{Pov Cheyene}
Ik sta nog steeds tegen de muur. Het mes drukt op mijn keel. Ik voel de druk steeds harder. Ik wil dit niet, ik wil naar Max. Opeens heb ik een idee. Ik geef Daniel een knietje en ren snel naar de deur. Als ik bij de deur kom blijkt die op slot te zitten. Daniel staat op en komt al mijn kant op. Ik ren naar de badkamer en gooi de deur dicht. Dan open ik de deur naar de kamer van Max. Als ik die op slot wil draaien gooit Daniel de deur los. Ik loop richting het balkon maar die deur zit op slot. Daniel komt dichterbij, met het mes nog steeds in zijn hand. Ik sta vast en kan geen kant op. Daniel staat voor me en laat het mes over mijn wang glijden. Ik kijk hem bang aan. Opeens gaat de kamerdeur met een ruk open en staat Max daar. Hij rent op ons af en duwt Daniel op de grond. Daniel laat het mes vallen, en ik pak het mes gelijk op. Max houd Daniel onder bedwang. Wat als Daniel los komt? Wat als hij Max wat aandoet, en daarna weer achter mij aankomt? Ik loop met het mes in mijn hand naar de gang, waar ik Jos en Victoria al aan zie komen rennen. Victoria rent op me af en trekt me in een knuffel. Ik sta verstijft in de knuffel, Jos pakt het mes uit mijn handen en kijkt erna. Ik zie dat er bloed opzit en trek wit weg. Jos rent naar binnen waar Max en Daniel nog steeds zitten te vechten. Jos trekt ze uit elkaar en drukt Daniel op het bed. Ik stort in elkaar in de armen van Victoria. Ze laat me op de grond zakken en houd me stevig vast. De tranen stromen over mijn wangen. Ik zie Max mijn kant op komen, hij gaat naast me zitten en trekt me tegen hem aan. Ik pak hem stevig vast en laat alles gaan. 'Ssst, het is voorbij Chey, alles komt goed.' fluistert Max. Ik knik 'Dankjewel.' Hij trekt me dichter tegen hem aan.'Ik laat je nu nooit meer gaan.'
{Pov Max}
Ik geef Cheyenne een kus op haar voorhoofd en blijf stevig naast haar zitten. Als mijn vader Daniel mee heeft genomen naar zijn kamer til ik Cheyenne op en leg haar op bed. Ik loop naar de badkamer en laat het bad vollopen. Ondertussen help ik Cheyenne met uitkleden, en kleed ik mezelf ook uit. Ik zet haar in bad in haar lingerie en ga zelf achter haar zitten. Na een tijdje word het water koud en gaan we weer uit bad. We drogen ons af en ik zie dat Cheyenne zich best ongemakkelijk voelt. Ik stel haar gerust door de badkamer uit te lopen zodat ze zich kan omkleden. Na ongeveer 5 minuutjes komt ze de badkamer uitgelopen. Ik lig in bed en klop naast me. Ze klimt op bed en kruipt onder de dekens. Ik wil haar vastpakken maar ze trekt zich terug. Dit is helemaal niks voor Cheyenne.Ze was normaal zo vrolijk en uitbundig, maar nu is ze zo terughoudend. Ik hoor haar ademhaling regelmatig worden wat betekend dat ze slaapt. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en kruip uit bed. Ik loop naar het balkon en kijk om me heen. Barcelona is een geweldige stad! Opeens hoor ik een gil uit mijn kamer komen. Ik draai me om en ren naar Cheyenne. Cheyenne zit rechtop in bed met een verschrikte uitdrukking op haar gezicht. Ik kijk haar bezorgd aan en ga naast haar zitten. Ze gaat tegen me aan liggen en ze word langzaam weer rustiger. 'Wil je bij me blijven?' vraagt ze. 'Ja, is goed. Ik blijf bij je.'
* De volgende Ochtend*
De hele nacht heb ik wakker gelegen. Cheyenne werd om het half uur wakker door een nachtmerrie. Ik kleed me aan en poets mijn tanden. Ook Cheyenne Kleed zich om en doet haar haar in een rommelige knot. Ze kijkt een keer naar de sneetjes in haar wang en keel en smeert er wat op. Daarna lopen we naar beneden, naar de gezamenlijke zaal. Als we binnen komen zie ik Daniel er ook al zitten. Cheyenne verstijfd, maar ik neem haar gewoon mee naar het ontbijtbuffet. Als we allebei wat hebben gepakt gaan we aan de andere kant van de ruimte zitten. Zo ver mogelijk weg van Daniel. Ik probeer wat te eten maar ik krijg niks door mijn keel heen. Cheyenne eet wel wat maar ook niet veel. Als we er klaar mee zijn willen we de ruimte uit lopen maar Christian houd ons tegen. 'Jullie moeten wel aan de teambuilding denken! Zo kan het niet he. Ik weet niet hoe het nou zit met jou Cheyenne, heb je nou met Max of Daniel? Ik kijk Cheyenne aan. 'Geen van beide Christian, maar bedankt voor je interesse.' zegt ze een beetje sarcastisch. 'Jullie gaan nu gewoon wat drinken pakken en bij Daniel zitten!' zegt Christian. We knikken en pakken wat te drinken dan loop ik samen met Cheyenne voorzichtig richting Daniel. Hij kijkt ons aan en krijgt een grijns op zijn gezicht. Ik kijk hem boos aan en pak de hand van Cheyenne vast. Na een tijdje in stilte te hebben gezeten zegt Daniel 'Ik pak jullie nog wel terug.' en hij loopt weg. Cheyenne kijkt me bang aan. Ik stel haar gerust en trek haar mee naar boven. 'Je gaat gewoon met me mee naar Monaco, je blijft bij me slapen en we gaan alleen maar leuke dingen doen. Afgesproken?' Ze krijgt een glimlach op haar gezicht en knikt. Ik trek haar in een knuffel en we pakken onze koffers. Als we alles hebben gecheckt in de kamers,lopen we de kamer uit en checken we ons uit.
* Een paar uur later*
{Pov Cheyenne}
We lopen het appartement van Max binnen. Ik voel eindelijk weer een beetje rust. Ik ga gewoon genieten van deze tijd met Max en niemand die daar nog tussen gaat komen.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...