju ženske grudi, ženu njegove, pričanje takođe dolazi preko tela i može biti izazivačko.
-Ne ponašaš se tako kao da si nevina. Meni je to bilo uvek važno. Nikako u smislu muškog trijumfa, biti prvi kao statistički broj. Važnost mi je prvenstveno zato jer mi se takva devojka prepušta. Ima u mene poverenje i voli me. To automatski izaziva kod mene određenu odgovornost i poštovanje prema njoj. Svakako moram prema njoj biti mnogo nežniji, moram paziti i na rizik trudnoće.
Kao što vidiš ta defloracija za mene ima mnogo dublje simboličko, a time i fizičko značenje. Ja ne mogu a da to ne cenim, naravno, nemam se nameru zbog toga zahvaljivati, ali će to činiti da se mnogo snažnije vežem za tu osobu. Da si neka druga, možda mi ne bi verovala, ali to ne bih voleo a radim devojci koju iskreno ne bih voleo, ma kako bila lepa i zavodljiva. Kad je reč o tebi, ne znam kako da se postavim. Da li da ne razmišljam o tome ili da to pokušam shvatiti na neki poseban način. A što se tiče ovog što se moglo desiti pre to mogu da objasnim.
-A kako bi trebalo da se ponašam? Nisam zapucala milione kilometara da bih ovde prodavala tvrdi pazar. Znam dobro kod koga sam došla, a znala sam to i pre nego sam ovde krenula. A što se tiče objašnjavanja nemoj ni pokušavati, jer kad ti budem sve rekla, više ćeš ti imati razloga da se ljutiš na mene nego ja na tebe. Zato ostavimo to za drugu priliku.
Samo bih htela dodati da ja nisam agresivna, fizička nevinost ne utiče na moje ponašanje da ga se moram rešiti, nisam zahtevna prema drugima i ne volim pritiskati druge jer ne volim da drugi pritiskaju mene. Ali nisam kriva što mi mozak radi brzo. Neće to samo meni biti prvi put nego će to nama biti prvi put, to ću da pamtim i zbog toga mi je važno. Od tebe sam iz naših razgovora puno naučila i to mi je pomoglo da mnoge stvari bolje shvatam čak i na mojoj planeti, gde sam neka iskustva te vrste već uspešno primenjivala na iznenađenje mnogih.
Zapamtila sam i šta je pametna žena. Možda je jednostavnije reći da sam zapamtila sve što smo govorili. Budući da smo i ti i ja bili iskreni onda ćemo to prihvatiti kao usvojeno. A usvojila sam zato što sam razumela o čemu se radi. Ti vrlo dobro znaš zbog čega sam sve razumela.
-Znam.
-Taj recept ne možeš primenjivati na ljude ako nisu u toj specifičnoj situaciji. Možda sam te ugnjavila sa ovom dugom pričom, hoćeš ti da nastaviš?
-Nisi me ugnjavila. Volim da te slušam, to mi prija i istovremeno odmara. Nedostajala si mi svih ovih dana što se nismo čuli, pomalo sam brinuo. Znao sam da postoji razlog, ali nisam mogao da pretpostavim koji. Dobro se sećam da si rekla da ćeš sve učiniti da budemo zajedno. Verovao sam da to iskreno misliš, ali nisam imao ništa opipljivo za šta da se vežem. Sve je nekako bilo u vazduhu.
Osetio sam neki strah da nećemo više biti zajedno. U fizičkom smislu bih to nekako podneo da smo ostali u kontaktu u kakvom smo bili. Prihvatio bih takvu situaciju bez obzira koliko želeo više. Naša komunikacija je omogućila da maštam o tebi. To me je hranilo, davalo snagu, davalo optimizam. Nemaš pojma koliko mi je to bilo vredno. Koliko sam se osećao duhovno bogatim.
YOU ARE READING
Saradnica
Science FictionKoliko ljubav sa vanzemaljkom može biti stvarna? Saradnica je android na planeti Solaris, napravljena je na veštački način sistemom biološkog kloniranja i softverskim oblikovanjem karaktera osposobljena da bude vrhunski naučnik. Priča pripada žanr...