Deel 44

732 6 0
                                    

{Pov Lewis}

Na wat Cheyenne me verteld heeft besluit ik om Max op te zoeken. Wat hij heeft gedaan kan niet. Dan heb ik het niet over het seks hebben met een ander, maar over het geloven van Stoffel. Hoe dom kan je zijn om iemand te geloven die alleen maar iets heeft gezien en niet het verhaal kent. Ik loop snel naar de kamer van Max en bons op zijn deur. Er komt geen reactie en ik begin nog harder te bonzen. Na een tijdje gaat dan eindelijk de kamerdeur open. 'Lewis wat doe jij hier?' 'Max ik wil even met je praten.' 'Ik heb geen zin om te praten.' Zegt Max en wilt de deur dicht gooien. Ik zet snel mijn voet er tussen en ben gelukkig op tijd. 'Lewis ik heb echt geen zin om nu te gaan praten. Ik heb een kut dag en wil graag even alleen zijn.' 'Je hebt geen keuze Max. Je gaat naar me luisteren of je dat nou wilt of niet.' Zeg ik en trek Max de gang op. 'Waarom geloof je Cheyenne niet?' 'Waarom wel? Ik bedoel ze is mijn vriendin toch niet meer. Dus zie ik geen reden om haar nog te geloven.' 'Max jullie zijn collega's en ze heeft nog steeds heel erg veel gevoelens voor je. En ik snap niet echt waarom je nou zo boos bent. Ik bedoel jij bent telkens de fout ingegaan en zij word 1 verkracht en dan ga je helemaal over de rooie alsof ze vrijwillig seks heeft gehad met hem.' 'Lewis luister. Ik heb hier geen zin in en als je hier alleen maar bent om het voor Chey op te nemen dan mag je gelijk weer oprotten.' Ik voel mijn woede steeds meer op borrelen en kan me niet heel veel langer meer inhouden. 'Max ik ben hier niet om het voor Chey op te nemen, maar ik ben hier wel om je de waarheid te vertellen.' 'Lewis luister, ik ben er klaar mee. Natuurlijk hou ik van haar, maar ik kan het niet meer. Ik ben de gene die haar pijn gedaan heeft heel vaak. En nu zij mij pijn heeft gedaan weet ik pas hoe het voor haar voelde. Dus wat je ook probeert ik neem haar niet terug! En als je dat nog niet snapt dan ben je wel echt heel dom! En als je het nog meer voor haar gaat opnemen dan neem jij toch lekker een relatie met d'r! Ik bedoel ik houd je niet tegen. Tweedehands speelgoed is vaak beter dan nieuw speelgoed toch?!' 'Ik snap jou echt niet Max. Hoe kan je zo respectloos praten over het meisje dat altijd voor je gevochten heeft?!' Ik kan mezelf niet langer inhouden en maak een vuist. Voor ik het weet gaat mijn vuist naar zijn gezicht. 'What the fuck Lewis!' 'Niks what the fuck. Je hebt er zelf om gevraagd Max.' 'Ik heb nergens om gevraagd Lewis.' Zegt Max en ik zie een vuist op mij afkomen. Ik duik snel aan de kant en ben net op tijd. 'Godver Lewis. Wees een man en blijf staan. Als je klappen uitdeelt moet je ze ook ontvangen.' 'Max doe even normaal man!' Ik zie het hoofd van Max op onweer staan en besef me dan dat ik dat beter niet had kunnen zeggen. Ik zie Max zijn vuist weer mijn kant opkomen, maar dit keer is hij raak. Ik voel een scheut van pijn door mijn gezicht gaan. 


{Pov Max}

Ik ben zo boos geworden door de woorden van Lewis. Dat ik mezelf niet meer kan inhouden en uithaal. De eerste keer is het mis, maar de tweede keer is het goed raak. Ik raak Lewis op zijn kaak en zie dat hij uit reflex met zijn hand er naar toe gaat. Ik zie woede in de ogen van Lewis en voor ik het weet krijg ik weer een vuist in mijn gezicht. Ik zie in mijn ooghoek de knie van Lewis op mijn kruis afkomen. Ik val op de grond en bescherm mijn hoofd. Ik zie dat zijn voet in de richting van mijn maag gaat. Ik steek mijn handen uit en pak zijn enkel vast. Ik trek hard aan zijn enkel en zie dat hij zijn evenwicht verliest. Ik zie hoe Lewis naar achter valt en voor een seconde ben ik bang dat hij met zijn hoofd tegen de muur aan knalt, maar dat gebeurt niet. Lewis krabbelt overeind en komt nog bozer naar me toe lopen. Ik sta op en kijk hem aan. Zo staan we even tegenover elkaar. Voor ik het weet heb ik de eerste klap alweer te pakken. Zo gaan we nog even door. Op een gegeven moment sla ik Lewis vol in zijn buik en nu ligt hij op de grond. 

{Pov Lewis}

Ik krijg een flinke stoot van Max in mijn maag en voel hoe ik op de grond val. Ik heb geluk dat ik niet meer bij de muur sta. Ik zie dat de voet van Max richting mijn hoofd komt. Ik weet niet hoe snel ik mijn handen voor mijn hoofd met plaatsten. Ik snap deze jongen echt niet. Ik had nooit verwacht dat er zoveel woede in hem kon zitten. Ik zag hem altijd als een lieve en aardige jongen, maar het lijkt wel dat hij een heel ander persoon is geworden na Temptation. Het is nu een jongen die niet weet hoe hij moet omgaan met zijn woede. En die jongen is nu iemand die zijn lesje moet leren. Ik sta op en wil Max weer een klap verkopen als ik Nico zijn kamer uit zie lopen. Ik besluit om maar even te wachten met de ruzie tussen Max en mij. Ik zie hoe Nico steeds dichterbij komt. Na een paar stappen staat Nico tegenover me. Ik voel in de tussentijd dat er wat over mijn gezicht begint te lopen. Ik ga met mijn hand onder mijn neus door en zie dat ik een bloedneus heb. Je word bedankt Max, denk ik bij mezelf. 

Fell in love with A RacerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu