{Pov Cheyenne}
Vandaag is de grote dag. Na 3 maanden van regelen en jurken passen is het eindelijk zo ver. Over een paar uur kan ik mezelf Mrs. Verstappen noemen. Ik kan niet wachten! We hebben besloten om in Monaco te trouwen. We trouwen in het stadhuis en het feest word gevierd op een luxe jacht. Mijn haar en make-up zijn gedaan. Ik trek de jurk voorzichtig aan en dan nog mijn hakken eronder. Ik heb Max sinds vanochtend niet meer gezien en ik zie hem ook pas in de kerk. Hoe later het is, hoe zenuwachtiger ik word. Ik loop naar buiten en de auto staat al klaar. Ik stap in en de chauffeur begint te rijden. 'Zou ik in de auto mogen roken?' 'Voor deze ene keer dan.' Zegt de chauffeur. Ik haal mijn pakje peuken uit het kleine tasje en doe het raam een stukje open. Ik steek mijn sigaret op en voel de zenuwen al wat minder worden. We komen aan bij de kerk en ik zie Victoria buiten staan. Ik loop naar haar toe en ze geeft me een knuffel. 'Ben je er klaar voor?' Ik knik en dan hoor ik de muziek aan gaan. Ik loop naar binnen en Victoria loopt achter me aan. Ik kijk de zaal door en zie Christian zitten en ook Daniel is er bij. Max kijkt me lief aan en ik vergeet even op te letten waardoor ik bijna val. Ik weet mijn evenwicht te behouden. Ik loop non-galant door naar het altaar, waar Max staat te wachten. Ik zie de tranen in zijn ogen staan en vecht tegen mijn eigen tranen. Als ik bij het altaar aan kom zie ik dat Daniel me vies aan kijkt. Ik negeer het en kijk naar Max. Ik hou zoveel van deze jongen en ben blij dat ik met hem ga trouwen. 'Welkom bij het huwelijk van meneer Verstappen en mevrouw van Dijk. Ik wil u namens deze hartelijk bedanken voor het aanwezig zijn op deze dag. Voordat ik echt ga beginnen heb ik nog een vraag voor u. Heeft er iemand bezwaar tegen. Zo ja spreek nu of zwijg voor altijd.' 'JA ik!' Hoor ik Daniel roepen.
{Pov Max}
Ik druk mijn kaken op elkaar. Waarom moet die klootzak zich er altijd mee bemoeien? Ik kijk Cheyenne aan en zie dat er tranen over haar wangen lopen. Ik veeg ze weg met mijn duim en kijk haar diep in haar ogen aan. Om ons heen is het onrustig. Maar ik laat mijn ogen geen seconde van Cheyenne afglijden. Wat ziet ze er prachtig uit. Ergens had ik wel een idee dat dit zal gaan gebeuren. Maar de hoop dat het niet gebeurde was er. Bij Cheyenne dwarrelen er nog enkele tranen over haar wangen. Ik veeg ze weer weg. 'Ik hou ontzettend veel van je, ook al ben je nu nog niet Cheyenne Verstappen. Zo voelt het wel voor mij. En op een dag, word je wel zeker een Verstappen. Wees daar maar niet bang voor.' Fluister ik naar Cheyenne. Ze krijgt blosjes op haar wangen en trekt me in haar richting. Ik voel haar lippen op de mijne, en dat maakt voor mij deze dag weer goed. Ik laat Cheyenne los en loop op Daniel af. Ik pak hem bij zijn pols vast en trek hem mee naar buiten. Ik duw Daniel tegen de muur aan en kijk hem woedend aan. 'Waarom?!' 'Waarom wat?' 'Waarom moet je de bruiloft stoppen?!' 'Omdat jij alles voor mij hebt verpest en nu zou ik jou leven verpesten!' 'Hoezo heb ik je leven verpest?' 'Omdat sinds jij bij Red Bull zit draait het bijna alleen nog maar om jou!' 'Ik kan daar toch godverdomme ook niks aan doen.' 'Jawel je had dan gewoon bij een ander team moeten gaan.' 'Waarom ga jij dan niet weg?' 'Omdat ik het wel leuk vind om je leven nog wat verder te verpesten.' 'Hoezo nog wat verder?' 'Wat denk je nou Max?' 'Dat weet ik toch niet, daarom vraag ik het ook. Of ben je een of andere MONGOOL!' 'IK BEDOEL DAT IK DIE FUCKING FOTO'S VAN JOU EN CHEYENNE OP DE KEUKENTAFEL HEB GEMAAKT!' De woede borrelt in me op en voordat ik het doorheb sla ik met mijn vuist op de kaak van Daniel. Daniel zakt in elkaar en ik blijf vol woede toekijken hoe Christian bij Daniel neer hurkt. 'Ik snap dat je boos bent Max, ik had dit ook niet van Daniel verwacht. Maar slaan? Daar los je toch niks mee op?' 'Christian, Cheyenne en ik staan ons hele leven lang naakt op het internet omdat deze mongool het niet kan hebben dat ik bekender ben dan hem! Hij verdient nog veel meer dan alleen klappen!' Ik voel twee zachte handen op mijn arm en draai me om. Daar staat Cheyenne. 'Rustig Max, we weten nu in ieder geval wie dit heeft gedaan. Laten we maar gewoon genieten van deze dag en het zien als een soort van verlovingsfeest.' Zegt ze glimlachend. Ik krijg spontaan een lach om mijn gezicht en knik. Ze heeft gelijk, we moeten gewoon genieten van wat we hebben.
{Pov Christian}
Max en Cheyenne lopen weg. Ik blijf nog wachten tot Daniel bij komt. Als Daniel dan eindelijk zijn ogen opent kijk ik hem teleurgesteld aan. 'Waarom heb je dit gedaan Daniel?' 'Ik weet het niet ik denk dat ik jaloers was.' 'Ja dat blijkt wel, maar ik heb het gevoel dat er nog meer aan de hand is.' 'Nee er is niet meer.' 'Jawel Daniel je bent de afgelopen tijd jezelf niet.' 'Ik kan er toch ook niks aan doen.' 'Jawel Daniel vertel nou gewoon alles dan kan ik je helpen.' 'Ik wil het godverdomme niet vertellen.' 'Daniel je gaat het nu vertellen, want anders laat ik een drugs test doen bij het team, of ik gooi je er nu gelijk uit. Of je verteld nu eerlijk wat er nog meer aan de hand is, want dit kan zo niet door gaan.'
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...