{Pov Max}
Ik trek me terug uit de zoen met Cheyenne en loop naar het bed. Ik ga op bed zitten terwijl Cheyenne naar de badkamer loopt. Ik hoor de douche aan gaan en ik sta op. Ik wil net bij Cheyenne onder de douche stappen, maar ik hoor mijn telefoon gaan.
*telefoon gesprek*
Max: Hoi met Max Verstappen.
Jos: Hoi met papa.
Max: Hay pa. Hoe is t daar?
Jos: Ja goed. Ik heb goed nieuws.
Max: Oh god. Vertel! Vertel!
Jos: Nou Torro rosso wil je.
Max: Nee ga weg!
Jos: Nee ik blijf nog even. En ik meen het. Je moet nu naar huis komen!
Max: Oké ik kom er zo aan.
Jos: Oké zie je zo.
Ik loop de badkamer in en zie dat Cheyenne zich net aan het afdrogen is. Ik geef haar een lange intense zoen en draai me om. Ik loop de kamer uit en ga naar beneden. Ik ga naar een tafeltje en bestel een biertje. Als ik het biertje op heb ga ik weer naar boven. Ik loop de kamer in en zie dat Cheyenne al ligt te slapen. Ik pak zo stil als ik kan mijn spullen en verlaat de kamer. Ik loop naar buiten en stap in mijn auto. Ik rijd weg en kom na een klein uurtje aan bij mijn huis. Ik stap uit en loop naar binnen. Ik gil dat ik thuis ben en hoor mijn vader naar beneden komen. 'Ik heb de rest van je koffers al gepakt. We vliegen morgen ochtend om 08:15 naar Oostenrijk om het contract te tekenen.' Ik knik en ga naar boven. Ik neem een snelle douche en duik dan mijn bed in.
de volgende ochtend
Ik word om 06:30 wakker gemaakt door mijn zusje. Ik kijk op en zie het blije hoofd van Victoria. 'Goodmorning.' 'Morgen.' Zeg ik half slaperig. 'Heb je er zin in?' 'Zin waarin?' 'Zin om je contract te tekenen en om in Monaco te wonen.' 'Jawel.' Zeg ik en stap uit bed. Ik trek makkelijke kleren aan en loop naar beneden. Ik eet snel een broodje met pindakaas. Dan is het alweer tijd om in de auto te stappen en naar het vliegveld te gaan. Als we op het vliegveld staan kunnen we bijna direct instappen. Here we come F1!!
{Pov Cheyenne}
Ik word wakker en draai me voorzichtig om, opeens schrik ik op. Waar is Max? Het bed naast me ligt erbij alsof er niemand naast me heeft gelegen vannacht. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer, ook daar geen spoor van Max te bekennen. Een beetje raar vind ik. Ik poets mijn tanden en kam mijn haar, daarna loop ik de kamer weer in en open de kast. Wat zal ik vandaag is aan doen? Ik kijk in de kast en merk dat de kleren van Max verdwenen zijn. Wat is dit? Waar is Max? Ik besluit om hem een appje te sturen.
10:48: Chey: Hey max waar ben je???
Ik kleed me ondertussen aan en loop naar het restaurant, ook daar zie ik Max niet zitten. Ik loop langs het ontbijtbuffet en schep van alles op mijn bord. Ik ga zitten aan een tafel en begin alles rustig op te eten. Na het eten kijk ik op mijn telefoon, nog steeds geen bericht terug van Max. Ik begin mijn spullen in te pakken en loop naar beneden. Ik ga bij de balie staan en wacht even totdat de receptioniste klaar is met het telefoontje.
'Hallo, Ik wil graag uitchecken.' 'Hallo, oke welk kamernummer?'zegt de receptionist. 'Kamer 33'. 'Ja ik zie het, vannacht is de betaling al voldaan door uw vriend, en u zal vandaag dan uw kamerpas inleveren.' 'Mijn vriend, Vannacht? Weet u misschien waar hij heen is?' 'Hij had het over een belangrijke afspraak in Oostenrijk, meer weet ik helaas ook niet.' 'Geeft niet, Dankuwel!' Ik loop weg bij de receptie en ga buiten op een bankje zitten. Ik steek een sigaret op en bel ondertussen mijn vader.
* Telefoongesprek*
Papa: He Chey, hoe is het daar? Heb je het leuk??
Chey: He pap, ja kut. Max is weggegaan vannacht dus ik sta hier alleen, wil je me ophalen?
Papa: Owhhh wat raar, ja tuurlijk ik kom er gelijk aan.
Chey: Dankjewel, tot straks
Papa: Tot straks!
Ik hang op en kijk wat rond op Facebook. Na een halfuurtje is eindelijk mijn vader er. Hij stapt uit de auto en pakt mijn koffer aan. Ik geef hem een kus en stap in de auto. Als mijn vader de koffer in de kofferbak heeft gezet, komt hij ook weer in de auto. Hij start de auto en rijd weg.
Als ik thuis kom zie ik dat ik eindelijk een appje terug heb van Max.
13:56: Max: Ik dacht dat je jezelf wel kon uitchecken.
14:14: Cheytje: Ok, dus je hebt me gewoon gebruikt?
14:16: Max: Ja, zo kun je het wel zien ja! 😉
14:17: Cheytje: KLOOTZAK!! 🖕🏻
Ik kijk naar mijn scherm, zal ik hem blokkeren? Ik besluit om me niet te verlagen naar zijn niveau en klik het gesprek weg. Ik laat me op mijn bed vallen en laat de tranen over mijn wangen lopen. Hoe kon ik zo dom zijn? Waarom heb ik niet gewoon ingezien dat hij me keihard heeft gebruikt? Ik denk terug aan alle keren dat hij me gebruikt heeft en ik voel me gewoon ontzettend vies. Ik besluit te gaan douchen in de hoop al die vieze gedachtes weg te spoelen. Ik kleed me uit en stap onder de hete douche. Als ik er een uur onder sta en me wel drie keer heb afgespoeld draai ik de kraan dicht. Ik droog me af en kleed me weer aan. Ik loop naar beneden, pak een kopje thee voor mezelf en ga op de bank zitten. Ik doe de tv aan en zie een hoofd die ik op dit moment absoluut niet wil zien. Max is te zien bij RTL Boulevard. Ik ben toch nieuwsgierig en zet het geluid harder. 'Max Verstappen, de zoon van Jos Verstappen heeft een contract ondertekend bij formule 1 team Torro Rosso. De 17 jarige Max maakt zijn debuut volgend seizoen.' Ik druk snel de TV uit en loop naar boven. Daar laat ik me op bed vallen, en val al snel in een diepe slaap.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...