Deel 41

710 6 0
                                    

{Pov Cheyenne}

Ik word wakker door het geblaf van Senna. Ik open mijn ogen en dan dat ik in mijn oude slaapkamer ben op een matras lig. Na dat ik het huis was uitgegaan heeft mijn moeder mijn bed verkocht wat ik ook echt wel snap. Ik stap mijn "bed" uit en trek een trainingsbroek en een sweater aan. Ik loop naar benden en doe Senna aan de riem. Ik pak mijn sleutels en telefoon en loop naar buiten. Ik ruik de frisse buitenlucht en dat me weer beseffen wat er allemaal gebeurt is. Ik loop een rondje met Senna en ga dan weer naar huis. Ik moet mijn spullen pakken, want vanmiddag vertrek in naar Abu-Dhabi voor de race. Ik heb eigenlijk geen zin, maar ja ik ben nou eenmaal Christians assistent dus ik moet wel. Met tegenzin begin ik mijn spullen te pakken en voor ik het weet is het tijd om naar het vliegveld te gaan, maar gelukkig brengt mijn moeder me. Met mijn koffer vol met kleren en schoenen loop ik naar beneden. Ik geef Senna een knuffel en loop dan samen met mijn moeder naar de auto. Ik gooi mijn koffer in de kofferbak en stap in. Voor ik het weet komen we aan op het vliegveld en nemen we voor de zoveelste keer afscheid. Er is alleen wel 1 verschil met het vorige afscheid en met deze. Bij de vorige kwam ik niet meer terug en nu wel. Nu ben ik alleen voor het weekend weg. Ik loop naar de douane en check me in. Ik loop naar de gate en als ik daar aan kom hoor ik opeens iemand mijn naam roepen. 'Cheyenne!' Ik draai me om, maar ik zie niemand die ik ken. Ik zie dan een meisje aankomen rennen terwijl ze mijn naam blijft roepen. 'Oh my god Cheyenne. Ik ben echt zo'n grote fan van. En ik vind het echt niet kunnen wat Max bij je heeft gedaan.' Zegt ze en ze probeert ondertussen op adem te komen. 'Uhm dankje denk ik. Sorry ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Dit is namelijk de eerste keer dat me zoiets overkomt.' Zeg ik al glimlachend. Het meisje schud haar hoofd en vervolgd dan haar verhaal. 'Ik heb samen met een paar meiden een groepsapp aangemaakt en we zijn nu allemaal heel close met elkaar geworden. Zou ik misschien met je op de foto mogen? En mag ik ook een handtekening?' Ik knik en ik zie hoe het meisje har telefoon ontgrendeld. We maken een paar foto's en ik geef haar een handtekening en dan moet ik echt gaan, want anders mis ik mijn vlucht. Ik neem afscheid van het meisje en loop weg. Ik kom aan bij de gate en zie dat ik nog net op tijd ben. 'Mag ik uw instapkaart alstublieft?' Vraagt de vrouw vriendelijk. Ik pak mijn instapkaart en geef deze aan de stewardess. Ze kijkt er bedenkelijk naar en pakt dan de telefoon. Ik hoor haar onverstaanbaar met iemand praten en dan legt ze de telefoon neer. 'Het me mevrouw, maar ik zie dat uw stoel dubbel geboekt is. Ik kan u een gratis upgrade geven naar firstclass, want de business zit helemaal vol.' Ik kijk met grote ogen naar de vrouw en weet even niet wat ik moet zeggen dus besluit ik om maar te knikken. De vrouw loopt met mij mee naar het vliegtuig en ze begeleid me helemaal naar de firstclass.

{Pov Max}

Ik ben net aangekomen in Abu-Dhabi. Ik besluit om gelijk naar mijn hotelkamer te gaan en daar even een lekker douche te nemen. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche. Ik voel het warme water over mijn lichaam stromen. Op dit soort moment besef ik me altijd dat ik Cheyenne nu echt kwijt ben. Ik weet ook wel dat het mijn eigen schuld is, maar ik mis haar wel heel erg. We waren nou eenmaal verloofd en ik had ook al ideeën om te trouwen en waar en met wie. Maar ik vrees met grote vrezen dat dat nu ook niet meer door gaat. Toen Cheyenne weg was gegaan en ik 's avonds naar bed ging zag ik haar verlovingsring op het nachtkastje liggen. Ik heb deze op een speciale plek neer gelegd en ik neem hem eigenlijk ook overal mee naar toe. Ik bedenk me opeens dat het raceweekend is en dat Cheyenne er dus ook bij is. Dit is mijn kans op het goed te maken met haar.

{Pov Cheyenne}

Ik loop het hotel in en ga gelijk door naar mijn kamer. Het is inmiddels al avond en ik heb geen zin om te eten. Ik loop mijn kamer in en gooi mijn koffer ergens op de grond. Ik leg een setje kleren klaar en neem een snelle douche. Tijdens het douche besluit ik om vanavond uit te gaan. Ik doe mijn haar en make-up en trek mijn outfit aan. Ik trek ook mijn zwarte pumps aan en ga dan op weg naar de club. Ik loop naar binnen en die eerste die ik zie is Max. Ik loop naar de bar en bestel een Bacardi cola. Met mijn drankje in mijn hand kijk ik of ik nog mensen zie die ik ken. Daar zie ik dan opeens Nico Hulkenberg staan, ik loop naar hem toe en begin met hem te praten. 'Wil je nog wat drinken?' Vraagt Nico in mijn oor. Ik knik en wijs naar mijn gals. Nico weet heel goed dat ik bijna alleen maar Bacardi cola drink. Nico loopt weg en komt even later aan met een Baco voor mij en met een biertje voor hem. Ik zie dat Max aanstalten maakt om deze kant op te komen dus drink ik mijn gals in een teug leeg en zeg tegen Nico dat ik nog wat drinken ga halen. Ik kom terug en trek Nico mee de dansvoer op. Ik voel de Baco's al best wel. Ik bedenk me niks en zoen Nico. Ik voel hoe iemand me weg trekt en als ik goed kijk zie ik dat het Max is. 'Wat ben jij toch een ongelofelijke hoer.' Schreeuwt Max. Ik sla hem in zijn gezicht en loop weg. Ik loop richting het hotel en kom onderweg Nico tegen. We praten wat en lopen samen verder tot we bij het hotel aangekomen zijn.

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu