Let op! Dit is een seksueel getint hoofdstuk
{Pov Cheyenne}
Ik open mijn ogen en zie dat Max niet meer naast me ligt. Ik trek sloffen aan en loop naar de woonkamer. Maar ook daar is geen spoor van Max te bekennen. Ik loop naar de keuken en pak een glas. Ik doe wat sinaasappelsap in mijn glas en ga op de bank zitten. Na 5 minuten komt Max door de voordeur naar binnen. Ik zie dat Max twee boodschappentassen in zijn hand heeft. Ik sta op en doe de deur voor hem dicht. Ik loop naar de keuken en wil de tassen uitruimen, maar Max duwt me naar de woonkamer. Ik loop naar de badkamer en neem een snelle douche. Als ik weer de woonkamer in kom ruik ik een hele lekkere geur. Ik loop de keuken in en zie dat Max aan het koken is. Ik weet niet wat hij allemaal klaar aan het maken is, maar het is best wel veel.
Max is nog steeds in de keuken en na een tijdje roept hij vanuit de keuken dat het eten klaar is. Ik loop naar de eettafel en zie daar: eitjes, broodjes en een fruitsalade staan. We gaan aan tafel zitten en beginnen te eten. Max pakt een aardbei uit de salade en stopt hem sensueel in mijn mond. Ik neem een hap van de aardbei en kijk Max verleidelijk aan. Hij begint geil naar me te lachen en trekt me omhoog van mijn stoel. Max veegt de tafel leeg en legt mij erop. Ik laat me rustig op tafel vallen en lach gewaagd naar Max. Dit maakt hem gek en hij trekt in een snelle beweging mijn jurk omhoog. Ik kom omhoog en trek zijn shirt uit. Ook zijn broek moet er snel aan geloven. Max legt zijn hand aan de binnenkant van mijn dijen neer en streelt langzaam met zijn vingers naar boven. Ook ik plaag Max door zijn piemel vast te pakken en er langzaam en teder aan te trekken.
Als Max er na een tijdje genoeg van heeft trekt hij mijn string naar beneden en komt hij met een harde stoot naar binnen. Zoals ik wel gewend ben van Max. Ik laat een zucht van opwinding ontsnappen uit mijn mond en kus Max. Onze zoen lijkt wel uren te duren en mag van mij ook zeker nog heel wat uren doorgaan. Wat heb ik deze jongen gemist zeg. Max verhoogd het tempo wat mij laat kreunen. Als hij na een tijdje ook nog zijn vingers gebruikt om me nog meer te stimuleren beginnen mijn kreunen steeds harder te worden. Ik voel dat ik bijna op mijn hoogtepunt ben maar dan worden we abrupt gestoord.
{Pov Daniel}
Ik ga met de brandtrap naar de vijfde verdieping. Ik klim over het balkon van Max en kijk naar binnen. Ik zie dat Max en Cheyenne seks hebben op de keuken tafel. Ik pak mijn camera er bij en maak er foto's van. Ik maak dat ik van het balkon weg kom voordat een van hun met ziet. Ik loop de brandtrap weer op naar de achtste verdieping. Ik ga mijn appartement in en doe mijn laptop open. Ik hang mijn camera aan mijn laptop en zet de foto's over naar mijn laptop. Ik stuur de foto's door naar wat bekende tijdschriften en post de foto's ook online.
{Pov Max}
We zijn net zo lekker bezig, maar dan worden we verstoord door de telefoon. Ik zucht en loop naar de telefoon toe.
*telefoon gesprek*
Max: Hey pa met Max.
Jos: Hey jongen. Hoe is het daar?
Max: Ja goed, maar is er iets belangrijks? Want ik ben best wel druk nu.
Jos: Ja jongen het is zeer belangrijk. Jij en Cheyenne staan op het internet.
Max: Ja dat weet ik.
Jos: Weet je dan ook dat het een foto is waarop jullie aan het vrijen zijn op de keuken tafel?
Max: Wat?!
Jos: Ja jongen helaas.
Max: Godver wie heeft dit gedaan?
Jos: ik heb geen idee.
Max: Thanks pap. Ik laat je weten als we weten wie het is.
Jos: Is goed jongen. Fijne dag verder.
Max: Fijne dag pa.
Ik loop terug naar de keuken en zie dat Cheyenne nog steeds op de tafel ligt. Ik druk een kus op haar mond en die kus loopt al snel uit tot een zoen. Het maakt nu toch niks meer uit, de foto's staan er al op. Ik pak haar bij haar heupen vast en kom weer bij haar naar binnen. Ze is erg nat en daar kan ik enorm van genieten. Ik stoot op een snelle tempo door en begin haar clit weer te stimuleren. Ze begint steeds zwaarder adem te halen en komt na een tijdje trillend klaar. Dit zorgt bij mij dat ik nog sneller begin te stoten en ook ik klaarkom.
Ik hijg even uit en help Cheyenne overeind. Ik trek haar lief van tafel en we lopen samen naar de badkamer. Ik zet de douche aan. Na een tijdje is de douche op een fijne temperatuur en stappen we er onder. 'Uhm Chey ik moet je eigenlijk wat vertellen.' 'Vertel maar.' 'Er zijn foto's van ons uitgelekt dat we seks hebben op de keuken tafel.' Ik zie het hoofd van Cheyenne in een klap veranderen naar boos. 'Denk maar niet dat ik nog een keer met je het bed in duik. Dit is al een keer eerder gebeurd en ik sta het niet toe Max.' Zie dat Cheyenne een zeep fles pakt en voor ik het weet heb ik zeep in mijn gezicht.
{Pov Cheyenne}
Ik loop boos de douche uit en sla een handdoek om me heen. Ik gooi de badkamerdeur open en loop naar de slaapkamer. Ik pak een koffer begin met het inpakken van mijn kleren. Max komt na een tijdje de kamer in. 'Wat ben je aan het doen?' 'Dat zie je toch? Ik ben mijn spullen aan het pakken.' 'Wacht wat? waarom?' 'Ik ga weg Max. Ik wil niet nog een keer gebruikt worden voor seks. Ik dacht echt dat je van me hield en dat het eindelijk wat zou gaan worden tussen ons.' 'Chey. Please stop even met inpakken en ga even rustig op bed zitten.' Ik stop en draai me om. Ik ga op het bed van Max zitten en sla mijn armen over elkaar heen. Max gaat op een knie zitten en haalt een doosje uit zijn nachtkastje. 'Lieve Chey. Ik wou eigenlijk wachten op een ander moment, maar wil je mijn meisje zijn?'
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...