149 60 1
                                    

el ele tutuşup seninle gökyüzünü seyredelim bu gece, kıçımıza batıp bizi rahatsız eden gökdelenlere inat. pahalı otel odalarında değil paslı banklarda oturup paslı hayallerimizden bahsedelim birbirimize. herkes gibi öpüşmeyelim mesela. tanrının huzurunu kaçırmayalım. saatlerce ağlayalım. ucuz şarap içelim. ucuz yaşayalım. karanlık sokaklarda arayalım birbirimizi. sonra hep susalım. sen ne desen ben inanırım, lütfen hiç konuşmayalım. samimiyetsiz mesajlara inat mektuplaşalım biz. zarfı açtığım gibi harflerinden başlayayım seni öpmeye. şayet müsait olursan pişmanlıklarımın olduğu caddelere götüreyim seni. ayaklarınla bas ordaki acılarıma. bas ki sensizken kendimi asmak istediğim iple kurdela yapayım sana. mesela seni seviyorum cümlesini kullanmayalım hiç. onun yerine suratimıza kapanan kapılara küfür edelim. terbiyesizleşelim seninle. yastığa akıtmayalım artık gözyaşlarımızı. tebessümlerimiz tüm kötülüklere karşı bir sıfır önde başlasın. biliyorum, elimizi neye atsak kırılırdik biz. gel, tamir edelim şu seceresine tükürdüğüm hayatı. hani illa intihar edeceksek, göğsümüze bir çukur açıp içimize atlayalım. sevgilim, el ele tutuşup seninle gökyüzünü seyredelim bu gece. manzaraya hiç gerek yok. biz el ele tutuşunca iddiasına varım ki tanrı gülümser...

-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin