-Stvarno je tako, nemam razloga da te lažem. Međutim, mnoge devojke odavde izbegavaju da to dožive, jer smatraju da na taj način gube kontrolu nad sobom, da time pokazuju pred svojim momkom slabost koju on može da zloupotrebi na njenu štetu. Na kraju da bi se doživelo nešto takvo potrebno je da se ispune određeni uslovi.
-Da li su oni mnogo teški?
-Nisu ni teški ni laki. Uopšte nisu te vrste kategorije. Radi se o tome da bi se to doživelo, ja sam ti dao primer doživljavanja kod žena, a skoro potpuno isto je i kod muškaraca kad mu to radi njegova partnerka, potrebno je da među njima postoji iskrena ljubav, po mogućnosti oslobođena predrasuda, bilo kakvog kompleksa i uz prisustvo međusobnog poverenja da se uživanje prima ali isto tako i daje.
-Znači sve je u ljubavi? Da li je ona alfa i omega postojanja?
-Ne bih tako rekao. Jesi li bila nekad zaljubljena?
-To nisam sigurna. Volela bih čuti tvoju definiciju, pa bih ti onda lakše odgovorila.
-Ne znam da li ću ti mnogo pomoći. Definicija ljubavi je veoma široka i pokriva mnoga različita područja. To je subjektivni osećaj kojeg svaki pojedinac drugačije doživljava. I pored te raznolikosti postoje zajednički elementi koji su u ljubavi sadržani. Ako govorimo o ljubavi među partnerima to je na prvom mestu međusobna privlačnost. Ta privlačnost je jedan od najstarijih osećanja koji se razvijao zajedno sa nastankom svih živih bića na planeti.
Osnovni cilj tog osećanja je bio povezivanje dva suprotna pola da bi očuvali svoju vrstu. Razvojem tehnologije taj osećaj se modifikovao. Ljubav preko privlačenja i dalje služi za produženje ljudske vrste, ali se njom sve više manipuliše. Obično ljubav počinje zaljubljenošću, što je prvi stepen privlačenja. Nakon toga ukoliko se uspostavi saglasnost, razvijaju se složeni međuljudski odnosi, ne samo zbog osnovne egzistencije, već i kvalitetnijeg načina života.
Partneri koji se vole, stvaraju posebnu vrstu pozitivne energije koja im omogućava da sa mnogo većom lakoćom rešavaju bilo kakve probleme koji mogu da iskrsnu pred njih. Iz te ljubavi nastaju deca i roditelji veliki deo svoje ljubavi usmeravaju ka njima, da bi ona što uspešnije rasla. Deca svojoj deci i tako dalje. Nekad ljubav može biti toliko snažna da smo spremni da žrtvujemo svoj život za onog kojeg volimo.
-Zanimljivo, teoretski sam bila s time upoznata, ali kad ti to pričaš deluje sasvim drugačije. To što si rekao deluje veoma logično. Uspoređujem to sa onim što se dešavalo i dešava na mojoj planeti. Neke stvari su iste, a neke i nisu. Posebno me zanima zašto nisu. Znam da se iz desetak tvojih rečenica ne može stvoriti precizna slika, ali ona može biti dobro polazište za daljnju analizu.
Sa druge strane, ja ne pripadam potpuno ljudima na mojoj planeti, pa mi to jako otežava da definišem gde je moje mesto u odnosu na ljude i na ljubav koja mi tako privlačno deluje. Nadam se da ćeš mi ti u tome pomoći, ako budeš želeo. Ono što mogu ja tebi da dam, a tebi treba slobodno pitaj.
-Odmah ću te pitati. Ima veze sa tvojom spavaćicom.
-Ne znam kakve ima veze, ali pitaj.
-Želim ono što je ispod spavaćice.
-Ne znam na šta misliš?
-Nisam baš previše pametan, ali nisam ni previše glup. Pretpostavljam da si spavaćicu izmislila da bi mi ugodila. Možda si trenutno u nekom borbenom oklopu ili skafanderu na nekoj letilici. Dakle, to što si rekla, ja ne tretiram kao laž, već kao tvoju želju da razmišljam o meni prijatnim stvarima. Ja to cenim i na tome sam ti zahvalan. Tako se ponašaju samo izuzetne ženske osobe. Ali, da se vratimo na početak. Ukoliko zamislimo da je spavaćica stvarna šta se onda nalazi ispod nje?
YOU ARE READING
Saradnica
Science FictionKoliko ljubav sa vanzemaljkom može biti stvarna? Saradnica je android na planeti Solaris, napravljena je na veštački način sistemom biološkog kloniranja i softverskim oblikovanjem karaktera osposobljena da bude vrhunski naučnik. Priča pripada žanr...