{Pov Daniel}
We hebben vandaag een meeting van RedBull want Christian had groot nieuws zei hij. Ik stap uit bed en kijk naast me. Ik zie dat Kimberly nog ligt te slapen. Ik had haar gister avond gebeld om te vragen of ze zin had om langs te komen. Nou ja eigenlijk om te vragen of ze zin in mij had. We hebben echt heerlijke seks gehad, zoals de laatste keer dat ik haar zag. Normaal had ik haar na die tijd weg gestuurd, maar deze keer niet. Ik heb gevoelens voor haar en niet alleen maar lust, maar echt gevoelens. Ik druk een kus op haar voorhoofd en verlaat het appartement. Ik stap de auto in en rij naar de afgesproken plaats. Ik ga vandaag ook bekend maken dat ik een relatie heb met Kimberly. Ik kom aan op plaats van bestemming en parkeer mijn auto. Ik stap uit en loop naar binnen. Ik ga met de lift naar de juiste etage en loop naar de kamer waar we de afspraak hebben. Als ik het kantoor binnenloop zie ik Max ook al zitten. Christian is er nog niet. Ik ga naast Max zitten en zeg verder niks. Onze relatie is nog steeds niet beter geworden naar alles wat er is gebeurt Maarja dan hadden ze maar gewoon normaal moeten doen. Na een tijdje komen Christian, Helmut en Cheyenne binnen lopen. Ze gaan tegenover ons zitten en kijken ons aan. Christian begint te lachen 'Nou heren, mag ik jullie voorstellen aan Mijn nieuwe assistent.' Hij wijst naar Cheyenne. Ik draai met Mn ogen. 'Ja joh leuk .' Max kijkt me aan en schudt met zijn hoofd. 'Ik wil gewoon normaal met iedereen om kunnen gaan Daniël, ik hoop dat jij dat ook kan.' Zegt Cheyenne. Ik knik. 'Ik heb een nieuwe vriendin, ze heet Kimberley en ze is ook Nederlands. Ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben samen.' Zeg ik dan. Cheyenne knikt en dan lopen we allemaal weg. Ik moet er maar het beste van maken denk ik.
{Pov Max}
Samen met Cheyenne loop ik naar de auto. Ik ben blij dat we weer een beetje normaal kunnen praten met Daniël. Als we thuis zijn zet ik de auto in de garage en lopen we het huis binnen. Cheyenne ploft op de bank neer en kijkt me aan. Ik lach en schud mijn hoofd. 'Next stop Amerika.' Cheyenne knikt en lacht 'Dan hoor je mij over je boordradio en niet Christian.' 'Oja hmmm.' Ze kijkt me quasi beledigt aan. Ik lach en trek haar in mijn armen. 'Ik vind het geweldig om je stem te horen tijdens het rijden schat.' Ze lacht en kust me. Ik kus haar terug en die kus loopt al snel uit tot een zoen. Ik verbreek de zoen en kijk haar diep in haar ogen aan. Danm wat hou ik toch van deze meid denk ik bij mezelf. Ik druk mijn lippen weer op die van haar, maar tot mijn verbazing trekt ze gelijk terug. 'Wat is er?' 'Nee niks.' 'Kom op Chey ik merk het aan je.' 'Nee nee het is niets.' Zegt Cheyenne en ze loopt naar buiten. Ik wil achter haar aan lopen, maar dan bedenk ik me dat ze liever even alleen wilt zijn. Na een half uurtje komt ze weer terug en ik ruik gelijk dat ze gerookt heeft. Ik zie haar naar me kijken met grote ogen. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Wat is er Chey?' 'Nou Daniel zei toch dat hij met ene Kimberly heeft?' 'Uhm ja wattan?' 'Nou dat is dus mijn "beste" vriendin Kimberly.' 'Je bedoelt toch niet...' 'Ja Max ik bedoel haar.' 'Maar hoe?' 'Ik weet het ook niet.' Zucht Cheyenne. 'Het komt goed.' 'Ik hoop het Max.' Ik kijk haar weer aan en druk een lieve kus op haar voorhoofd. Ze kijkt me glimlachend aan en geeft me een knuffel. 'Wat denk je er van zullen we eindelijk eens die jacuzzi gaan uitproberen?' Zegt Cheyenne lief. Ik knik en we lopen naar de slaapkamer, waar we onze badkleding aan trekken. We wisten nooit dat we een jacuzzi hadden, maar bij toeval is Cheyenne daar achter gekomen. Op onze slippers en met onze handdoek in ons hand lopen we naar buiten. Het is nog best wel aangenaam buiten. Het is niet te warm en niet koud het is perfect weer. Ik stap de jacuzzi en voel het hete water rondom mijn lijf komen. Ook Cheyenne stapt de jacuzzi in. Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm haar heen. Mijn andere hand leg ik op haar been neer. Ik staar een beetje voor me uit en er gaat zo veel door mijn hoofd. Van hoe gelukkig ik met Cheyenne ben tot het racen en over de races. Dit is niet mijn beste jaar geweest, maar daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen. Ik probeer elke keer het beste uit de auto te halen maar tevergeefs lukt het gewoon niet. Ik voel 2 zachte lippen op mijn wang die mij uit mijn gedachten doen halen. 'Wil je ook champagne?' Ik knik en kijk naar Cheyenne die de champagne aan het inschenken is. 'Op ons en op de races die we nu als echt team gaan doen.' Ik glimlach en neem een slok. Ik zie hoe Cheyenne een peuk opsteekt. Ik pak hem van haar af en neem zelf een hijsje. Het is eigenlijk nog helemaal niet zo verkeerd. Ze kijkt me vragend aan en pakt dan haar sigaret weer terug. 'Sinds wanneer rook jij dan?' Vraagt ze lachend. Ik trek Mn schouders op en blaas het rook uit. 'Leek me een keer leuk om te proberen.' Ze schud haar hoofd en rookt haar peuk op. Ik volg elke beweging van haar en trek haar dicht tegen me aan. Ik voel me gelukkig op dit soort kleine momenten. Dit is gewoon wat ik al een tijdje wil. Huisje boompje beestje met een geweldige vriendin. Ik zou niets anders meer willen dan dit.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...