Deel 48

677 5 0
                                    

~Tijdsprong van een paar weken~

{Pov Cheyenne}

Ik voel me al een paar dagen niet lekker. Ik ben heel erg misselijk en moe. Ook vandaag voel ik me weer verschrikkelijk. Wat is dit toch? Ik word er gek van. Ik ben ook al snel geïrriteerd en dat heeft Max ook goed door dus die laat me vooral met rust de laatste dagen. Ik voel weer een golf van misselijkheid opkomen en ren naar de wc. Daar kom ik net op tijd aan. Ik spuug in de wc en niet veel later staat Max achter me en houdt me vast. Ik laat me moedeloos in elkaar zakken. Ik ben gewoon mezelf niet de laatste tijd. Max geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ga anders even lekker douchen en dan bankhangen schat, dan zorg ik voor wat te eten na mijn training.' Ik knik en loop naar de douche. Als ik de douche aanzet hoor ik de voordeur dichtvallen. Dit klopt gewoon niet, ik ben nooit ziek laat staan zolang. Ik pak mijn telefoon en bel Minttu op. Ik heb haar al een tijdje niet gesproken en misschien heeft ze een idee wat er aan de hand is of wat ik kan doen om ervan af te komen. De telefoon gaat over en naar een tijdje neemt ze op.

Minttu: Heey Chey, what's up?
Cheyenne: nou ik heb een probleem en wou eigenlijk je advies.
Minttu: oké, vertel.

Ik leg het verhaal uit en dan is het even stil aan de andere kant van de lijn.

Minttu: chey, denk je niet dat je gewoon zwanger bent? Ik bedoel alle symptomen wijzen erop. Als ik jou was zou ik een test doen om erachter te komen. Beter nog! Ik kom eraan, Kimi en ik zijn toch in Monaco op bezoek bij vrienden dus ik stop onderweg even voor een test en kom naar je toe!
Cheyenne: ehmm.. okee is goed tot zo.

Na ongeveer 10 minuten gaat de deurbel en staat Minttu er met een test in haar handen. 'Laten we het maar doen, dan ben ik er van af.' Zeg ik. Minttu knikt en ik loop naar de wc om de test te doen. Als ik klaar ben kom ik van de wc af en leg ik de test op tafel. Nu is het wachten. En wachten dat duurt lang...

Als dan eindelijk de 5 minuten voorbij zijn pak ik de test. 'Ik durf niet, kijk jij maar.' En ik geef de test aan Minttu. Ze knikt en kijkt op de test. Dan zie ik al aan haar gezicht wat er is. Ze laat de test zien en daar staat het enigste waar ik niet op hoopte ZWANGER.
Ik begin te huilen en Minttu slaat haar armen om me heen. 'Meisje toch, zo erg is het toch niet. Ik weet zeker dat jij en Max er wel uitkomen.' 'Nee dat is het hele probleem, wie zegt dat het kindje van Max is. Het kan net zo goed van Nico zijn. Ik wil dit niet Minttu echt niet.' Minttu kijkt me aan en dan komt het bij haar binnen 'Fuck, dat is een optie inderdaad.' 'Laat me maar even Minttu, dankjewel in ieder geval.' Zeg ik met een kleine lach. Minttu knikt en geeft me een knuffel. 'Je kan dit Cheyenne, je bent een sterke vrouw.' Ik knik en Minttu gaat weg.

{Pov Max}
Ik loop de supermarkt uit met het favoriete eten van Cheyenne. Ze is de laatste tijd niet haarzelf maar er is dan ook veel gebeurt. Als ik mijn auto geparkeerd heb loop ik naar mijn appartement en gooi ik de deur open. 'Ben thuis!' Geen reactie. Misschien slaapt ze. Ik leg de spullen weg en loop naar de slaapkamer. Daar zie ik Cheyenne met betraande ogen op bed zitten. 'Hey, wat is er schatje?' Ze begint te huilen en ik trek haar tegen me aan. 'Je kan me alles zeggen he, dat weet je.' Ze knikt en kijkt me aan. Dan duwt ze me iets in mijn handen. Ik kijk haar verbaast aan en kijk dan naar het voorwerp. Het is een test. Wacht wat? Ze is zwanger! Nee dit kan niet. Niet nu. 'Zeg dan wat Max!' Smeekt ze me bijna. Ik kijk haar aan en trek haar tegen me aan. 'We gaan dit doen Chey, jij en ik samen. En ik weet dat het misschien niet van mij is, maar ik zou hem of haar opvoeden alsof het wel van mij is.' Ze begint weer te huilen en knuffelt me stevig. 'Ik wil een test doen.' Zegt ze naar een tijdje. Ik duw haar iets van me af en kijk haar aan. 'Een test om te kijken wie de vader is?' Vraag ik haar. Ze knikt. 'Als je dat wilt moet je dat doen schat. Als jij je dan beter voelt.' Ze lacht lief en loopt de kamer uit.

Na een tijdje komt ze terug. 'We kunnen vanmiddag nog terecht.' Ik knik en pak onze spullen bij elkaar. Ik hoop dat ik het ben maar bereid me voor op het ergste.

{Pov Nico}
Ik heb gehoord dat Cheyenne zwanger is en ze samen met Max gaat kijken wie de vader is hij of ik. Ik ben gek van dat meisje en wil haar bij me dus ik ga ook naar de kliniek. Ik wil weten wie het is. En haar bij mij hebben. Ik ben al in de kliniek als ik Max en Cheyenne zie aankomen. Ik verstop me snel in een hok waar ik allemaal dokters jassen zie hangen. Ik pak er een en doe die aan over mijn normale kleding. Ik volg ze met alles wat ze doen. En als ik zie dat ze de kamer uitkomen. Weet ik zeker dat de test gedaan is en het wachten is. Ik loop de onderzoeksruimte in en hou alles in de gaten. Ik verwissel de test van Cheyenne met die van iemand anders. Die dokteren hier zijn echt fucking dom. Ze denken dat ik hier werk en hebben het helemaal niet in de gaten. Na een tijdje hoor ik de artsen praten over de baby en hoor dan dat Max niet de vader is, daar heb ik natuurlijk voor gezorgd. Dit gaat nog leuk worden. Straks rent Cheyenne in mijn armen en niet in die van hem.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu