{Pov Max}
Ik word wakker door een drukkend gevoel op mijn blaas. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Als ik de slaapkamer weer inkom zie ik Cheyenne nergens. Ik loop naar buiten en zie dat ze op een ligbedje ligt. Als ik dichterbij kom zie ik dat ze ligt te slapen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en ze opent haar ogen. 'Goodmorning.' Zeg ik lief. 'Goodmorning.' 'Lekker geslapen?' 'Nee niet echt en jij?' 'Nee dat snap ik wel als je op zo'n hard bed ligt. Ja ik heb heerlijk geslapen.' 'Ja ik kon niet slapen en ben toen maar naar buiten gegaan en ben hier in slaap gevallen.' 'Awh schatje toch.' 'Ik ben trouwens ook al begonnen met het zoeken naar een huis.' 'En heb je al wat gevonden?' 'Ja zeker het is een super mooi en groot huis met een grote tuin. En als we willen kunnen we er ook een zwembad laten bouwen.' 'Owh dat klinkt wel goed. Laat eens een foto zien.' Zeg ik en ga naast Cheyenne zitten.
'Oewh dat is inderdaad wel een mooi huis. Zou ik gelijk de makelaar bellen?' 'Cheyenne knikt.
* Telefoongesprek met Makelaar*
Makelaar: Goedemorgen u spreekt met Julian de Bruyn. Waarmee kan ik u helpen?
Max: Goedemorgen. U spreekt met Max Verstappen. Mijn verloofde heeft een super mooi huis gevonden in de Avenue J.F Kennedy en die wouden we graag komen bezichtigen.
Julian de Bruyn: Ah meneer Verstappen. Gefeliciteerd met uw verloving. Ik had er wat over gelezen ja. Uhm weet u ook welk huisnummer het is?
Max: Uh ja het is nummer 33.
Julian de Bruyn: Ah ja dat is een mooi huis. Ik zou even in mijn agenda kijken wanneer u kan komen kijken.
Max: mhm
Julian de Bruyn: Ik kan vanmiddag wel rond een uurtje of 4.
Max: Uhm zou het eventueel ook eerder kunnen, want ik heb nog wat dingen op de planning staan.
Julian de Bruyn: Ja dat kan. Ik kan ook rond half 1.
Max: Over een half uurtje. Sorry Cheyenne vroeg hoelaat. Ja dat is prima.
Julian de Bruyn: Oké super dan zie ik jullie straks.
Max: Dank u en tot straks.
{Pov Cheyenne}
Max en ik maken ons snel klaar en lopen dan naar de straat waar we waarschijnlijk gaan wonen. Ik heb er zin in. Als we bij het huis aankomen staat er een man in pak buiten op ons te wachten. 'Goedemiddag Julian de Bruyn.' Goedemiddag Cheyenne van Dijk.' Ook Max en Julian geven elkaar een hand. 'Zullen we maar naar binnen gaan?' We knikken en lopen achter de man aan naar binnen. 'Het huis is gebouwd in 2007 en heeft een oppervlakte van 34.785 m². Het huis beschikt over 7 kamers waarvan 3 slaapkamers, 2 badkamers en een apart toilet, Jacuzzi, ligbad, 2 douches en toilet. Het huis heeft een woonlaag en dat houd dus in dat alles op de begaande grond ligt.' We lopen door het hele huis en over elke kamer weet de man wel wat te vertellen. Na 2,5 uur te hebben gelopen door het hele huis zijn we klaar. 'En wat vond u er van?' 'Ja we zijn zeer enthousiast. U hoort nog van ons.' Zegt Max. We geven Julian een hand en lopen dan weg. 'Ik vond het echt een mooi huis.' 'Ja ik ook, alleen ik vind het wel jammer dat alles op de begaande grond is.' Zegt Max heel eerlijk. Ik knik en kijk hem dan serieus aan. 'Max dit huis is wel perfect. Zeker voor als we later kinderen nemen. En er is ook genoeg ruimte voor Senna. En dat het alleen maar een begaande grond is is maar een bijzaak. Als we echt willen kunnen we er later nog een etage op laten bouwen.' Max knikt instemmend en kijkt me lief aan. Ik geef een kus op zijn wangen en kijk hem vragend aan. 'Oké we nemen het huis. Je hebt me omgepraat.' Ik kijk Max blij aan en spring hem in zijn armen. 'Zullen we uit eten gaan om het te vieren?' Vraagt Max en drukt daarna een kus op mijn lippen. Ik knik en we lopen naar het jacht om onze kleren te pakken. Met een aantal volle tassen lopen we weer richting het appartement van Max. We open de deur en zien een hele blije Senna voor de deur zitten. Ik pak Senna op en geef hem een knuffel. Ik zet hem weer neer en we lopen naar binnen. Max loopt naar de slaapkamer en dan hoor ik allemaal gevloek van uit de kamer komen. 'Max wat is er?' Zeg ik en loop naar hem toe. Voordat ik of Max wat kunnen zeggen zie ik al wat er gebeurd is. Senna heeft op het bed gepoept en dan ook nog eens op het kussen van Max. 'Max ik dacht dat Jos Senna zou uitlaten.' 'Ja dat dacht ik ook.' Ik schud mijn hoofd en loop terug naar de woonkamer. 'Senna wil je plasje doen?' Vraag ik met een hoogstemmetje. Senna begint te kwispelen en ik pak haar riempje. Ik maak Senna vast en open de deur. Ik loop een rondje om het blok en ga dan weer terug. Als ik net de straat weer in loop zie ik Daniel met een meisje naar binnen lopen. Ik ga om het hoekje staan en wacht tot ik ze niet meer kan zien. Ik loop naar binnen en zoek naar mijn sleutels. Ik kan ze nergens vinden dus besluit ik om maar op de deur te kloppen. Max doet de deur open en ik loop naar binnen. Ik doe de deur achter me dicht en maak Senna los. Ik loop naar het balkon waar Max met een biertje zit. Ik ga naast hem zitten en steek een sigaret op. 'Wil je wat drinken?' 'Ja mag wel een wijntje.' Max knikt en loopt naar binnen. Even later komt hij terug met een glas wijn en een nieuw biertje. 'Op ons en op het nieuwe huis.' 'Proost.' 'Waar wou je zo gaan eten?' 'Uhm maakt mij niks uit.' Zeg ik en drink het laatste beetje op. 'Zullen we hier beneden gaan eten?' Ik knik. We lopen naar benden en gaan aan een tafel zitten. Het duurt niet lang voordat we het eten hebben. Na het eten en het betalen gaan we weer naar boven. 'Max ik ben best wel moe.' 'Ja ik ook.' 'Zullen we maar gaan slapen?' 'Ja is goed.' We lopen naar de slaapkamer en duiken ons bed in. Senna komt bij ons liggen en voor ik weet ben ik in slaap gevallen.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...