Let op dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Max}
Ik trek Cheyenne tegen me aan en hou haar stevig vast. Cheyenne trek zich terug uit knuffel en kijkt me aan. Ik kijk haar diep in haar ogen en het lijkt wel uren te duren. Haar ogen zijn zo mooi bruin ik kan er wel in verdrinken. Cheyenne drukt haar lippen op de mijne en draait ons om zodat ze boven op me ligt.
Ze kijkt me geil aan en brengt haar lippen naar mijn nek. Achter mijn oor geeft ze me een paar kusjes terwijl ze langzaam naar beneden gaat en onder in mijn nek een zuigzoen achterlaat. Ze komt weer omhoog en kijkt me weer diep in mijn ogen aan. Ze zoent me en ik zoen haar gewillig terug. Ik kan geen genoeg van haar krijgen. Ze gaat met haar handen over mijn buik en grijpt de onderkant van mijn shirt vast. Ik kom omhoog en grijp haar bij haar borsten. Ondertussen zijn we nog steeds aan het zoenen. Ze trekt na een tijdje terug uit de zoen en trekt mijn shirt over mijn hoofd. Ze drukt me terug tegen het matras en geeft me kusjes over mijn buik langzaam naar beneden, totdat ze bij de rand van mijn broek is. Ze maakt mijn riem los en trekt mijn trainingsbroek naar beneden. Haar hand glijd over mijn onderbroek heen, waardoor er bij mij in de onderbroek al een grote bobbel ontstaat. Ze trekt na een tijdje ook mijn onderbroek naar beneden en begint me af te trekken. Als ik nog wat harder ben geworden zet ze haar lippen om mijn eikel heen en begint ze me te pijpen. Als ze me dan ook nog met haar grote onschuldige ogen aankijkt kan ik me bijna niet meer inhouden. Opeens stopt ze en komt ze weer omhoog. Ik laat een grom uit mijn mond ontsnappen en pak haar vast. 'Nee, Verstappen. Vandaag ben ik de baas.' zegt ze en ik laat me moedeloos in het matras zakken.
Ze geeft me weer een paar kussen op mijn buik en trekt dan haar jurkje uit. Ook trekt ze haar string uit en gaat ze bovenop me zitten. Ze geeft me hartstochtelijke kus en stopt dan mijn piemel in haar. 'Fuck, Cheyenne.' Ze begint heen en weer te bewegen en ik leg mijn handen op haar kont om haar mee te helpen. Ze leunt naar voren om me weer te zoenen. Ik zoen haar maal al te graag terug. Ze blijft bewegen en ik voel al snel mijn hoogtepunt aankomen. 'Ik hou het niet lang meer Chey.' 'Ik ook niet' antwoord ze. Ze beweegt nog een paar keer op een sneller tempo op en neer en dan laat ik alles gaan. Ook Cheyenne laat een harde kreun ontsnappen en is klaar gekomen. Ze leunt weer naar voren om me nog een keer hartstochtelijk te zoenen en klimt dan van me af om vervolgens tegen me aan te komen liggen.
{Pov Cheyenne}
Ik laat me naast Max neervallen en nestel me tegen hem aan. Max pakt me vast en kriebelt me op mijn rug. Als we al een tijdje zo liggen kom ik overeind. Max kijkt me vragend aan. 'Ik ga even douchen.' 'Is goed ik kom er zo ook aan.' Ik knik en ik loop naar de douche. Ik zet de douche aan en ga er onder staan. Als ik er al een half uur onder sta besluit ik de douche uit te zetten. Max zal wel in slaap gevallen zijn. Ik droog me af en sla een handdoek om mijn lijf heen. Als ik de slaapkamer binnenkom zie ik mijn koffers ingepakt staan met mijn jurkje en ondergoed erbovenop. Ik kleed me aan en draai me om. Daar staat Max met een nogal hele boze uitdrukking op zijn gezicht. 'Je kunt gaan, ik wil niks meer met je te maken hebben.' zegt hij. Ik kijk hem geschrokt aan. Hij houd de deur open en maakt een gebaar dat ik weg moet gaan. Ik besluit om niet meer in discussie te gaan en pak mijn spullen. Ik loop de trap af en open de voordeur. Als ik die uitloop hoor ik hem ook al met een klap weer dichtvallen. 'Wat is er gebeurd? Wat heb ik nu weer gedaan?' Met die gedachtes loop ik richting de taxi die me al op stond te wachten.
{Pov Max}
Cheyenne stapt de douche in en ik pak wat kleren van mezelf uit de kast om mee te nemen naar de douche. Als ik me omdraai en naar de douche wil lopen komt Victoria opeens binnen. 'Jij hebt wel lef om hier binnen te komen of niet?' vraag ik. 'Max, wil je alsjeblieft even naar me luisteren?' vraagt Victoria. Ik knik en ga op bed zitten. Ze komt naast me zitten en begint met haar verhaal. 'Sorry dat ik je dit moet vertellen Max, maar Cheyenne heeft een fotograaf gevraagd om foto's van jullie te maken terwijl jullie aan het vrijen waren.' Ik voel tranen opkomen en stuur Victoria weg. In alle woede en verdriet begin ik de koffers van Cheyenne in te pakken. Ik kan niet geloven dat Cheyenne me dit heeft aan gedaan na alles wat ik voor haar heb gedaan. Oké, ik geef toe ik ben ook niet de perfecte jongen, maar dit! Ik kan het gewoon niet geloven. Ik ga even naar beneden en tik een biertje achterover. Ik kom de slaapkamer weer in en zie dat Cheyenne zich heeft aangekleed. 'Je kunt gaan, ik wil niks meer met je te maken hebben.' Zeg ik boos. Cheyenne en ik lopen naar beneden en ze doet de deur open. Ik gooi de deur met een klap dicht en loop stampvoetend naar de woonkamer. Mijn vader en moeder komen de kamer binnen en kijken me raar aan. 'Wat is er gebeurd?' 'Ik heb die kut hoer het huis uitgezet.' Zeg ik boos. 'Waarom dat?' 'Ja zij heeft een fotograaf gevraagd om die foto's te maken!' 'Heb je eindelijk het licht gezien?' Vraagt mijn moeder vrolijk. Ik loop naar mijn kamer waar een aantal foto's van Cheyenne en mij liggen. Ik pak de foto's en scheur ze doormidden. Ik blijf een poos naar de foto's kijken en bedenk me dan dat het toch een stuk van mijn verleden is. Ik twijfel en pak dan plakband. Ik plak de foto's weer aan elkaar en stop ze in een doos. Ik hou gewoon te veel van haar, maar ik weet niet of ik het haar wel kan vergeven.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...