Deel 4

1.7K 19 2
                                    

Let op dit is een seksueel getint hoofdstuk.

{Pov Cheyenne}

Ik schrik wakker van de wekker die gaat. Ik wil weer gaan roepen dat die kut wekker moet stoppen, maar dan bedenk ik me dat mijn pa ligt te slapen omdat hij nachtdienst heeft gehad. Zo stil mogelijk maak ik me klaar voor school. Ik kijk nog even snel op mijn telefoon, maar heb geen appjes. Max heeft sinds zondag al niks van zich laten horen en dat is raar, want de dagen er voor kreeg ik elke ochtend een appje van hem. Ik besluit om Max een appje te sturen.

08:04 Cheyenne: Goodmorning Max. Alles ok daar? Ik heb al sinds zondag niets van je gehoord, dus ik dacht laat ik maar ff een appje sturen. Je hebt toch geen spijt hé? Van zaterdag??

Ik twijfel even, maar druk dan toch op verzenden. Ik maak nog snel wat eten en prop het in mijn tas. Ik ga naar buiten en gooi de deur met een klap dicht. Ik pak de scooter uit de schuur en rij naar school. Als ik op school aankom zie ik Max lopen. Ik stap snel van mijn scooter af en ren naar binnen, maar ik zie Max nergens meer. Ik loop naar het lokaal en kom Kimberly en Max tegen. Ze staan met elkaar te praten en als ik aan kom zijn ze gelijk stil. Er valt een ongemakkelijke stilte en dan loopt Max weg. 'Hey hoe is het?' 'Ja gaat wel met jou?' 'Ja goed hoor. Heb je nog wat gedaan het weekend?' 'Ja ik ben met Max naar PSV en Walibi geweest.' 'Oh leuk.' Zegt ze teleurgesteld. 'Is er iets?' 'Nee hoor. Nou ja eigenlijk wel, maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen.' 'Nou gewoon met woorden.' Grap ik. 'Haha wat zijn we toch weer grappig.' Komt er arrogant uit haar mond. 'Maar goed. Ik denk dat ik gevoelens heb voor Max.' Zegt Kimberly en kijkt de andere kant op. 'Owh uhm. Afblijven hij is van!!' 'HOEZO VAN JOU!! ER IS NIKS VAN JOU BIJ!!' 'OWH NEE!! IK HEB AL MET HEM GENEUKT EN DAT KAN JIJ NIET ZEGGEN!!' Ik draai me om, om boos weg te lopen maar dan zie ik Max staan. Hij sleept me mee naar een leeg lokaal en doet de deur op slot. 'Wat was dat?!' Vraagt Max een beetje boos. 'Ja uhm sorry. Ik uh kan het uitleggen.' Zeg ik met een rood hoofd. 'Vertel.' 'Nou oké. Kimberly heeft gevoelens voor je en ja dat heb ik maar gelijk uit haar hoofd gepraat.' 'Door te schreeuwen dat we geneukt hebben. Ben je een mongool of zo.' 'Uhm nou nee eigenlijk niet, maar ik denk dat ik gevoelens voor je heb. Ik bedoel na zaterdag avond ja toen eh. Toen kwamen er vlinders in mijn buik en ik vond het super fijn.'

Max komt op me aflopen en drukt zijn lippen op die van mij. Ik weet even niet wat me overkomt, maar zoen maar al te graag terug. Hij tilt me op en rukt m'n blouse met een soepele beweging los. Max zet me neer op het bureau en zorgt er alvast voor dat m'n broek ook los is. Ik stop hem: 'Max, dit kan echt niet, we hebben hier zo gewoon weer les.' 'Nou en, ik wil je! Hier en nu!' Ik kijk Max aan en zie die o zo lekkere stiekeme lach op zijn gezicht. Dit is toch de droom van elk meisje? Seks op school met de zoon van Jos Verstappen?? Ik ga erin mee en trek zijn broek uit. Max maakt m'n bh los en gooit hem ergens neer. Hij masseert mijn borsten terwijl we elkaar intens zoenen. Ik pak z'n piemel vast en begin hem af te trekken. Max zijn hand glijd naar beneden en begint me van onderen te strelen. Na een tijdje voorspel legt Max me neer en trekt m'n broek in een snelle beweging uit, daarna moet ook mijn slipje eraan geloven. Hij trekt ook zijn onderbroek uit en komt met een harde stoot, diep in me. Na een tijdje verhoogt hij het tempo en beginnen we allebei te hijgen. Ik voel hem steeds sneller en dieper in mij waardoor ik hard begin te kreunen. Max drukt snel zijn lippen op die van mij om het gekreun wat te dempen. Als we naar een tijdje allebei een orgasme hebben gehad, kleden we ons gehaast aan. Max haalt snel de deur van slot terwijl ik mijn bh zoek. 'Max, waar the fuck heb je mijn bh gelaten?' 'ehm, geen idee.' zegt Max met een rood gezicht. We beginnen gehaast te zoeken, totdat ik hem onder het bureau zie liggen. Ik wil mijn bh pakken maar net op dat moment vliegt de deur los. Fuck meneer De Jong komt binnen lopen wat nu?

Max is meneer De Jong aan het afleiden terwijl ik mijn bh pak en hem snel aan doe. Ik doe mijn blouse dicht en merk dat ik een knoopje mis. Ik zie hem op het bureau van De Jong liggen en pak hem er snel van af.

{Pov Max}

'Wat deden jullie twee alleen in het lokaal?' 'We uh moesten even wat bespreken.' Lieg ik. Ik draai mijn hoofd om en zie dat Cheyenne zich weer helemaal heeft aangekleed. Ik loop naar een tafel en ga op de stoel zitten. Cheyenne komt naast me zitten en het is heel ongemakkelijk. Ze legt iets op mijn tafel en ik zie dat het een knoopje is. Ik kijk naar haar blouse en zie dat ze een knoopje mist. Het knoopje hoort bij haar borsten te zitten, maar hij zit er niet. Ik begin keihard te lachen en de hele klas kijkt ons aan. Ik zie dat Cheyenne een rood hoofd krijgt en naar beneden kijkt. Ik geef haar mijn RedBull jas die ik van mijn vader heb gekregen. De rest van de lessen gaan snel. Na de laatste les gaan Cheyenne en ik naar onze kluisjes. We pakken onze spullen en gaan naar buiten. Ik wil op mijn fiets stappen, maar zie dat de band lek is. 'Chey. Kan je me misschien naar huis brengen. Mijn band is namelijk lek.' Cheyenne knikt en ze start haar scooter.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu