Dva sunca

54 6 1
                                    

-Malo me previše izazivaš, teraš me da o tome razmišljam iako od toga nema koristi. Tek si stigla i treba mi vremena da se naviknem na tebe. Kao što sam ti malo pre rekao potrebno mi je da prvenstveno osetim tvoju dušu a onda ćemo za telo lako. Važnije mi je da osetim tvoje toplo srce, nego tvoju toplu ruku.

-U redu shvatila sam, ali to ne znači da neću rukom ići ko zna gde. Primećujem da me čas gledaš na jedan a onda na drugi način. Znam da si se sa Gabrirllom suzdržavao, ali to sada uopšte nema potrebe. Mislim da bi ti dobro došlo da nešto objasnim. Ja sam nesumnjivo Sara, tu nema nikakve dileme, ali ima nekih stvari koje trebaš uzeti u obzir. Tamo odakle sam došla imala sam drugačiji izgled.

Namerno ti ga nisam htela pokazati preko fotografije ili videa iz više razloga. Neki od bitnijih su što nisam znala kako će se sve skupa odvijati, a drugo je bilo što sam smatrala da je dobro da me zamišljaš kako tebi odgovara jer će tada naša komunikacija biti spontanija.

Kao što vidiš moje telo i izgled je isto kao i Gabriellino. Budući da ponašanje ide iz mozga reakcije tela će biti u skladu s tim. Sigurna sam i da se moj pogled razlikuje u odnosu na Gabriellin. To mi je rekao i Profesor, iako su mi oči bile iste kao u njegove kćerke, kad bi me u njih pogledao video bi drugačiju osobu i to mu uopšte nije smetalo.

 To mi je rekao i Profesor, iako su mi oči bile iste kao u njegove kćerke, kad bi me u njih pogledao video bi drugačiju osobu i to mu uopšte nije smetalo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pretpostavljam da te ono zbunjuje. Znaj da se i ja na njega privikavam. Ti si verovatno o meni zamišljao neku određenu sliku koja se sa ovom ne poklapa. Sad bih volela da budeš smiren i ne reaguješ burno na ono što ću ti reći. Jesi li spreman?

-Spreman sam. Priznajem, kad te pogledam ne mogu izbaciti asocijaciju na nju.

-To je normalno. Dakle, ja nju znam duže i bolje od tebe.

-Duže, mogu da prihvatim nekako, ali bolje, teško mi je poverovati, jer sam je baš dobro upoznao. Izvini na ovom priznanju.

-Nema potrebe da se izvinjavaš, ali ti ipak hvala na tome. Radi se o sledećem. Ja znam baš sve što ste pričali i radili od trenutka kad se pojavila na tvojim vratima.

-Baš sve?

-Baš sve! I ne samo to, znam i najsitniji osećaj koji je ona gajila prema tebi, znam kako je reagovala kad bi te pogledala, kad bi je ti dodirnuo, erotski uzbuđivao, masirao ili hvatao u zagrljaj.

-Sad se osećam veoma neprijatno zbog toga.

-Šta ti je neprijatnije, to što si Gabrielli radio, ili to što znaš da sam ja to sve registrovala?

-Ne znam tačno, moža oboje.

-Mogu ti pomoći da se osećaš bolje.

-Kako?

-Zbog svega ovoga se i ja osećam krivom, ali je mnogo važnije nešto pogotovo za tebe, što sam ja posebno registrovala, a to sigurno nije bio način kako ti je bio uglavljen sunđer dok si se tuširao.

SaradnicaWhere stories live. Discover now