Deel 15

1.3K 12 0
                                    

{Pov Daniel} 

Ik pak mijn laatste spullen in en vertrek uit de kamer. Ik wil de deur dicht doen, maar besef dan dat ik nog niet heb gecontroleerd. Ik loop een rondje door de kamer en loop dan naar de badkamer. Ergens in een hoekje zie ik een tas van de Hunkenmöller staan. Ik open de tas en zie er een sexy lingerie setje. Ik besef dat die van Cheyenne is. Ik stop het tasje in mijn koffer  en verlaat nu echt de kamer. Ik check uit en verlaat het hotel. Ik stap in de taxi en rijd naar het vliegtuig. 

*Een paar uur later* 

Ik kom aan op het vliegveld in Monaco. Ik loop het vliegtuig uit en voel de warme lucht al weer in mijn gezicht. Het eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is een duik maken in het zwembad dat bij het appartementencomplex hoort. Ik loop naar mijn auto en gooi mijn bagage achter in de kofferbak. Ik stap in en start de auto. Ik rijd naar het appartementencomplex. Ik stap uit de auto en zie dat Max al thuis is. Max en ik wonen in het zelfde complex en dat komt me nu wel mooi uit. Ik doe mijn auto uit en pak mijn spullen. Ik doe de auto op slot en loop naar de deur. Ik doe mijn sleutel in het slot en de deur gaat open. Ik loop naar beneden en ga naar de lift. Ik stap in de lift en druk op de juiste verdieping. Ik woon 3 verdiepingen hoger dan Max. Ik stap de lift uit en loop naar mijn appartement. 

{Pov Cheyenne} 

Ik heb mijn koffer leeg gehaald en alles verdeeld in de kast van Max. Ik ga weer naar de woonkamer en ik zie dat Max op het balkon aan het trainen is. Ik doe de deur open en ga bij Max en de trainer staan. Ik maak wat foto's en filmpjes en stuur die door naar Max. Als Max eindelijk klaar is met sporten springt hij onder de douche en maak ik me klaar om een middagje te shoppen in Monaco. Na ongeveer een half uur is Max eindelijk klaar om te gaan en lopen we de deur uit. We stappen het appartementencomplex uit en gelijk voel ik de zon op mijn huid branden. Ik doe  mijn zonnebril op en loop hand in hand met Max de stad door. We gaan naar allemaal leuke winkeltjes. Na het shoppen gaan we terug naar het appartement. Wel stappen de lift in en gaan naar de juiste etage. We lopen het appartement in en Max loopt naar de keuken. 'Wat wil je drinken?' 'Uhm doe maar Ice tea met veel ijs.' Max komt terug met een glas Ice tea en een blikje Red Bull. Ik drink mijn glas leeg en ga de keuken in. Ik pak de eieren uit de koelkast en zet een pan op het vuur. Ik maak een omelet met Kaas voor Max en voor mij. Ik zet de borden op tafel en loop naar het woon gedeelte. Ik zie dat Max op de bank ligt te slapen. IK geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Ik hoor een klein kreuntje uit de mond van Max komen. Even later opent hij zijn ogen. 'Ik heb eitjes gemaakt.' Max springt gelijk op van de bank en loopt naar de eettafel. We zitten samen aan tafel te eten. Na het eten pakt Max de borden en zet ze in de vaatwasser. Ik ga op de bank zitten en Max komt naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en leg mijn hand op zijn been. 'Zullen we een film kijken?' Vraag ik na een tijdje. 'Ja tuurlijk. Welke wil je zien?' 'Uhm zullen we Hachi kijken?' Ik zie Max even twijfelen en uiteindelijk stemt hij er wel mee in. Ik zet de film aan en kijk aandachtig naar de tv. Aan het eind van de film kijk ik naar Max en zie dat er een paar tranen over zijn wangen rollen. Ik geef hem een kus op zijn wang en Max schrikt op. Max kijkt me lief aan en drukt een kus op mijn lippen. 'Wat wil je eten?' 'Uhm maakt mij niet zo veel uit, maar ik heb eigenlijk geen zin op te koken.' Zeg ik eerlijk. Max knikt en denkt even na. 'We kunnen uit eten gaan.' stelt Max voor. Ik knik en spring op van de bank. Ik loop naar de slaapkamer en trek een mooie jurk aan. Ik doe ook een beetje make-up op en loop dan weer naar het woongedeelte. 

{Pov Max}

Cheyenne komt de slaapkamer uit en ze ziet er mooi uit. Ik loop nu naar de slaapkamer en trek mijn pak aan. Ik doe mijn haar en ga naar de kamer. Cheyenne heeft haar hakken aan gedaan en ook ik trek mijn schoenen aan. Ik doe de deur open we lopen naar buiten. We lopen een paar minuutjes en komen dan aan bij een luxe restaurant. De deur word voor ons open gemaakt en we worden naar onze tafel gebracht. Ik bestel een fles champagne en de ober komt hem brengen. We bestellen ons voor gerecht en na een paar minuten komt het er aan. Na twee uurtjes zijn we uitgegeten. Ik betaal de rekening en we gaan weer terug naar het appartement. Cheyenne loopt de slaapkamer in en komt na een kwartier terug in een trainingsbroek en grote trui. Ze heeft haar haar ook in een wilde knot gedaan en ze ploft naast me op de bank. Ik zet het journaal aan en hoor iets over mij voorbij komen. Ik zie een foto van mij en Cheyenne. 'Iedereen vraag zich af wie dit meisje is. Maar volgens horen zeggen is dit de vriendin van Max. Het alleen nog onbekend hoe ze heet en hou oud ze is. Cheyenne en ik kijken elkaar raar aan. 'Wie zou die foto hebben gemaakt?' 'Ik heb geen idee.' We zijn weer stil en de man gaat verder met praten. We hebben deze foto gekregen van de team genoot van Max. Cheyenne en ik kijken elkaar verbaast aan. 'Hoe zou Daniel aan die foto komen?' 'Ik weet het niet, maar zullen we naar bed gaan? Ik ben best wel moe namelijk.' Ik knik en we doen de lampen en de tv uit. We gaan naar de slapen kamer en duiken het bed in. Ik sla een arm om Cheyenne heen en dan vallen we in slaap. 

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu