Oproštaj na Solarisu

66 6 9
                                    

-Profesore, imam potrebu da vam nešto priznam.

-To me uopšte ne čudi.

-Kako to mislite?

-Primećujem određene promene na tebi koje su nedvosmislene.

-Vi stvarno znate o čemu se radi?

-Ne u tom smislu, samo pretpostavljam šta bi moglo da bude. Recimo ovako, da sam mlađi i da ne ličiš na moju kćerku ni ja ne bih mogao ostati ravnodušan.

-Mislite li da svoj posao ne radim više tako dobro?

-Apsolutno ne. Čak naprotiv, mislim da ga radiš značajno bolje. To je potpuno očigledno i jedino slep čovek to ne bi primetio.

-Drago mi je što ste to rekli, iako mi je zbog toga sada postalo neprijatno. Mislila sam da sam uspela da sačuvam fasadu ozbiljne profesionalnosti, ali izgleda da nisam.

-Šta ti znači ozbiljnost, bezosećajnost?

-Pa, sad, ovaj, ja nisam...

-U redu je, ne uzbuđuj se zbog toga. Normalno je da pratim tvoj rad. Znaš da u tebe imam apsolutno poverenje i da nemam ni malo razloga da te kontrolišem, ali ne mogu a da ne vidim ono što mi je na dlanu.

-A šta to vidite?

-U odnosu na ono kako si radila ranije, što je bilo sasvim u redu, tvoje angažovanje sada kao da je prekriveno nekom posebnom bojom, nekom magijom koju prenosiš na druge. Primetio sam kako te drugi androidi, s kojima dođeš u kontakt gledaju. Ne samo zbog tvoje lepote i držanja koje je veoma zanosno, već aure kojom zračiš. Ulivaš im poverenje i nadu u svoje ideje koje oni doživljavaju kao ostvarenje svojih snova.

-Profesore, nemojte baš toliko preterivati. Ne znam šta vam je danas?

-Ništa mi nije. Samo zamišljam koliko će srećan biti tvoj izabranik što će te imati takvu.

-Izgleda da je baš u tome problem. Iz nekog razloga mene nije zanimalo da bilo koga biram, ali izgleda da je neko mene izabrao, čime sam bila jako iznenađena.

-A ha, ako sam dobro razumeo, tebe neko želi ali ti ne želiš njega?

-Nije da ga ne želim, samo nisam sigurna da li on stvarno želi baš mene ili je to samo projekcija u njegovoj glavi. Druga stvar je u tome što ja za sebe nisam sigurna da li sam prava za njega ili nisam.

-Bože, al ga ti komplikuješ. To ćeš lako proveriti, odeš kod njega i saznaćeš, neće ti trebati mnogo vremena.

-Nije to tako jednostavno. On bi hteo i dete sa mnom, ja o tome nisam ranije razmišljala, ali sam pod njegovim uticajem počela, tako da mi ta ideja više ne deluje tako daleko.

-Sad razumem. Priznajem da to jeste problem. Možeš li ga ubaciti u ovaj tvoj program androidskog razmožavanja dok se ne sazna vaša kompatibilnost?

-Nije reč o tome. Već sam izvršila sve testove DNK i moje i njegove.

-I šta kažu?

-Uopšte nismo kompatibilni, a ne postoje ni teoretske šanse da se to sredi. I njemu i meni dete bi bilo veoma jak, mogu čak reći presudan, faktor našeg povezivanja, a ovako kako stoje stvari od toga izgleda neće biti ništa.

-Bio sam ubeđen po tvom ponašanju da od tebe srećnije osobe nema na ovoj planeti. Gde si ti našla tog nesrećnika što je tebe izabrao?

-Na Zemlji.

-Na Zemlji?

-Da, na planeti koja se zove Zemlja. Solarni sistem sa devet planeta.

 Solarni sistem sa devet planeta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
SaradnicaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz