Deel 39

742 5 2
                                    

{Pov Cheyenne}

Ik loop verder op hem af en zie dat hij daar staat te zoenen met een meisje. Als ik nog dichterbij kom zie dat het Dilara is. Ik ken Dilara best wel goed, want ze zat bij me in de klas en ze zat altijd voor mij, zodat we konden praten. Ze was een goeie vriendin van me en nu verraad ze me zo hard. Ik had het van haar kunnen verwachten maar niet van Max. Ik dacht dat alles weer goed was, maar dat had ik dus mis. Het zou ook kunnen komen door de dranken die Max heeft gehad. Ik pak Dilara bij haar haren vast en geef er een flinke ruk aan. Ik zie hoe ze haar handen naar haar hoofd brengt. Max draait zich om en kijkt me geschrokken aan. Max komt naar me toe lopen en wilt me bij Dilara weg halen. 'Jij bent zo aan de beurt  Verstappen!' Roep ik boos. Ik trek Dilara mee naar buiten en duw haar tegen de muur. 'Jij vuile verraadster!' 'Wat is er?' Vraag Dilara verbaasd. ' 'Doe niet achterlijk! Jij bent de gene die met mijn verloofde zoent!' Schreeuw ik en geef haar een flinke klap in haar gezicht. Ze slaat me terug en ik bedenk me niks. Ik pak haar haren weer vast en werp haar naar de grond. Op dat moment zie ik Max en Daniel aankomen lopen. Ik trek me er niks van aan en ga bovenop haar zitten. Ik trek flink aan haar haren en ze begint me in mijn armen te krabben. Ik laat haar haar los en pak haar arm vast. Ik zet mijn tanden in haar arm en begin er in te bijten. Ik voel twee sterke armen om mij heen die me van Dilara af trekken. Ik stribbel tegen en merk dat ik aan het spartelen ben. Ik weer me los te wurmen en draai me om, daar zie ik Max staan. Ik bedenk me niks en geef hem een flinke klap in zijn gezicht. 'Ik dacht dat je veranderd was!' Schreeuw ik en begin te huilen. Ik sla los op Max terwijl hij me probeert te kalmeren. Ik kan er niet meer tegen en loop weg. Ik loop naar de villa en begin mijn spullen te pakken. Ik vlieg vandaag nog terug naar Monaco.

{Pov Max}

'Je bent wel lekker bezig he? Het ging net zo goed tussen jou en Chey.' Zegt Daniel en kijkt me afkeurend aan. Ik zeg niks en loop met tranen in mijn ogen weg. Waarom ben ik zo dom. Ik ben het meisje van mijn dromen waarschijnlijk weer kwijt. Ik moet iets bedenken om het goed te maken en hoe ik haar kan bewijzen dat ik van haar hou. Dan schiet me opeens een idee te binnen. Ik weet dat Cheyenne vaak naar Temptation Island en er is bekend gemaakt dat er een VIPS versie aan komt. Ik mail naar de makers er van dat Cheyenne en ik mee willen doen. In de tijd dat ik terug aan het lopen ben naar de villa hoor ik mijn telefoon gaan. Ik ontgrendel hem en zie dat ik al antwoord terug heb. In de mail staat dat ze het leuk vinden dat wij mee willen en dat we het eerste koppel zijn. Nu moet ik nog aan Cheyenne vertellen dat we er aan mee gaan doen. Ik open de deur van de villa en zie koffers beneden staan. Het zijn niet mijn koffers maar die van Cheyenne. Ik loop verder naar binnen, maar zie haar nergens. Ik loop door naar buiten en zie dat ze buiten aan het roken is. 'Chey.' Zeg ik zacht. Ze draait zich om en kijkt me met haar rode betraande ogen aan. 'Wat?' Zegt ze boos. 'Het spijt me heel erg. En daarom heb ik wat bedacht.' Ze zegt niks en kijkt me alleen maar gevoelloos aan. 'Je bent echt de enigste voor me en dat wil ik je bewijzen en daarom heb ik ons opgeven voor Temptation VIPS.' Ze kijkt me verbaasd aan en zegt niks. 'Ik heb ze al gemaild en heb te horen gekregen dat we het eerste koppel zijn die mee doen.' Cheyenne knikt en loopt naar binnen. Ik loop achter haar aan en pak haar pols vast. 'Wat ga je doen?' 'Ik ga terug naar Monaco, Max. Je hebt mijn hart weer gebroken. Ik vind het heel lief van je dat je ons op hebt gegeven voor Temptation, maar denk je echt dat het gaat lukken? Ik bedoel als je te veel drank op hebt dan ga je sneller de fout in en dat weet je. Ik heb echt geen zin om regels te moeten maken, maar het kan dan niks anders.' Zegt ze en maakt zich los uit mijn greep.

*Tijdsprong naar Temptation Vips*

We staan nu op het punt om afscheid van elkaar te nemen. Het is dat het voor tv is en dat we dus lief moeten doen. Ik zie dat Cheyenne probeert te doen alsof er niks aan de hand is. We geven elkaar een knuffel en ik hoor haar in mijn oor fluisteren: 'Dit is je laatste kans Max.' Ik pak haar nog even stevig vast, want ik weet ook wel dat ze het dit keer echt meent. We komen aan bij de villa en we zijn alleen. Er zijn voor nu nog nergens vrouwen te bekennen. We hebben nog geen woord kunnen wisselen of de deur gaat open en er komen 10 bloedmooie vrijgezelle dames aanlopen. Ik bekijk ze allemaal en zie dan Dilara staan. Ik weet nu al dat deze 2 weken een hel gaan worden. We hebben besloten om vanavond lekker te gaan feesten en elkaar beter te leren kennen. Ik probeer Dilara zoveel mogelijk te ontlopen, want ik weet gewoon dat het anders fout gaat. Ik wil het spel wel echt aan gaan, want anders kan ik me nog niet bewijzen tegen over Cheyenne. Maar dat wil ik dan wel doen met een andere verleidster, maar dan moet ik ze wel eerst beter leren kennen. Ik ga naar Kylie en begin een gesprek met haar. Het is echt een leuke en gezellige meid.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu