Deel 42

754 5 1
                                    

Let op dit is een seksueel getint hoofdstuk!!

{Pov Cheyenne}

Nico en ik zitten aan de bar van het hotel om nog even wat te gaan drinken. Ik hoor opeens een huilende stem mijn naam zeggen. Ik draai me om en kijk Max recht in zijn ogen aan. 'Chey kunnen we alsjeblieft even praten?' 'Max ik heb hier geen zin in.' 'Chey ik mis je en ik besef me dt ik echt te ver ben gegaan deze keer. Ik hoop alleen maar dat je me nog een kans wilt geven en als je dat doet slaap dan vannacht alsjeblieft bij me. Ik mis je gewoon.' Ik draai me om en focus me weer op Nico. Ik heb hier zo geen zin in. Natuurlijk ik hou van die jongen, maar na alles wat er gebeurd is weet ik niet of ik het nog aan kan. 'Ik uh ik ga even naar de wc.' Zeg ik en sta op. 'Wil je nog een Baco?' Vraagt Nico. Ik knik en ga dan naar de wc toe. Ik kijk in de spiegel en zie dat ik tranen in mijn ogen heb. Ik veeg ze weg en loop weer terug naar de bar. Ik neem plaats op de kruk en drink mijn glas in een keer leeg.

{Pov Nico}

Cheyenne is even naar de wc en dan bedenk ik me dat dit mijn kans is. Ik wil al zolang met haar naar bed, maar ja dat gaat nooit gebeuren tot ik op een dag met het idee kwam om GHB in haar drankje te doen als we een keer uit zouden gaan en nu vanavond is het mijn kans. Ik pak het flesje uit mijn broekzak en giet het leeg in haar drankje. Cheyenne komt weer aanlopen en gaat op de kruk naast me zitten. Ze drinkt haar glas in een keer leeg terwijl ik rustig mijn drankje op drink. Het duurt altijd even voordat iemand bewusteloos raakt door de GHB dus stel ik haar voor om even naar mijn kamer te gaan, zodat we daar nog wat kunnen praten en wat drinken. We staan op en lopen naar de lift. Zodra we in de lift staan zakt Cheyenne door haar benen en zijn haar ogen gesloten. Ik til haar op en neem haar mee naar mijn kamer.

Ik gooi haar op bed en kleed haar uit. Ik bind haar benen vast, voor het geval ze opeens bij komt. Ook haar handen bindt ik vast. Ik kleed me uit en kijk van een afstandje naar haar lichaam. Ik snap wel dat Max en Daniel met haar zijn geweest. Ik voel mezelf al groeien van beneden en kruip tussen haar benen. Vanavond is ze van mij, en morgen doe ik net alsof ze het wou.

Ik kom met een harde stoot naar binnen en begin hard door te stoten. Schreeuwen kan ze niet, dus niemand gaat hier ooit achter komen. Ik begin haar borsten te masseren en knijp er af en toe een beetje in. Ze begint nat te worden van onderen waardoor ik alleen maar harder en dieper begin te stoten. Na een kwartier kom ik in haar klaar en veeg ik haar van onderen af. Ik maak haar handen en benen weer los en ga rustig naast haar liggen. Morgen denkt ze toch dat ze vrijwillig seks met me heeft gehad. Dus is Dit een win-win situatie.

{Pov Cheyenne}

Ik open mijn ogen en voel mijn hoofd bonken. Ik kijk naast me en zie dat ik naast Nico lig. Ik denk bij mezelf dat ik in slaap ben gevallen, want ik kan me niks meer herinneren van vannacht. Ik wil het bed uitstappen, maar zie dat ik dan naakt lig. Er gaat van alles door m'n hoofd over wat er gebeurd zou kunnen zijn. Maar 1 dingen weet ik zeker en dat is dat ik niet vrijwillig met heb seks heb gehad. Dat zou ik namelijk nooit doen en zelfs niet als ik dronken ben. Ik kijk naast me en zie dat Nico nog ligt te slapen. Ik kleed me zo stil als ik kan aan en loop naar de deur. Ik wil de deur open doen, maar het lukt en dat betekend maar 1 ding. Dat betekend dus dat de deur op slot zit en dat ik dus ben verkracht door Nico. Ik hoor dat iemand de deur open maakt. Als de deur open gaat zie ik het gezicht van Stoffel voor me. Ik kijk hem geschrokken en bang aan en dan schieten er tranen in mijn ogen. Zo snel als ik kan loop ik de kamer uit en zonder er bij na te denken loop ik richting de kamer van Max. Ik hoor voetstappen achter me en ben bang dat het Nico is, dus begin ik te rennen. Het lijkt wel uren te duren voordat ik bij de kamer van Max aan kom. Ik klop zo vaak en zo hard als ik kan op de deur, maar er komt geen antwoord terug. Ik heb het gevoel dat ik aangestaard word dus draai ik me om, maar ik zie niemand. Begin ik dan echt langzaam gek te worden? Denk ik bij mezelf. Ik ben nog steeds aan het kloppen op de deur en ik voel steeds meer tranen achter mijn ogen komen, maar ik wil er niet aan toegeven en ik hoop nog steeds dat Max gewoon de deur open doet. Ik ga met mijn rug tegen de deur aan staan en laat me op de grond zakken. Nu kan ik mijn tranen echt niet meer inhouden en ik voel hoe ze 1 voor 1 over mijn wangen beginnen te stromen. Het worden steeds meer tranen en dan voel ik 2 handen op mijn schouders. Ik til mijn hoofd op en kijk recht naar het gezicht van Max. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt Max. Ik kan niet antwoorden en schud alleen maar mijn hoofd. Max opent de deur en neemt me mee naar binnen. Ik ga op zijn bed zitten en hij pakt een flesje water uit de minibar. Max komt naast me zitten en geeft me het flesje water en ook pakt hij wat zakdoekjes en geeft deze ook. Na een tijdje ben ik opgehouden met huilen. Max kijkt me nog steeds aan, maar zijn blik is een klap veranderd naar boos. 'Waarom ben je niet hier komen slapen?' Vraagt hij. 'Ik- ik kan er niks aan doen Max.' 'Cheyenne luister ik snap hel goed dat je boos op me bent of dat je teleurgesteld bent, maar ik hou echt van je en ik hoop gewoon dat je het me kan vergeven. Ik besef me echt heel goed dat ik je pijn heb gedaan, maar daarom wou ik ook zo graag dat je hier kwam slapen. Zodat ik je kon laten hoeveel spijt ik er van had en dan kon ik je laten zien dat we het goed hadden.' Ratelt Max in een stuk door. 'Max ik kan er niks aan doen dat ik niet ben gekomen. Ik kan me niks herinneren van gister.' 'Boel shit Chey!'

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu