Dečko ili devojčica?

82 6 3
                                    

-Ali da se vratim na zemlju gde sam bila i malo pre. Govorila sam o tome šta bi se desilo da nisam intervenisala dok si bio u kupatilu misleći na Gabriellu. Jer da je u tom trenutku ostala u drugom stanju, sve bi se zakomplikovalo. I za nju i za tebe, a pogotovo za mene, gde bih odjednom postala nepotrebni višak. Naučio si me šta znači biti egoista i tebe želeti samo za sebe, a od naše ljubavi će preteći i za druge, zar nisi tako rekao?

-Prilično si računala skoro na sve?

-Morala sam. Takva je bila situacija. Mnogo toga je moralo da se uradi. Bilo je puno i neizvesnosti, ali je bilo neizbežno. Moja želja sada je da se pored tebe potpuno opustim, da te volim i da ti voliš mene, a da o dalekoj budućnosti ne razmišljam. Imam predosećaj da ću biti okupirana mnogo zanimljivijim temama.

-Kojim?

-He, he. Lukav si ti, ali ti neću reći. Moraćeš to sam da otkriješ.

-Da naučiš srpski?

-Jeste, sa piroćanskim naglaskom. Džabe ti pokušaj, ne padam ja na tvoje provokacije.

-A šta ako te budem golicao po tabanima?

-Onda ću govoriti: voda, voda.

-A šta ako te budem počeo masirati, znaš ti već gde?

-Onda ću govoriti: vatra, vatra.

-E jesi smešna. Dopada mi se ovo tvoje glumljenje naivnosti. Nemam ništa protiv toga, jer mi baš prija. Osim toga to mi skraćuje vreme koje je potrebno da ti se prilagodim. Hoću da se najpre naše ljubavi sjedine, pa ćemo za sjedinjavanje tela lako. A kad već pričam o tome, hoću da znaš da sam registrovao gde si zavukla ruku dok si pričala.

-Jesi li? Bilo bi zabrinjavajuće da nisi registrovao. Ali moram ti reći da ja s tim nemam ništa. A ona tamo ništa ne radi. Ruka je sama tamo otišla.

-Sama, ma nemoj?

-Jeste, sama, nešto ju je zvalo a ona pozivu nije mogla da odoli. Verovatno je i ona razmišljala o galaksijama.

-Saro, ti si baš šašava!

-Dobro je dok tako misliš.

-Dođi da te ljubim.

-Za to me ne moraš dugo moliti. A ni kratko.

Izvadila je ruku ispod mojih pantalona i dlanovima mi obuhvatala lice dok smo se ljubili. Bilo je očigledno da se mom suzdržavanju bliži kraj. Ponovo je onu ruku vratila ali ovaj put da mi otkopča slic. Kad je to uspela a pre nego što je pokušala nešto drugo ja sam se uspravio u sedeći položaj. Nismo ništa pričali.

Tada je ona ustala i stala ispred mene među moje noge

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tada je ona ustala i stala ispred mene među moje noge. Uhvatila me za ruke i stavila ih na svoje kukove. Malo sam njima prelazio preko njenog tela a onda sam počeo da je svlačim, deo po deo njene odeće, dok ispred mene nije ostala potpuno gola. Ljubio sam joj grudi dok sam ih istovremeno obuhvatao rukama. Ljubio sam joj pupak dok sam je držao za struk. Ljubio sam joj dlačice dok sam je držao za kukove, za to vreme je ona rukama prolazila kroz moju kosu.

SaradnicaWhere stories live. Discover now