{Pov Kristel}
Ik zie hoe Max en Jos beginnen te vechten. Ik kijk Cheyenne aan en zie dat ze wel kan huilen of schreeuwen. Ik weet op het moment even niet wat ik moet doen. Moet ik ingrijpen? Moeten Cheyenne en ik allebei ingrijpen? Is dat wel een verstandige keuze, want we zijn wel zwanger. Ik weet het echt niet. Ik kijk Cheyenne aan en ze knikt. We lopen even naar buiten en kom dan wel terug. Soms is het beter om ze maar even hun gang te laten gaan. Cheyenne kijkt naar victoria en ook zij gaat mee naar buiten. 'Ik weet echt niet waar Max last van heeft.' Zucht Cheyenne als we buiten zijn. 'Ik denk dat het jaloezie is.' Zegt Victoria. 'Hoezo denk je dat Vic?' 'Nou aangezien jullie huwelijk nooit door is gegaan en onze vader wel getrouwd is. Dus ik denk echt dat dat het is.' 'Ik vrees het ook en ik denk ook dat hij wel bang is om vader te worden, want ja hij is natuurlijk ook nog jong. Plus ik denk dat hij denkt dat zijn carrière voorbij is als hij vader is geworden.' Zeg ik onbewust. Cheyenne zucht en kijkt voor zich uit. 'Ik denk dat het beter is als we die twee even uit elkaar gaan halen.' Zegt Cheyenne dan voorzichtig. Victoria en ik knikken en dan lopen we weer naar binnen. Als we binnenkomen zien we dat ze nog steeds aan het vechten zijn. 'Serieus er is niemand die ze uit elkaar probeert te halen?!' Roep ik. 'We hebben het geprobeerd, maar het ging niet goed.' Zegt Valtteri Bottas en wijst naar Kimi Raikkonen. Cheyenne en ik lopen met een vaart naar Max en Jos en proberen ze uit elkaar te halen. Helaas zonder succes. Dan nog maar een keer proberen. Cheyenne weet deze keer de aandacht van Max te trekken.
{Pov Cheyenne}
Ik probeer Jos en Max uit elkaar te halen, maar het lukt niet. dan bedenk ik iets. Ik doe gewoon alsof ik hele erge buikpijn krijg. Zo bedacht zo gedaan. Ik ga met mijn handen naar mijn buik en Max kijkt me geschrokken aan. Ik ga weer normaal staan en kijk Max aan. 'Nu ik dan eindelijk je aandacht heb. Wil je stoppen met ruzie met je vader en gewoon meekomen naar huis, want ik ben echt moe en wil graag mijn bed in.' 'Laat me met rust! Je gaat maar lopen, maar ik ben nog niet klaar met hem!' Roept Max en wijst naar Jos. Ik draai me boos om en kijk Kristel en Victoria aan. 'Ik ga naar huis, want dit gaat toch niet lukken.' Zeg ik vol emoties en loop weg. Ik loop boos naar buiten en houd een taxi aan. De Taxi stopt en brengt me naar huis. Gelukkig was de bruiloft in Monaco en hoef ik dus niet naar een hotel. Ik stap de taxi uit en loop naar het hek. Ik open het hek en loop richting de voordeur. Als is steeds dichterbij kom zie ik dat er een lampje brand. Ik zou toch zweren dat ik alle lampen uit had gedaan. Denk ik bij mezelf en twijfel even of ik wel naar binnen zou gaan. 'Ach Chey je ziet vast spoken, misschien heeft Max een lamp aan gedaan voor Senna.' Zeg ik tegen mezelf en steek mijn sleutel in het slot. Ik open langzaam de deur en loop naar binnen. Ik merk dat ik toch een beetje bang ben, maar ik trek me er niks van aan en loop gewoon door. Ik Trap mijn schoenen uit en zet ze in het schoenenrek. Ik hang mijn jas aan de kapstok en loop naar naar de slaapkamer. Ik trek mijn jurk uit en neem een douche. Ik voel de hete stralen over mijn lijf gaan en heb het gevoel dat er iemand naar me aan het kijken is. Ik probeer het van me af te zetten en was mijn haren. Als ik klaar ben droog ik me af en loop ik naar de slaapkamer. Ik trek makkelijke kleren aan en loop naar de woonkamer. Als ik de woonkamer binnen kom zie ik iemand in een stoel zitten. Als ik dichterbij kom zie ik wie het is. Het is de persoon die ik het meest haat en liever nooit meer wil zien. Mijn mond valt open en ik weet even niet wat ik moet zeggen. 'Welkom thuis. Heb je fijn gedouched? Ook Al ben je zwanger je lichaam is nog steeds prachtig.' Zegt Nico en kijkt me met een scheve lach aan. 'Dus ik was niet gek er was dus echt iemand naar me aan het kijken? En die iemand was jij?' Vraag ik geschrokken. Nico knikt en neemt een slok van zijn Whisky. 'Wacht heb je nou ook echt onze whisky gepakt?' Nico knikt opnieuw en zijn ogen verlaten mijn lichaam niet. Ik wil wat doen, maar ik kan niks bewegen het voelt wel alsof ik gewoon bevroren ben. Ik wil mijn telefoon pakken, Maar Nico staat op en hij komt mijn kant op gelopen. 'Ik wil dat je mij je telefoon geeft. Ik wil namelijk gewoon even met je praten zonder andere mensen erbij. Zegt Nico dreigend. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en zie dat Max me heeft geappt en dat Kristel en Victoria me gebeld hebben. Nog voor ik wat kan doen grist Nico mijn telefoon uit mijn hand. Ik kijk Nico angstig aan, omdat ik niet helemaal geloof dat hij alleen wilt praten. Nico draait zich om en dit is mijn kans om weg te rennen, ik wil mijn voeten verzetten maar het lukt niet. Ik draai me om en wil weglopen, maar dan wordt alles zwart voor mijn ogen en heb ik geen besef meer wat er gebeurd of wat er gaat gebeuren. Ik voel nog net dat ik opgetild word en weggedragen word. Zullen ze me wel komen halen deze keer? Zullen ze het überhaupt merken? Maar dan val ik helemaal weg in een zwart gat.
JE LEEST
Fell in love with A Racer
FanfictionCheyenne woont in Eindhoven. Ze zit nu in het 1e jaar van haar studie toerisme. Max de zoon van Jos Verstappen gaat verhuizen naar Eindhoven. Max komt bij Cheyenne in de klas. Cheyenne moet hem de weg wijzen en ze worden vrienden, maar wat als Cheye...