Deel 20

1K 8 3
                                    

{Pov Cheyenne}

Het is nu een week nadat Max mij het huis uit heeft gezet. Ik weet nog steeds niet waar het mis is gegaan. Ik stap de auto uit en voel de warme wind van Monaco me tegemoet komen. Ik ben nog steeds Tour Operator voor Red Bull en moet dus gewoon aanwezig zijn bij de wedstrijden. Ik heb alleen weinig zin in al dit gedoe. Iedereen heeft natuurlijk die foto's gezien en heeft zijn of haar mening hierover. Ik heb nu niemand waar ik mee kan praten en die me begrijpt. Ik loop het kantoor van Red Bull Racing binnen en gelijk staart iedereen me aan. Ik loop mijn kantoor binnen en regel een paar dingen voor de volgende race. Als ik bijna klaar ben komt de assistent van Christian mijn kantoor binnen. 'Christian wil je graag spreken in zijn kantoor.' Ik knik en vergrendel de computer. Ik sta op en loop naar het kantoor van Christian.Als ik daar binnen kom sluit ik de deur en draai me om. Als ik op kijk zie ik Max zitten. Ik weet gelijk al waar Christian het over gaat hebben. Ik neem plaats in de stoel naast Max en kijk Christian aan. 'Jullie vragen je vast af waarom jullie moesten komen?' Vraagt Christian. Ik schud mijn hoofd want ik weet allang waar het over gaat. 'Ik ben heel erg benieuwd waarom er een foto van jullie is uitgelekt terwijl jullie de liefde aan het bedrijven waren op de keuken tafel.' 'Dat kan ik je heel goed uitleggen.' Zegt Max half schreeuwend. 'Vertel.' 'Die fijne Touroperator van je heeft een fotograaf gevraagd om foto's van ons te maken!' 'Wacht wat! Dat heb ik dus niet gedaan!' 'Owh nee?! Ik heb het zelf gehoord!' 'Dan ben ik wel heel benieuwd van wie!' 'Van Victoria!' 'Daar heb je het al!' 'Hoe bedoel je daar heb je het al?!' 'Je weet zelf toch ook wel dat Victoria dat heeft verzonnen! Ik bedoel ze kreeg geen aandacht van je en werd jaloers!' 'DAT IS BULLSHIT! VICTORIA IS EEN SUPER LIEVE MEID EN ZOU DAT NOOIT DOEN!' 'OWH NEE EN WAAROM ZOU IK DAT WEL DOEN?' 'OMDAT JE AANDACHT WOU. JE BENT NOU EENMAAL EEN AANDACHTSHOER' 'SORRY?! IK BEN EEN AANDACHTSHOER?! IK BEN NIET DE GENE DIE WEG GAAT ALS WE NAAR EEN HOTEL GAAN!' 'JA EN DAAR HEB IK ZO MIJN REDEN VOOR!' 'EN NU IS HET GENOEG!' schreeuwt Christian. 'Misschien moeten jullie maar eens in relatietherapie gaan. 'NO WAY! IK GA TOCH NIET MET EEN OF ANDERE TRUT DIE MIJN EX IS IN RELATIETHERAPIE!'

{Pov Max}

Ik voel alle woede en verdriet weer op komen die ik de afgelopen weken heb onderdrukt. Ik ben zo boos en wil opstaan, maar Cheyenne drukt me terug in de stoel. Ik voel mijn handen jeuken en wil iets of iemand slaan. Ik sta op loop naar de muur. Ik maak een vuist en sla volop tegen de muur aan. Gelijk liggen mijn knokkels open en ik voel de pijn door mijn handen gaan. Cheyenne staat op en komt naar me toe lopen. Ze wil me helpen maar uit een reflex duw ik haar. In een snelle beweging zie ik dat Cheyenne op de grond valt. In paniek loop ik naar haar toe en kniel naast haar neer. 'Chey?' Vraag ik bezorgd, maar ik krijg geen antwoord. Na een kleine 5 minuten opent ze haar ogen. Ze staat op en drukt me tegen de muur aan. 'Jij hebt me zoveel pijn gedaan. En als je me een beetje zou kennen zou je weten dat ik zoiets nooit zou doen. Ik heb al die tijd van je gehouden Max en nu nog steeds, maar ik begin steeds meer twijfels te krijgen of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt.' Ik voel tranen achter mijn ogen branden, maar weet ze binnen te houden. Opeens vliegt de deur open en stormt Victoria naar binnen. Cheyenne draait zich snel om en loopt boos op haar op. Ik zie dat Cheyenne Victoria tegen de muur aan drukt en bij haar keel grijpt. 'JIJ BENT DE GROOTSTE TRUT DIE IK KEN! JE VERZINT EEN LEUGEN OVER MIJ TERWIJL JE BEST WEET DAT IK ZOIETS NOOIT ZOU DOEN! ALS JE VIND DAT IK TEVEEL AANDACHT VAN MAX KRIJG MOET JE DAT MET ONS BESPREKEN EN NIET VAN DIE BULLSHIT GAAN VERZINNEN.

{Pov Cheyenne}

'S-s-sorry.' Probeert Victoria te zeggen. Ik voel alle woede opkomen en druk de keel van Victoria steeds iets verder dicht. Op een gegeven moment zie ik dat ze rood aanloopt en geen lucht meer krijgt. Ik voel twee sterke arme om heen die me weg trekken. Ik barst in tranen uit en begraaf mijn gezicht in het shirt van Max. 'Het spijt me, maar ik kon er niks aan doen.' Minuten lang zijn we stil en na een lange tijd opent Victoria haar ogen weer. Ik loop naar toe en wil haar overeind helpen, maar ze deinst achteruit. 'Ik wil je alleen maar helpen.' Zeg ik aardig. Victoria kijkt me raar aan, maar geeft me dan uiteindelijk wel haar hand. 'Vic ik wil nu wel graag de waarheid.' Zegt Max. Victoria knikt en zucht dan een keer heel diep. 'Ik heb het verzonnen, omdat ik jaloers was. Sinds je met Cheyenne hebt heb je bijna geen tijd meer voor mij.' Zegt ze zuchtend. Ik kijk Max aan met een blik van "zie je wel ik had gelijk". Max trekt me in een knuffel en zegt zacht dat het hem spijt. Victoria geeft me raar genoeg ook een knuffel. Ik weet me even geen houding te geven en begin keihard te lachen. 'Chey wil je het alsjeblieft nog een keer proberen?' Vraagt Max zenuwachtig. Ik twijfel even, want ik weet niet of ik nog wel een relatie wil met een jongen waar ik heel veel ruzie mee heb, maar ik hou gewoon te veel van hem om hem te laten gaan. Ik knik en Max geeft me een lange en intense zoen. Victoria staat ons een beetje aan te staren en Christian ja die is er ook nog steeds en kijkt echt zo van "wat is hier allemaal aan de hand."

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu