Saradnica i Zlatni presek

49 5 9
                                    

- Gde je nestala ona superiorna naučnica koja uništava sve oko sebe svojom hladnom logikom?

- Nisam ja superiorna i logika ne može biti hladna.

- Izgleda da se rastopila i pretvorila u nežno i krhko žensko biće željno ljubavi i pažnje. Znam da nauka nigde nije nestala, samo su na površinu isplivale one osobine kojima se neka osoba može samo ponositi. Znaš li da sam te pažljivo slušao dok si govorila? Pratio sam tvoju transformaciju i valorizaciju vrednosti.

Ali istovremeno dok sam te slušao, u mislima sam te rukama mazio i prelazio po tvom telu Nije mi cilj bio senzualni doživljaj, već podrška one telesne energije koja je bila proizvod tvog mozga. Kao da sam preko tvog tela bolje razumevao misli koje je tvoj mozak stvarao i širio celim tvojim telom. Znaš i sama da se govorom može uzbuditi celo telo, bez obzira da li slušamo ili govorimo. Zamišljao sam kako osećam svaku tvoju izgovorenu reč preko podrhtavanja tvog tela. Ni trenutak nisam posumnjao da je moj doživljaj stvaran.

Ako to sada nisi u stanju da zamisliš, garantujem ti da ćeš isto osetiti kad mi se budeš opustila u naručju dok te ja obuhvatam i mazim rukama. Sve ono što budeš govorila imaće drugačiju boju i težinu nego da to isto govoriš sa dva metra odstojanja. To je zato što moje ruke neće biti tamo da registrujem šta govori tvoje telo već će one tebi prenositi šta ja prema tebi osećam. Ne sekiraj se, neće ti trebati nikakav prevodilac da bi to razumela. Nije isto u rukama držati telo bespomoćne osobe, ili neke potpuno suprotne koja u takvoj bespomoćnosti vidi sopstveno uživanje.

Opuštenost i prepuštanje uživanju možeš samo sa osobom do koje ti je stalo, inače bi bila zgrčena, stisnuta, hladna, unezverena. Tolika je to razlika. Fantastično je uživanje u davanju sebe, da bi isto tako dobila tebi dragu osobu. To je vrednost zbog koje se isplati uložiti izuzetan i intelektualni i fizički napor da se to ostvari.

Ovo me podsetilo na jedan davni slučaj. Jedna moja mlada prijateljica je dobila telefonski poziv da se nađe sa svojom simpatijom koji je sticajem okolnosti samo prolazio kroz njen grad. Između dva prevoza imao je na raspolaganju veoma malo raspoloživog vremena. Kad mi je to prenela zapitao sam je da li ide. Odgovorila je da joj ne pada na pamet da za pet minuta druženja otrpi sate maltretiranja u gradskom saobraćaju. Moj zaključak i tada i sada jeste da joj nije bilo mnogo stalo do tog momka.

Ja ne bih žalio truda i bilo kakvog maltretiranja da budem sa voljenom osobom makar toliko da bar razmenimo jedan pogled ili jedan poljubac. Meni bi to veoma mnogo značilo.

Dakle htela bi da ti pričam o svemu što će se među nama dešavati kad budemo zajedno. Osim uživanja verovatno od te priče očekuješ još nešto. Možda da bolje definišeš svoju ulogu u našem zajedništvu. Pretpostavljam da bi volela da u to uđeš što spremnija. Ne čudi me tvoj pristup, on je za tebe karakterističan, hoćeš da daš svoj maksimum. Odmah da ti kažem da nema potrebe da brineš oko toga, od tebe se ne očekuje nikakav maksimum, jer za njega nema razloga.

Ljubavi ne treba maksimum, to joj ništa ne znači. Njoj treba konstantnost ili kontinuitet, čak je poželjnija umerenost koja se može prevesti kao normalnost. Ekstremna strast nikad nije bila dokaz ljubavi iako to mnogi tako zamišljaju. Veruj mi, kad osetiš nežan pogled s leđa na svom vratu osetićeš koliko to ima važnosti. Isto kao i spoznaja da svojim postojanjem nekome ispunjavaš život.

Prekrasne su one oči koje vide lepotu tvoje duše. Kad osetiš da si nekome potrebna, ali ne zato da bi nešto konkretno radila već samo da mu ispunjavaš misli.

Postojanjem u nečijim mislima osetićeš se izuzetno duhovno bogatom. Bićeš puna samopouzdanja, puna inspiracije, osetićeš lakoću sopstvenog postojanja. Sve ovo što sam rekao je neka vrsta apstrakcije, nije ni varka ni imaginacija. Taj i takav svet je potreban da bi se materijalizovao ili oživotvorio. To je veoma poželjna platforma, da koristim tebi razumljiv termin, da se u takvom okruženju nešto stvori. Nešto trajno i vredno.

SaradnicaWhere stories live. Discover now