Let op dit is een seksueel getint hoofdstuk.
{Pov Cheyenne}
Ik ga mee in de zoen, omdat ik nog steeds van hem hou, maar mijn hoofd en een gedeelte van mijn gevoel zegt iets anders. Ik hou ook echt wel van Daniel, maar ik hou ook nog steeds van Max ondanks alles wat hij mij heeft aan gedaan. Als ik geklop op de deur hoor duw ik Max van me af. Max kijkt me met een rare maar lieve grijns aan. Max loopt naar de deur en komt even later terug met Daniel achter zich aan. 'Hey babe hier ben je dus. Ik heb je al een aantal keer gebeld.' 'Ja sorry ik had even geen zin in mensen om me heen.' 'Wat doe je hier dan?' 'Ik wou even met Max praten.' 'Ah oké.' Zegt Daniel en drukt een kus op mijn lippen. Ik ga mee in de kus en dan pakt hij mijn hand. Ik kijk Max aan en zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. 'Kom je?' Ik knik en Daniel en ik lopen de kamer uit. Ik kijk nog even naar Max en zie dat hij "Sorry" zegt zonder woorden.
*3 maanden later. Max rijd inmiddels voor Red Bull*
{Pov Max}
Het gaat al een stuk beter tussen Cheyenne en mij. We hebben goed gepraat en ik ben er blij mee. Cheyenne en ik zitten op mijn kamer en we zijn aan het praten. Ik druk een kus op haar wang en dan gaat de deur open. Daniel komt binnen lopen en hij kijkt boos. Ik ben nog steeds boos op hem en wil hem al heel lang vertellen dat Cheyenne en ik Friends With Benefits hebben gehad, maar ik heb het nog niet gedaan. 'Cheyenne waarom ben je hier?' Zegt Daniel op een arrogante toon. 'Nou Max en ik zijn gewoon vrienden, dus ik kwam even langs.' Zegt Cheyenne onschuldig. Ik voel een vlaag van woede opkomen. Zo praat je niet tegen een meisje. Ik heb geleerd van wat ik heb gedaan. En ik ga meiden nu met meer respect behandelen. 'Daniel zo doe je niet tegen een meid.' 'Hou je er buiten! JIJ heb geen relatie met haar.' 'Nee maar ik heb wel Friends With Benefits met haar gehad.' Zeg ik zomaar zonder er bij na te denken. Ik zie Daniel boos naar Cheyenne kijken. Daniel loopt boos de kamer uit en Cheyenne en ik blijven verslagen achter. 'Sorry Chey. Ik wou het niet zeggen, maar het floepte zomaar mijn mond uit.' Cheyenne kijkt me lief en uitdagend aan en drukt een kus mijn mond. Ze staat op en verlaat de kamer.
{Pov Daniel}
Ik ben boos de kamer uit gelopen en zit nu in de kamer van Cheyenne en mij. Ik hoor de deur open gaan en even later staat Cheyenne voor me. 'Waarom heb je het me nooit verteld?' Vraag ik boos. 'Sorry ik wou het vergeten en wou het daarom niet vertellen.' Ik voel me nog bozer worden en zonder dat ik het door heb sla in Cheyenne in haar gezicht. Cheyenne kijkt me aan met tranen in haar ogen. Ik druk mijn lippen ruw op die van haar. Ik pak haar vast en duw haar op bed. Ik heb zin in haar. Hier en nu.
Cheyenne werkt niet bepaald mee, maar stribbelt erg tegen. 'Je vind het wel lekker.' zeg ik en ik trek haar shirt kapot. De tranen lopen over haar wangen. Zo, weet ze ook is hoe het is om gebruikt te worden. Ik trek haar rok omhoog en duw haar slipje aan de kant. Dan kom ik zonder pardon met een harde stoot bij haar naar binnen. Ze schreeuwt het uit. Niet van de genot, maar van de pijn. Het interesseert me niks. Ze heeft mij ook pijn gedaan. Ik begin heel hard te stoten en laat mijn handen haar hele lichaam verkennen. Cheyenne ligt stil op bed en stribbelt niet meer tegen. Ik bijt keihard in haar tepel en weer schreeuwt ze het uit. Ik ga van haar af en draai haar om. Nou ligt ze met haar buik naar beneden. Ik zet mijn lul tegen haar kont aan. 'Nee, Daniel alsjeblieft niet.' hoor ik haar huilend smeken. Ik luister er niet naar en kom weer met een harde stoot naar binnen. Alleen nu in haar kont. Cheyenne huilt van de pijn en ik stoot gewoon door. Ik stoot door totdat ik in haar klaar kom. 'Je bent van mij, begrepen?' Ze knikt huilend en blijft zo liggen. Ik stap uit bed en kleed me aan. Dan loop ik de kamer uit, naar beneden.
{Pov Cheyenne}
Daniel loopt de kamer uit en gooit de deur met een knal dicht. Ik blijf liggen op bed. De tranen blijven maar stromen. Ik dacht dat hij zo'n lieve jongen was maar dit bewijst het tegendeel. Ik draai me voorzichtig om, maar alles begint te branden. Ik loop voorzichtig naar de badkamer en laat het bad vollopen. Ik stap in bad en alles begint nog erger te branden. Ik slaak een gilletje en de deur van de badkamer vliegt open. Max komt binnen en kijkt me aan. 'Wat heeft hij gedaan?' 'Niks Max, er is niks.''Ik geloof er niks van Chey, je hebt rode ogen en je hebt pijn. Dus wat heeft hij gedaan?' vraagt Max boos. Ik schud mijn hoofd 'Ga alsjeblieft weg Max.' Hij kijkt me gebroken aan maar gaat dan toch de badkamer uit. Als het badwater koud begint te worden stap ik uit bad en droog ik me af. Ik trek wat soepele kleding aan en ga in bed liggen. Weer schreeuw ik het uit van de pijn en draai me snel om zodat ik op mijn buik lig. Ik voel me gewoon zo kut, alles doet pijn en morgen is de race. Ik kan de rust niet vinden en stap uit bed, ik loop naar het raam en kijk uit over de binnenstad van Barcelona. Als ik goed over het plein kijk zie ik Daniel met een jongen zitten. Ik kijk een keer goed. Nee! Dit meen je niet! Ik zie Daniel een witte poeder opsnuiven met een soort van rietje. Ik trek snel de gordijnen dicht en plof weer op bed neer. Waarom doet hij dit? Waarom?
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...