Let op dit is een seksueel getint hoofdstuk
~tijdsprong terug in de tijd~
{Pov Jos}
Ik loop door de gang van het hotel. Vandaag zijn de eerste testritten van het jaar in Barcelona. Ik ben ontzettend benieuwd naar wat de auto gaat doen. Als ik de lift instap gaan de deuren al vrij snel dicht. 'Wacht even!' Hoor ik een vrouwenstem roepen. Ik hou de deuren tegen en de vrouw stapt binnen. Ze staat een beetje ongemakkelijk voor zich uit te staren. 'Is het je eerste keer hier?' Vraag ik maar aan haar. 'Uhm ja dat klopt.' Zegt ze ongemakkelijk. 'Ik ben Jos.' Zeg ik vriendelijk en geef haar een hand. 'Ik ben Kristel.' Zegt de vrouw met een vriendelijke lach. 'Aaah jij bent dus de vrouw die de baan van het boeken nu doet?' 'Ja dat klopt,aangezien Cheyenne nu de assistent van Christian is.' Ik knik en de liftdeuren gaan open. Ik laat Kristel eerst uitstappen zodat ik haar natuurlijk even goed van top tot teen kan bekijken en ik kan 1 ding zeggen. Ze ziet er verdomt goed uit. We lopen in de richting van het circuit, want zoals gewoonlijk slapen we in een hotel om de hoek. We belanden in een diepgaand gesprek en ik leer ik haar al aardig kennen. Ik vind haar echt een hele interessante vrouw, Ze heeft een heftige scheiding achter de rug en een miskraam. Ze heeft nog steeds een kinderwens en hoopt dat ze er 1 mag krijgen. Ze heeft het ook rustig aan gedaan met relaties, omdat ze niet weer de problemen en het gedoe wilt. Ik wil haar nog beter leren kennen en ga ook echt alles op alles zetten om dat voor elkaar te krijgen en wie weet bloeit er dan nog wel wat anders op. Zodra we aan komen bij het circuit ga ik opzoek naar Max en gaat Kristel naar Christian toe. Aan het eind van de dag kijk ik tevreden naar mijn zoon. De auto ziet er veel belovend uit en Max heeft hem ook al aardig onder controle. Dit belooft een spannend seizoen te worden en wie weet weten we Ferrari wel te verslaan. Ik neem afscheid van Max en Cheyenne en ga dan opzoek naar Kristel. Ik zie dat ze nog met Christian staat te praten en dus laat ik die twee maar even alleen. Ik blijf op een afstandje staan wachten tot dat Kristel klaar is. Ik zie haar deze kant op lopen en ik doe een stapje opzij. Ze loopt bijna tegen me aan. 'Owh sorry Jos ik zag je niet staan.' 'Het geeft niet.' Zeg ik vriendelijk. 'Heb je toevallig al plannen voor het eten?' Ik zie Kristel blozen, wat een prachtvrouw is dit. 'Nee, daar heb ik verder nog niet over nagedacht.' Zegt ze. 'Lijkt het je leuk om met mij een hapje te eten?' Ze begint te lachen en knikt. 'Lijkt me top! Ik zit in kamer 219, pik je me op als je zover bent?' Ik knik en kijk haar na wanneer ze wegloopt. Ik loop in de richting van het hotel om me klaar te gaan maken. Ik heb een heel leuk restaurantje in gedachten en bel het restaurant terwijl ik naar mijn kamer loop. Ze hebben gelukkig nog plek voor 2 om 18:30. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al 17:00 is. Dus ik zet de douche aan en pak een smoking uit mijn kast. Ik douche me snel en scheer me ook even. Ik weet dat het nog niet heel lang is dat mijn vrouw overleden is, maar ik vind Kristel echt een leuke vrouw. Als ik zo ver ben is het 18:00. Ik stap mijn kamer uit en loop naar de kamer van Kristel dan zie ik dat ze bij mij aan het eind van de gang slaapt. Ik klop op de deur en Kristel doet open. Ze ziet er prachtig uit in haar little black dress. 'Ben je zo ver?' Vraag ik en ze knikt. Samen lopen we naar buiten en daar staat al een taxi op ons te wachten. Na een paar minuten komen we aan bij het restaurant.
~tijdsprong van een paar maanden~
We hebben het echt leuk in de afgelopen maanden en we zijn nu al een weekje samen. We hebben besloten om het nog geheim te houden omdat ik precies weet hoe Max gaat reageren. Ik snap het ook wel, zijn moeder is nog niet heel lang overleden en ik loop al met een andere vrouw. Maar ik kan er ook niks aan doen dat Kristel me zo heeft ingepakt met haar charmes. Kristel is bij mij op de hotelkamer en we zijn gewoon samen een filmpje aan het kijken. Ik ben zo verliefd op deze vrouw. Ik kus haar en onze kus draait al snel om. Ik ga bovenop haar liggen en trek haar blouse en bh omhoog zodat ik prachtig zicht heb op haar borsten. Ik pak ze vast en begin rondjes om haar tepel te draaien met mijn tong. Af en toe bijt ik een keer zachtjes in haar tepel en laat ze een kreun gaan. Het duurt niet lang of we zijn allebei naakt. Ik kom zacht maar diep bij haar naar binnen en begin te stoten. Net op het moment dat we bijna op ons hoogtepunt zijn wordt de deur open gegooid. Opeens staat Cheyenne voor onze neus. Ik zie haar verschrikt naar ons kijken. 'Cheyenne, alsjeblieft het is niet wat het lijkt.' Zeg ik. Ze kijkt me ongelovig aan en begint te lachen. 'Je wilt zeker geen frikandel Jos?' Ik begin te lachen. 'Ik ga maar eens.' En ze loopt weg. 'Dat was ongemakkelijk.' Zeg ik tegen Kristel. Ze knikt, staat op van de bank en kleed zich snel aan.
{Pov Cheyenne}
Ik ren naar mijn eigen hotelkamer en gooi de deur snel open. Max kijkt me met een rare blik aan. 'Wat doe je? En waar is mijn vader?' 'Ehm, laten we zeggen dat je vader geen frikandel meer wilt Max.' En ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Max kijkt me in shock aan. 'Hoe bedoel je hij wilt geen frikandel? Cheyenne zeg dat je een grapje maakt.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb je vader betrapt met Kristel.'
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...