Deel 37

851 6 0
                                    

Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk!

{Pov Max}

Ik word wakker door dat het bed beweegt. Ik open mijn ogen zie dat Cheyenne het bed uitstapt. 'Good morning beauty.' 'Goedemorgen schatje.' Zegt Cheyenne en geeft me een kus op mijn wang. 'Heb ik je wakker gemaakt?' 'Nee ik was al wakker.' Cheyenne knikt en trekt een badjas aan. Ze opent de balkondeur en loopt naar buiten. Ik sta op en loop ook naar buiten. Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar een kus op haar hoofd. 'Vandaag is de laatste dag in Amerika.' Zegt Cheyenne met een zucht. Ik knik en kijk haar lief aan. 'Dan zijn we een paar dagen thuis en dan gaan we alweer naar Mexico.' Zucht ze. 'Ik heb een verassing voor je. We gaan niet eerst naar huis. We gaan gelijk door naar Mexico, zodat we even een korte vakantie hebben.' 'Nee echt?!' Ik knik en Cheyenne vliegt me om mijn nek. 'Hoe laat vliegen we dan?' 'Vanavond, dus we kunnen nog even genieten.' Ze knikt en kijkt weer naar het uitzicht. Ik leg Mn hoofd in haar nek en geniet samen met haar van de tijd die we hier nog hebben. Na een tijdje kleden we ons aan en gaan we naar de ontbijtzaal. Daar zitten Daniël en Kimberley ook al. We pakken wat te eten en gaan bij hun zitten. 'Hoe laat gaat jullie vlucht?' Vraagt Daniël. 'Vanavond wij gaan gelijk door naar Mexico, nog even genieten voordat we weer aan de bak moeten.' Daniël knikt en eet zijn bord verder leeg. 'Wij moeten al gaan, onze vlucht vertrekt over een paar uur. We nemen afscheid van ze en gaan zelf ook weer naar boven om onze koffers in te pakken.

{Pov Cheyenne}

Het is al avond en we checken ons in om naar Mexico te vliegen. Ik heb er superveel zin in. Eindelijk weer quality time met Max. Daar waren we wel aan toe. We stappen het vliegtuig in en nemen plaats op onze stoelen, niet lang daarna stijgen we op en zijn we onderweg naar Mexico. De vlucht duurt niet heel lang. En voor we het weten zijn we al weer geland in Mexico. We stappen het vliegtuig uit en lopen naar de bagageband. Als we de bagage opgehaald hebben lopen we naar buiten en voelen we de zon al volop branden. Max heeft een taxi geregeld en we stappen in. Naar een kwartiertje rijden stoppen we voor een mooie Villa in Cancun. We stappen uit en pakken onze koffers. Dan lopen we naar binnen.

De villa ligt vlak aan de zee en heeft dan ook een prachtig uitzicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.




De villa ligt vlak aan de zee en heeft dan ook een prachtig uitzicht. Ik kan niet geloven dat we eindelijk even rust hebben na alle drama. Ik voel de rust gelijk over me heen glijden wanneer Max me vastpakt en rustig heen en weer wiegt. Dit Hadden we allebei gewoon echt even nodig. Als we een tijdje al zo staan draai ik me om zodat ik Max aan kan kijken. Hij kijkt me aan met zijn onschuldige maar oh zo sexy lach, waardoor ook ik gelijk een lach op mijn gezicht krijg. Ik geef hem een zoen en maak me dan los uit zijn greep. We lopen naar binnen en pakken onze spullen uit. Het is erg warm en trek gelijk mijn bikini aan, Ook Max trekt zijn zwembroek aan. Al gauw liggen we te genieten in het zwembad en van de zon.

We hebben besloten om wat te gaan eten bij een schattig klein tentje om de hoek van de villa. Max heeft gewoon een nette blouse aangetrokken en ik een van mijn zomerjurkjes. Hand in hand lopen we naar het restaurant en eten we wat. Zodra het eten op is lopen we een rondje door het dorpje. Ik zou hier wel kunnen wonen, alles is zo schattig ingericht en lekker rustig. Het lijkt wel alsof Max mijn gedachten kan lezen wanneer we langs een schattig huisje lopen en hij zegt dat hij daar wel zou kunnen wonen. Ik kijk hem met een gelukkige blik aan en zoen hem midden op straat, het kan me niet schelen wie er allemaal zijn, deze jongen maakt me op dit soort momenten onwijs gelukkig. Na een tijdje komen we weer terug bij de villa en lopen we gelijk door naar de tuin. Max pakt voor ons allebei een drankje en komt naast me zitten. Op dit soort momenten hoeven we elkaar niets te zeggen. We genieten van het weer, van Mexico en van elkaar en dat is alles wat wij op dit moment nodig hebben.

De dag is al veel te snel voorbij als je het mij vraagt. Max staat op en tilt me op. Ik zag dat niet aankomen en geef een kleine gil van schrik. Max begint te lachen en slaat me op mijn kont terwijl hij mij meeneemt naar de slaapkamer. Eenmaal daar aangekomen legt hij me zacht op bed neer en komt hij boven me hangen. Langzaam begint hij me kusjes te geven op mijn gezicht en in mijn nek. 'Vanavond ga jij genieten schatje.' Zegt Max. Met die woorden loopt het kippenvel over mijn lijf heen. Wat kan deze jongen mij gek maken zeg. Hij begint te sabbelen aan mijn oor en bijt er zachtjes in. Ik kreun van genot. Max glijd met zijn handen naar beneden totdat hij aan de onderkant van mijn jurk is gekomen. Langzaam glijden zijn handen eronder en grijpt hij de rand van mijn string vast. Deze rukt hij in een snelle beweging uit. Zelf is meneer ook al aardig hard en dus doet hij snel zijn kleren uit. Voor mijn jurk is hij te ongeduldig en al snel spreid hij mijn benen en komt hij met een harde stoot naar binnen. Ik raak even mijn adem kwijt en grijp me vast in het dekbed. Max stoot steeds sneller en dieper waardoor al gauw mijn kreunen de kamer vullen. Al snel trekt alles samen en kom ik met een luide kreun klaar waardoor ook Max zijn hoogtepunt bereikt.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu