Deel 43

717 5 1
                                    

{Pov Max}

Cheyenne begint weer te huilen. 'Max echt waar ik zweer het ik weet echt niet wat er vannacht allemaal gebeurd is. Op het ene moment zat ik aan de bar wat te drinken met Nico en het andere moment word ik wakker in de ochtend.' 'Wat ze er niet bij zegt is dat ze naakt wakker werd naast Nico.' Hoor ik een stem zeggen. De stem komt dichterbij en dan zie ik dat het Stoffel is. 'Chey is dat waar?' Vraag ik schor. 'Ja, maar...' 'Nee niks niet maar Chey. Als je dit hebt gedaan om wraak op me te nemen dan is het goed gelukt. Ik wil je niet meer zien.' Zeg ik en ik daar me om. Ik loop naar de deur van het balkon en ga naar buiten toe. Een aantal balkons verder zie ik Nico met een grote lach op zijn gezicht naar me kijken. Ik negeer het en kijk de andere kant op. Dit doet me echt heel veel pijn en nu besef ik me ook hoeveel pijn ik Cheyenne heb gedaan, Er is alleen wel een verschil: Cheyenne heeft gehoord hoe ik seks heb gehad en ik heb geen enkel bewijs. Ik zou haar dus eigenlijk moeten geloven, maar op de een of andere manier zegt mijn geweten dat ze wel degelijk seks heeft gehad met Nico.

{Pov Cheyenne}

Ik kijk Stoffel boos aan en trek hem mee de gang op. 'Waarom ben je me gevolgd?' 'Nou omdat Max moest weten wat er gebeurd is.' 'Dus dan vertel je maar wat je hebt gezien? Terwijl je niet eens weet wat er daadwerkelijk gebeurd is!' Stoffel knikt en ik krijg nog meer tranen in mijn ogen. Ik vraag me echt af hoe het mogelijk is om nog te huilen. Ik loop weg en ik zie dat Stoffel me weer volgt. 'Flikker nou eens op!' Groep ik boos. Stoffel doet blijkbaar alsof hij het niet hoort, want hij blijft me maar volgen. 'Ik zei toch rot op Stoffel! Ik hoef je kut kop niet te zien!' Schreeuw ik en ik draai me om. Zonder na te denken geef ik Stoffel een duw en ik zie hoe hi op de grond valt. Ik draai me om en begin te rennen. Ik ga rechtsaf en dan linksaf ik zie alleen niet goed waar ik loop door mijn tranen. Ik blijf maar rennen, omdat ik niet wil dat Stoffel me volgt. Ik kijk naar beneden zodat ik nog een beetje kan zien waar ik loop. Ik knal tegen iets of iemand aan en kijk omhoog. Als ik omhoog kijk zie ik dan het Lewis is. Ik veeg mijn tranen weg en Lewis helpt me over eind. 'Gaat het met je?' Ik kan niks zeggen en schud mijn hoofd. Ik blijf maar door huilen en er lijk geen eind aan te kunnen komen. 'Kom we gaan even zitten en dan kunnen we even rustig praten.' zegt Lewis en hij maakt de deur van zijn kamer open. Ik volg hem naar binnen en als ik binnen kom zie ik dat zijn kamer heel erg op die van Nico lijkt. 'Kunnen we misschien op het balkon zitten?' Vraag ik tussen het huilen door. Lewis knikt en we lopen het balkon op.

{Pov Lewis}

Cheyenne en ik zitten op het balkon en ik haar vragend aan, maar het enigste wat ze doet is huilen. Ik leg een hand op haar schouder waar ze van lijkt te schrikken. 'Wat is er gebeurd?' 'Ik-ik wil het er niet over hebben.' 'Kom op ik zie dat er  wat is.' 'Het maakt niet uit oké het is nu echt klaar.' 'Wat is echt klaar?' 'Alles tussen Max en mij. Na temptation Vips was ik er klaar mee omdat hij seks had met een ander, maar ik ben blijkbaar niet veel beter.' Zucht Cheyenne en haalt ene pakje peuken uit haar broekzak. 'Vertel me wat er gebeurd is dan kan ik je helpen.' 'Nou oké dan. Ik was gister avond uit en ik kwam Hulkenberg tegen. Nico en ik hadden het echt gezellig en we besloten om in het hotel nog even een drankje te doen. Max kwam aanlopen en begon een heel verhaal op te hangen. Ik voelde tranen opkomen dus was ik even naar de wc. Ik heb toen mijn drankje op gedronken en Nico kwam met het idee om even naar zijn kamer te gaan om gewoon gezellig te kletsen en nog wat te drinken. Toen we in de lift stonden werd het zwart voor mijn ogen en vanaf toen weet ik niks meer. Ik werd vanmorgen wakker naast Nico en toen ik het bed uit wilde stappen zag ik dat ik naakt was, maar ik weet niks van wat er gebeurd is. Ik had me aangekleed en wilde weggaan, maar de deur zat op slot. Ik hoorde de deur open gaan en toen stond Stoffel voor mijn neus. Ik rende weg naar de kamer van Max, maar hij was er niet. Ik had het gevoel dat ik gevolgd werd en later bleek dat Stoffel me volgde. Max kwam aanlopen en nam me mee naar binnen. Hij was boos, omdat ik niet bij hem had geslapen vannacht en toen kwam Stoffel binnen en vertelde hij aan Max wat hij had gezien, dus was Max boos. Ik ben de kamer uitgegaan en vroeg aan Stoffel waarom hij dat had gedaan, maar ik kreeg geen zinnig antwoord dus ben ik weg gelopen, maar hij volgde me. Ik zei tegen hem dat hij me met rust moest laten, maar hij bleef me volgen. Toen zei ik het weer en heb ik hem op de grond geduwd en dat brengt me bij waar ik nu ben. Hier bij jou dus.' Vertelt Cheyenne al huilend. 'Chey ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik weet heel goed wat ik moet doen.' Ik trek haar naar me toe en geef haar een knuffel. Ik merk dat ze al wat rustiger begint te worden. 'Ik ben even weg, maar als je wilt mag je hier wel blijven.' Zeg ik en ik sta op.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu