Deel 10

1.3K 13 6
                                    

Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk.

{Pov Max}

Ik loop samen met Carlos Sainz de gezamenlijke zaal binnen. We pakken een drankje en gaan aan tafel zitten bij Daniel Riccciardo en Daniil Kvyat. Als we al een tijdje aan het praten zijn komt Christian binnen, hij zwaait even naar ons en gaat dan bij de crew van Red Bull Racing staan. Ik sta op van mijn plek om nog een drankje te pakken. Als ik een biertje heb gepakt draai ik me om. Ik zie daar opeens Cheyenne staan, wat doet ze hier? Ik kijk naar haar en zie dat ze me zwaar arrogant aankijkt. Ze loop naar Christian en begint daar te praten met de crew. Als het al richting de avond loopt zie ik Cheyenne afscheid nemen van de crew en de zaal uitlopen. Ik loop achter haar aan de zaal uit en hou haar tegen. 'Wat denk jij hier te doen?' 'Ahh Max, leuk je weer te zien, Hoe is het met je?' vraagt Cheyenne. 'Schei uit, wat doe je hier?' zeg ik boos. Ze kijkt me aan een krijgt een grijns op haar gezicht. 'Ik loop stage bij Red Bull Racing Max, wen er aan je gaat me nog heel vaak tegen komen.' Ze geeft me een knipoog en stapt de lift in. Ik laat het er niet bij zitten en stap bij haar in de lift. Ze zucht een keer en drukt op de juiste verdieping. 'Chey, ik wil dat je weg gaat, het gaat nooit wat worden tussen ons.' 'Klopt Max, het gaat NOOIT wat worden tussen ons, die kans krijg je niet meer.' De deuren gaan open en Cheyenne loopt de lift uit. Ik blijf verbaasd in de lift staan. Ik zie dat ze de kamer naast de mijne ingaat en dan gaan de liftdeuren dicht.

Als ik beneden ben loop ik naar mijn vader die er ook is. 'Pap, heb je gezien wie er ook is?' vraag ik. 'Ja, Cheyenne leuk jongen! Kan het toch nog wat worden tussen jullie!' 'Nee, dat heb ik goed verpest in Nederland pap.' Hij kijkt me aan en ik leg hem het hele verhaal uit. Als ik klaar ben met het verhaal zie ik hem teleurgesteld naar me kijken. 'Ik dacht dat ik je in de opvoeding mee had gegeven dat je respect voor vrouwen moet hebben, blijkbaar interesseert het je niks.' 'Jawel pap, ik heb me iets gerealiseerd, Ik hou van haar, altijd al gedaan maar ik wou het nooit zien. En nu ben ik haar kwijt.' 'Dat is je eigen schuld.' Zegt mijn vader teleurgesteld. Ik kijk hem verontschuldigend aan en hij loopt weg.

{Pov Cheyenne}

Ik stap de lift uit en open mijn kamerdeur. Als ik me omdraai  zie ik dat de lift weer is gesloten en loop mijn kamer binnen. Ik doe de lamp aan en schrik me kapot. 'Wat doe jij hier?' vraag ik als Daniel Ricciardo in mijn bed ligt. Hij begint te lachen.'Ze hebben je zeker niet verteld dat je deze kamer moet delen?' Ik schud mijn hoofd en zucht. Dit kan er ook nog wel bij. Eerst Max met zijn gezeur,  nu blijkbaar een kamer delen met een racer die ook nog is mijn type is. Nee Chey, zo mag je niet denken, je loopt stage bij Red Bull, je kan geen relatie beginnen met een racer. Ik schud mijn hoofd en loop naar de badkamer. Ik gooi wat water in mijn gezicht en kijk naar mezelf in de spiegel. Dit gaat toch moeilijker worden dan verwacht.

Na een tijdje vliegt te badkamerdeur open. Ik schrik ervan en draai me om. Daniel kijkt me lachend aan. 'Dit is al de 2e keer dat ik je laat schrikken, slecht geweten?' 'Nee valt mee.' lach ik. 'Jos is er, hij vroeg naar jou.' Ik knik en loop de badkamer uit. Wat wilt hij nou weer van mij? Ik loop naar de woonkamer van de suite en zie Jos op de bank zitten. Hij lacht vriendelijk naar me en staat op. Ik lach terug en hij trekt me in een knuffel. Ik verstijf en vraag me af of hij het verhaal van Max en mij wel weet. Jos gaat weer zitten en klopt naast zich op de bank. Ik ga zitten en kijk hem vragend aan. 'Het spijt me voor wat Max je allemaal heeft aangedaan, ik heb hem beter opgevoed dan dat.' 'Ik weet het, en jij kan er niks aan doen.' zeg ik. 'Jawel het is mijn zoon en ik had hem beter in de gaten moeten houden.' Ik schud mijn hoofd 'Jos, je kan er echt niks aan doen.' 'Maar waarom ik hier ben is niet alleen hiervoor, Max is mijn zoon en ik wil hem helpen.' 'Ik ga niet voor je zoon weg bij Red Bull Racing, vergeet het maar.' 'Nee, dat niet. Hij heeft zich gerealiseerd dat hij enorm veel spijt heeft en hij wil je vragen om een 2e kans.' Ik kijk Jos ongelovig aan en begin te lachen.'Daar is hij dan te laat mee.' 'Hoezo? Heb je al een nieuwe vriend?' Ik zie Daniel de badkamer uit komen lopen. 'Ja, Daniel en ik hebben een relatie.' zeg ik. Jos kijkt me aan en knikt dan. 'Bedankt voor je tijd Chey, en je weet het je blijft altijd welkom bij ons.' Ik knik en loop met Jos naar de deur. Jos geeft me nog een knuffel en verlaat dan de kamer. Ik doe de deur dicht en laat me ertegenaan zakken. Wat heb ik nu weer gedaan?

Na nagedacht te hebben sta ik op en loop ik heupwiegend naar Daniel toe. Daniel ligt op bed en kijkt me geamuseerd aan. Ik ga bovenop zijn buik zitten en begin hem hartstochtelijk te zoenen. Daniel zoent terug en de zoen loopt al snel uit op een intense en lange tongzoen. Ik knoop mijn blouse los en trek hem uit. Daniel krijgt een grijns op zijn gezicht en draait de rollen om. Hij doet ook zijn shirt uit en maakt mijn bh los. Hij masseert mijn borsten en bijt zachtjes in mijn tepel. Ik kan een kreun niet onderdrukken waardoor hij moet lachen. Onze broeken moeten er ook aan geloven en ook mijn string ligt al snel aan de andere kant van de kamer. Daniel komt rustig maar diep bij me naar binnen en ik begin zwaarder te ademen. Hij masseert nog steeds mijn borsten terwijl ik langzaam met mijn vingers over zijn buik streel. Opeens voert hij het tempo op waardoor het fijne gevoel in mijn buik zich al begint op te bouwen. Ik begin steeds harder te kreunen waardoor Daniel snel zijn lippen op die van mij legt. Hij begint nog sneller en harder te stoten waardoor ik zijn naam uitschreeuw en klaar kom. Na een tijdje doorstoten komt ook Daniel klaar. Ik nestel me tegen hem aan en hoor hem al snel in slaap vallen. Misschien is dit zo slecht nog niet?

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu