Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Max}
Ik loop de kamer in, maar zie Cheyenne niet meer. Ik draai mijn hoofd richting het bed en zie haar op bed liggen in alleen lingerie. Ik krijg een grijns op mijn gezicht. Ze ziet er prachtig uit. Ik trek mijn pak uit en plof op het bed. Ik heb de hele dag op haar moeten wachten, ik wil haar nu! Ik druk mijn lippen op die van haar en zoen haar hartstochtelijk. Ze zoent me gewillig terug en gaat met haar tong over mijn lippen. Ik open mijn mond een stukje en daar neemt ze gebruik van. Onze tongen verkennen elkaar en ik wil dat de zoen nooit meer stopt. Cheyenne komt boven me hangen en kijkt me verleidelijk aan. Ik heb geen geduld en wil haar weer zoenen, maar ze houdt me tegen door me tegen het matras aan te drukken. Ze verkent mijn bovenlichaam met haar handen en glijd met haar tanden over mijn nek. Langzaam gaat ze omhoog terug naar mijn mond. Als onze lippen elkaar bijna raken sluit ik de laatste centimeter tussen onze lippen. Ze zoent even terug en eindigt de zoen alweer veel te snel door speels op mijn lip te bijten. Ze maakt haar BH los en gooit hem aan de kant. Mijn handen vliegen omhoog en masseren haar borsten. Kleine kreuntjes verlaten haar mond, wat mij alleen maar geiler maakt. Haar hand glijd mijn onderbroek in en pakt hem vast. Langzaam haalt ze hem uit mijn onderbroek. Ze trekt mijn onderbroek naar beneden en gelijk staat ie omhoog. Ze begint me te berijden met haar slipje nog aan. Ik voel hoe de stof van haar slipje over mijn eikel schuurt, dit maakt me gek. Na enkele minuten stopt ze abrupt en trekt ze haar slipje uit. Ze pakt een condoom en scheurt hem open. Daarna doet ze hem behendig bij me om. Ze laat zich op me zakken en laat een harde kreun ontsnappen als ik helemaal bij haar binnen ben. Ze begint op en neer te bewegen en ook steeds vaker en harder te kreunen. Ik draai de rollen om en hang boven Cheyenne. Ik beging harder te stoten en voel hoe Cheyenne na een tijdje trillend klaar komt. Ik stoot nog even door en merk dat het heel gevoelig voor haar is. Ze pakt me vast en begint luid te kreunen. Dan kom ik ook klaar en laat ik me met een plof naast haar neer vallen.
Cheyenne legt haar hoofd op mijn arm en ik sla mijn andere arm om haar heen. 'Max?' 'Ja?' 'Weet je eigenlijk al in welk huis we gaan wonen?' 'Nee nog niet naar gekeken eigenlijk, maar zullen we daar morgen naar kijken? Want ik ben best wel kapot.' Ik zie Cheyenne knikken. Ik geef haar een kus op haar wang en stap dan uit bed. Ik zet de douche aan en als die op temperatuur is stap ik er onder. Ik ben klaar met douche en nu is het beurt aan Cheyenne. Cheyenne komt na een tijdje de badkamer uit lopen komt naast me zitten. Ze trek een trainingsbroek en een shirt van mij aan. Ze pakt haar sigaretten en loopt naar buiten. In het begin vond ik het best wel kut dat ze rookt, maar na een tijdje ben ik aan gewend en nu boeit het me niet zoveel meer. Cheyenne blijft wel heel erg weg dus besluit ik om te kijken waar ze blijft. Ik zie dat ze bij reling staat en kijkt naar de sterren aan de hemel. Ik leg mijn armen om haar middel en geef haar een kus in haar nek. Cheyenne draait haar om en kijkt me lief aan. 'Ik hou zo veel van je.' Zegt ze lief. 'Ik ook van jou.' fluister ik in haar oor. 'Max ik heb honger.' 'Ik eigenlijk ook wel.' 'Zullen we wat eten halen of bestellen?' Ik knik. 'Zullen we het maar bestellen, want ik heb geen zin om nog wat te gaan halen.' Cheyenne knikt en lacht. 'Wat wil je eten?' 'Doe maar iets van kapsalon.' Ik knik en pak mijn telefoon. Ik zoek een het nummer van de patatzaak. Ik plaats mijn bestelling en met een kwartiertje komen ze het brengen. We wachten buiten en voor we het weten word het eten bezorgd. We nemen de tas aan en ik betaal het eten. We lopen naar de slaapkamer en gaan op bed zitten. Ik zet de tv aan en log in op Netflix. We zoeken een leuke film uit en besluiten dat we hem gaan kijken. Als het eten op is en de film bijna afgelopen is zie ik dat Cheyenne in slaap is gevallen. Ik kijk de film af en zet dan mijn serie nog even aan. Ik kijk 3 afleveringen en besluit om dan ook te gaan slapen.
{Pov Cheyenne}
Ik word ergens midden in de nacht wakker. Ik pak mijn sigaretten en loop naar buiten. Ik ga op een ligstoel zitten en steek een sigaret op. Ik pak mijn telefoon en open whatsapp.
03:10 Daniel: Hey Chey.
03.15 Chey: Uhm hallo Daniel.
03.16 Daniel: Ik wil je even een ding heel duidelijk maken. Ik pik het niet dat je me aan de kant hebt gezet voor Max, dus het zal je gaan bezuren. De foto was pas het begin en het huwelijk pas stap 2. Er komen nog veel meer stappen aan. Waag het niet om dit tegen Max of iemand anders te vertellen, want anders krijg je nog meer problemen.
03:20 Chey: Wtf Daniel heb je gezopen of weer gebruikt? Want dit slaat nergens op!
03:21 Daniel: Nee Chey ik heb geen van die dingen gedaan, maar ik wou je dit gewoon even duidelijk maken.
{Pov Daniel}
Ik mocht uiteindelijk niet meer naar het verlovingsfeest komen dus ben ik maar de stad in gegaan. Ik heb daar een zakje coke gekocht en ben op een afgelegen plek gaan zitten. Ik kwam in de stad een super knap meisje tegen en heb haar nummer gevraagd. Ik vroeg haar of ze hier vandaan kwam, maar ze komt uit Nederland. Dus vroeg ik wat ze hier kwam doen en toen zei ze dat ze hier voor een weekendje heen ging met haar moeder. Verder hebben we niet heel veel gepraat want ze ging mee naar mijn appartement en ja daar hebben we heerlijke seks gehad. Alleen was ze erna gelijk in slaap gevallen, maar daar kunnen we natuurlijk wel aan werken. Toen Kimberly eenmaal sliep ben ik even naar buiten gelopen en had ik Cheyenne geappt. Ik hoop dat zie hier wat van leert, want ik pik het niet als een meisje me verlaat voor een ander.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...