Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Cheyenne}
Ik word wakker door het zonlicht dat in mijn ogen schijnt. Ik stap uit bed en loop zo zacht als ik kan naar het balkon. Ik open de deur en loop naar buiten. Ik geniet van het warme weer en het uitzicht hier in Maleisië. Ik draai me om om weer naar binnen te lopen, maar dan zie ik Max in de deur opening staan. 'Can you see it?' Vraag ik grijnzend. 'Ik zag het net toch een stukje beter.' Lacht Max. Ik schud mijn hoofd en geef hem een kus op zijn wang. Ik loop naar binnen en ga naar de badkamer. Max komt achter me aan lopen en ik zet de douche aan. Ik trek mijn pyjama uit en stap onder de douche. Na een tijdje komt Max bij me staan. We staan dicht tegen elkaar aan en ik voel al wat groeien daar beneden. Max drukt me tegen de muur aan en begint me te zoenen. Ik draai na een tijdje mijn hoofd weg. 'Sorry Max, maar ik heb nu niet echt veel zin.' Zeg ik met een rood hoofd. Max kijkt me met puppy ogen aan en geeft me dan een kus. 'Is niet erg babe. Ik kan wel wachten tot vanavond.' Ik geef een knuffel en pak dan de shampoo. Ik was mijn haren en Max doet het zelfde. Als we allebei klaar zijn drogen we ons af en kleden we ons aan. We hebben allebei makkelijke kleren aan. 'Wat gaan we vandaag doen?' Vraag ik verveeld. 'We kunnen de straten van Maleisië onveilig gaan maken.' Ik knik en we lopen naar benden. We gaan snel wat ontbijten en dan gaan we naar buiten. We lopen naar buiten en stappen in de auto van Max. Max start de auto en rijd met volle vaart weg. 'Max waarom doen we het eigenlijk zo vaak?' Vraag ik met een rood hoofd. 'Ik kan gewoon geen genoeg van je krijgen.' Zegt Max met een scheve grijns. Ik begin te lachen en geef hem een speels tikje op zijn arm.
Als we de straten van Maleisië onveilig hebben gemaakt, keren we terug naar het hotel. Het is al best laat op de avond, dus lopen we gelijk door naar de kamer. Waar Max vanochtend zin in had,heb ik nu zin in. Max loopt naar benden en gaat snel wat drinken. Ik loop naar de kast en zoek naar het tasje van de Hunkemöller, maar dan bedenk ik dat Daniel hem heeft. Ik weet in welke kamer hij zit dus loop ik snel er heen. Ik klop op de deur en verrassend genoeg doet hij open. 'Ik wil graag mijn tas terug.' Zeg ik arrogant. Daniel knikt en loop zijn kamer in. Even later komt hij terug met het tasje. Ik pak hem aan en loop weg. Ik doe de deur van onze kamer open en loop de badkamer in. Ik trek het lingerie setje aan en ga op bed liggen. Max komt de kamer in en kijkt me verbaasd aan. Zijn verbaasde blik veranderd al snel in een grijns, en hij loopt op me af.
{Pov Max}
Ik loop op Cheyenne af en ze gaat rechtop zitten. Ik druk teder een kus op haar mond en die loopt al snel uit op een zoen. Ik duw haar rustig naar achter. De handen van Cheyenne gaan naar de onder kant van mijn shirt. We verbreken de zoen even, zodat Cheyenne mijn shirt uit kan doen. Ik maak haar bh los en trek dan haar string naar beneden. Cheyenne trekt mijn broek en boxer in een soepele beweging uit. Ik bekijk Cheyenne van top tot teen en geef haar kusjes in haar nek. Van haar nek ga ik langzaam terug naar haar mond en zoen haar dan een paar minuten lang. Met mijn handen verken ik haar hele lichaam, totdat ik bij haar dijbeen kom. Zacht laat ik mijn vingers bij haar naar binnen glijden en beweeg ze heen en weer. Cheyenne begint zwaarder te ademen en pakt me stevig vast. Ik voel haar al natter worden van onder en geniet ervan dat ik dit bij haar voor elkaar krijg. Haar handen glijden naar beneden en ze pakt zacht mijn piemel vast. Ze begint me langzaam af te trekken en ik voel mezelf beneden gewoon groeien. Ik laat haar los en geef een rij met kusjes vanaf haar borsten naar beneden. Als ik bij haar schaamstreek kom laat ik mijn tong haar schaamstreek verkennen. Cheyenne laat zich achterover vallen op bed. Luide kreunen ontsnappen uit haar mond. Als ik voel dat ze bijna op haar hoogtepunt is, stop ik en maak ik weer me weg naar boven. Ik kus haar teder op haar lippen. Ondertussen laat ik me zachtjes bij haar naar binnen gaan. Ik laat haar even wennen en begin dan wat sneller te stoten. Cheyenne laat alle kreunen gaan en zet haar nagels in mijn rug. Ik blijf haar zoenen en geef haar af en toe ook kusjes in haar nek. Als ik voel dat ze bijna op haar hoogtepunt is, begin ik te zuigen in haar nek, waardoor ze overstag gaat. Ze laat alles gaan. Als ze dit niet hebben gehoord in de kamers naast ons, weet ik het ook niet meer. Na een tijdje doorstoten voel ik mijn hoogtepunt ook aankomen. Ook ik laat alles gaan. Ik trek me terug en trek haar dicht tegen me aan. Ik streel haar over haar rug heen en geef haar kusjes op haar mond en in haar nek. Als we al een tijdje zo liggen sta ik op en laat ik het bad vollopen. Cheyenne doet een badjas aan en loopt naar het balkon om te roken. Als het bad vol is ga ik er al vast inzitten. Wanneer Cheyenne haar sigaret op heeft loopt ze naar de badkamer, trekt de badjas uit en laat ze zich zakken tussen mijn benen. Ze laat haar hoofd tegen mijn borstkas aan vallen en zo blijven we een tijdje liggen.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...