- Kad si poÄeo da me ljubiÅ¡ stvorilo se na milione spermatozoida. Kad bi svaki naÅ¡ao svoj cilj ceo svemir bi mogao biti naseljen ljudima. U ovoj trci dva su se po svojoj snazi i spretnosti izdvojila i prvi stigli skoro do cilja. Jedan je nosio muÅ¡ke karakteristike a drugi ženske. Zvaćemo ih momak i devojka. Momak je bio za nijansu snalažljiviji, prvi je naÅ¡ao otvor u opni, odgurnuo devojku i spremao se da uÄ‘e kad mu je ona doviknula:
- Ali, ja te volim!
Zastao je iznenaÄ‘en tim reÄima. Devojka je iskoristila njegovu zbunjenost, Å¡mugnula pored njega pa kroz onaj otvor, koji se nakon toga automataki zatvorio. Momak je ostao u Äudu, razoÄarano je razmiÅ¡ljao kako zbog vere u ljubav njegov život neizbežno prestaje. Priljubio se uz jajaÅ¡ce, znajući da je njegova nesuÄ‘ena ljubav tamo unutra potpuno zaÅ¡tićena. Pa ako ne može on, bar da ona, njemu za utehu, bude srećna. S takvim mislima, polako je poÄeo da tone u mrak.Â
- Saro, ti kao da si Äitala grÄku Antigonu?
- Jesam. NauÄila sam mnogo iz te helenske književnosti, mnogo viÅ¡e nego iz moderne, gde se sve uglavnom ponavlja. U toj staroj literaturi žrtva služi da se istakne vrednost i smisao života. U novoj literaturi toga skoro da i nema. Zato mi je palo na pamet da i ja potpuno izmislim neku sliÄnu dramu. Nemam pojma stvarno, Å¡ta se taÄno dole deÅ¡avalo, znam samo Å¡ta se na kraju desilo.
- I na tom kraju, mi ćemo dobiti šta?
- Jasno je. DevojÄicu.
- Kako ćemo je nazvati?
- ImaÅ¡ li ti neki predlog, jer su imena na mojoj planeti dosta neobiÄna?
- Nisam o tome razmiÅ¡ljao. Možda bi mogla da se zove Sola, neÅ¡to kao sunÄica, kćerka sunca. ÄŒekaj, možda imam i bolji predlog, mogli bi je nazvati Solaria.
- To mi se ime jako dopada, podseća me na ime moje planete.
- Sad ću da poljubim vas sve tri, - okrenuo sam se i Saru tri puta poljubio pedalj ispod pupka, pa sam se vratio u isti položaj.
- Kako tri? - malo je zastala, videlo se da razmiÅ¡lja, a onda je glasno reagovala: - Bože, koja sam ja glupaÄa. Navukao si me na potpuno isti trik kao onaj put. Izgleda da se nikada neću opametiti. Prvi poljubac mi je bio jasan bez dileme jer je ceo poduhvat bio zbog Solarie. Drugi poljubac je bio manje jasan ali sam pretpostavljala da sam to ja. Treći poljubac me je potpuno zbunio. Koja bi mogla biti ta treća? Dok se nisam setila ne koga nego Å¡ta ljubiÅ¡.
- Å ta se sekiraÅ¡. Ljubiću te ja tamo joÅ¡ milion puta dok ti sve ne postane apsolutno jasno. Nego, hteo bih da ti kažem da ti je miris dole veoma neobiÄan a ukus veoma slatkast.
- Šta, zar ti se ne sviđa?
- BaÅ¡ naprotiv! Obožavam ga, nikad ga se neću izdovoljiti. Kao da ga je neko pravio samo za mene. Da li ti je neprijatno ovo Å¡to priÄam?
YOU ARE READING
Saradnica
Science FictionKoliko ljubav sa vanzemaljkom može biti stvarna? Saradnica je android na planeti Solaris, napravljena je na veštački način sistemom biološkog kloniranja i softverskim oblikovanjem karaktera osposobljena da bude vrhunski naučnik. Priča pripada žanr...