Deel 13

1.2K 11 2
                                    

{Pov Cheyenne}

Ik kan maar niet in slaap komen na wat ik heb gezien. Zal hij daarom zo agressief zijn? Opeens gaat de deur open en komt Daniel binnen. Ik verroer me niet en blijf zo stil mogelijk liggen. Ik voel het bed naast me inzakken en hij trekt me tegen hem aan. Ik zeg niks, ook al doet het wel veel pijn. Hij houd me stevig vast en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Dan laat hij me weer los en valt hij in slaap. Ik draai me voorzichtig om en kijk naar Daniel. Waarom gebruikt hij drugs? Met al die vragen in mijn hoofd kan ik mijn rust maar niet vinden en lig ik de hele nacht wakker. 

* De volgende ochtend*

Ik kijk op mijn telefoon het is nog vroeg maar ik kan toch niet blijven liggen. Ik kleed me om en loop naar de gezamenlijke zaal. Het lopen doet pijn maar ik kan dat niet laten merken. Ik pak wat van het ontbijtbuffet en ga voorzichtig aan tafel zitten. Na ongeveer 5 minuten komen ook Max en Carlos de zaal binnen. Als ook hun eten hebben gepakt komen ze bij me zitten. Max kijkt me bezorgt aan. Snap ik ook wel, ik heb wallen onder mijn ogen en nog steeds veel pijn wat wel van mijn gezicht af te lezen is. Ik eet gewoon door en negeer zijn bezorgde uitdrukking. Als na een tijdje ook Daniel aan komt lopen sta ik snel op en wil ik weglopen. Daniel is het daar niet mee eens en trekt me terug. Hij kijkt een beetje raar uit zijn ogen en ik maak me zorgen. Hij trekt me terug naar de tafel en zegt dat ik moet gaan zitten. Ik doe maar wat hij zegt en zie in mijn ooghoeken dat Max me weer bezorgd aankijkt. Daniel legt zijn hand op mijn bovenbeen waarvan ik op schrik. Max ziet dat en ik zie hem opstaan. Hij loopt naar Daniel en fluistert wat in zijn oor. Daniel knikt en samen vertrekken ze uit de ruimte. Het lijkt net alsof ik voor het eerst in 5 minuten weer durf te ademen. Ik sta snel op en loop naar boven. Daar doe ik nog wat aan mijn haar en mijn make-up. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en ga dan samen met Victoria naar het circuit. Het is erg gezellig met Victoria. Als we aankomen op het circuit lopen we naar de pit lane van Red Bull, Daar staat iedereen verder al klaar en ik loop richting Max en Jos.  Ik zie Daniel alweer boos kijken maar ik negeer hem. Opeens komt hij naast me staan en legt hij zijn arm om mijn rug. Hij kust me en brengt zijn lippen naar mijn oor. 'Je bent van mij weet je nog? Blijf bij hem uit de buurt.' fluistert hij gevaarlijk.  Ik zie Jos en Max naar me kijken, mijn gezichtsuitdrukking word strak waardoor ze alleen maar bezorgder gaan kijken. Daniel loopt weer weg en Max komt gelijk naar me toe lopen. Ik schud mijn hoofd naar Max. Hij trekt zich er niks van aan en pakt me vast. 'Je moet echt zeggen wat er aan de hand is Chey, dit is niet goed.' Ik kijk hem aan en wil het zeggen maar opeens verstoord Christian het moment door te zeggen dat Daniel en Max de auto in moeten. Ik maak een gebaar naar Max dat ik het hem ga vertellen na de race. Hij knikt en stapt de auto in. 

{Pov Max}

Ik stap de auto in en rijd weg. Ik maak me wel echt zorgen om Cheyenne, maar zolang de race is heeft ze nog geen last van Daniel. We staan aan start en de lampen beginnen te branden. Als alle lampen uitgaan rijden we weg. In de eerste bocht Botsen de 2 Mercedessen tegen elkaar aan en rijd ik op kop. Zo gaat het de hele race totdat ik over de Finish kom. Yes!!!! Ik heb mijn allereerste race voor Red Bull Racing gewonnen!!! Ik parkeer de auto en loop de kamer binnen voor de podiumplaatsen. Ik geef de nummer 2 en 3 een hand en ga dan op het podium staan. Het Wilhelmus begint af te spelen en ik sta hier heel trots te glunderen. Ik zie Cheyenne beneden haar duim naar me opsteken en ik lach naar haar. Als het Wilhelmus is afgelopen begint de champagnedouche en daarna de interviews. Als alles achter de rug is loop ik terug naar de pit lane, maar Cheyenne en Daniel zijn er niet meer. 'Cheyenne en Daniel zijn terug naar het hotel, Dat wou Daniel graag.' zegt Victoria. Ik schud mijn hoofd en ren weg. Dit gaat niet goed aflopen als ik er nu niet heen ga. Ik ren het circuit af en hou een taxi tegen. Ik zeg het adres van het hotel en de taxi rijd weg. Na een tijdje komen we in de file te staan. Hier heb ik echt geen tijd voor. Ik gooi wat geld naar de taxi chauffeur en sprint de taxi uit. Ik ren door de hele binnenstad van Barcelona totdat ik aankom bij het hotel. 

{Pov Daniel}

Ik stap de auto uit, ik ben 4e geworden. Het kon beter maar meneer Verstappen moest me natuurlijk weer overtreffen. Ik zie het elke keer wel, hoe hij flirt met Cheyenne.Hij moet eens begrijpen dat ze van mij is. Als ik al mijn verplichtingen gedaan heb loop ik naar mijn ruimte toe. Ik pak mijn zakje met cocaïne en snuif het op, dan loop ik naar Cheyenne toe. Ik pak haar bij de arm en zeg haar dat we teruggaan naar het hotel. Ik zie haar met tegenzin afscheid nemen van Victoria en Jos. Hier kan ik echt niet tegen,dan had ze lekker bij Max moeten blijven. Ik trek haar mee de taxi in en geef haar een dodelijke blik. Straks in het hotel is ze van mij! Ik betaal de taxi chauffeur als we bij het hotel zijn en stap uit. Ook Cheyenne stapt uit en loopt het hotel in. Als we boven zijn smijt ik de deur met een harde knal dicht. Ik zie dat Cheyenne zich geschrokken omdraait. Ik pak haar vast en druk haar tegen de muur. 'Hou je nog van hem?' vraag ik  haar boos. Ze kijkt me bang aan. 'Ik vraag je wat!' schreeuw ik. Cheyenne knikt 'Ja, ik hou nog van hem.' Ik gooi haar met een ruk op de grond en loop te ijsberen. Ik loop naar het kleine keukentje die we hebben en pak een mes. Als ik haar niet mag hebben, mag niemand haar hebben. Ik druk Cheyenne weer tegen de muur op en hou het mes tegen haar keel. 'Nee Daniel, alsjeblieft nee.' hoor ik haar huilen. Dit was het dan.....

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu