- Šta ako me siluje? - upitala je Gabriella uplašeno.
-On?
-Pa, valjda je muško, zar ne?
-Naravno. To bih baš volela da vidim.
-Ništa ne razumem. Koliko sam zaključila tamo ću biti sama s njim.
-Bićeš.
-Šta ako on nešto pokuša, šta da radim?
-Hm. Pusti se.
-Da se pustim? Da li ti uopšte znaš šta govoriš?
-Naravno da znam. Šta bi ti falilo? Kao mogućnost uzela sam i to u obzir. To mi uopšte ne bi smetalo, ali ne verujem da će se to desiti. Koliko sam upoznala i tebe i njega, pre ćeš ti njega silovati nego on tebe.
-Ništa mi nije jasno. Kaži mi šta si ti njemu a šta on tebi?
-Ne mogu da odgovorim na to pitanje zato što ne znam još.
-Ne znaš još?
-Pa da. Zato ti postojiš da rešiš tu situaciju.
-A kako ću ja to rešiti situaciju?
-Spontano. Kao što sam ti malo pre objasnila, tvoje je da se tamo ponašaš spontano. Da budeš ono što jesi, u tome imaš potpunu slobodu. Radi šta god želiš jer je sve to već uzeto u obzir. Samo ne da praviš neke ekstremne gluposti. Jedini uslov je da budeš pored njega.
-Sve mi je to jako, jako čudno.
-I jeste čudno. Neko bi mogao da kaže da je to naučni eksperiment, ali to apsolutno nije. Stvar je lične prirode. Niko neće biti oštećen, ili bar ne mnogo, ali tako je to u životu zar ne?
-Izgleda da sam ja neskromna.
-Nisi ti Gabriella neskromna, sasvim si u redu i ako ti nešto znači ti mi se veoma dopadaš. Sa svoje strane nastojaću da te što više sačuvam od neprijatnosti. Ali se u tvoje srce neću mešati. Ili ćeš ti gospodariti srcem ili će ono gospodariti tobom. To se ti i srce dogovorite kako ćete. Neko me je naučio da je to najvažnije na svetu.
-On?
-Naučiće i tebe, ako budeš dozvolila.
-I to je znači moguće?
-Baš si čudna, malo pre si rekla da se bojiš silovanja, a sad pričaš da se bojiš zaljubljivanja.
-Nekako mi se čini da je to isto.
-Interesantno, sličan način razmišljanja.
-Opet on, naslućujem? Šta si od njega još naučila?
-Priznajem. Imate mnogo više sličnosti nego što sam pretpostavljala. Naučila sam nešto što mi je izgledalo nepojmljivo, da je u nekim situacijama egoizam važniji od altruizma. Zbog toga sam rekla da smo konkurentkinje. Ja ne igram prljavo već igram tvrdo. Pod takvim uslovima možemo biti prijateljice.
YOU ARE READING
Saradnica
Science FictionKoliko ljubav sa vanzemaljkom može biti stvarna? Saradnica je android na planeti Solaris, napravljena je na veštački način sistemom biološkog kloniranja i softverskim oblikovanjem karaktera osposobljena da bude vrhunski naučnik. Priča pripada žanr...