„Sa oled ikka selline siga,“ naersin, kuid polnud ta peale tegelikult pahane.
„Te sobite muideks hästi kokku,“ muigas Danny. „Ükski teine tüdruk lihtsalt ei saaks Harryga hakkama.“ Siis andis ta Harryle selle viieka.
Ma naersin. „Miks sa arvad, et ma nii kõva mutt olen? Ma olen vägagi naiselik ja õrn.“
Millegipärast ajas see kõik teised naerma. „Ou Annie, kuidas sulle eelmisel nädalal Motörheadi kontserdil meeldis?“
„See ei tähenda, et ma naiselik ei ole,“ muigasin. „Aga sitaks lahe oli.“
„Kes Motörheadil käis? Ma käisin ka,“ Dougie tuli tagasi ja andis mulle burgeri.
„Sina? Motörheadil?“ muigasin.
„Sina ka?“ ta kortutas kulmu.
„Sa ikka tead, kes Lemmy on, eks?“ muigasin.
„Sa pead mind täitsa lolliks, jah?“
Kehitasin õlgu ja võtsin esimese ampsu burgerist. See oli väga hea burger ning Dougil oli tõesti õigus, terve selle söömise aja olin ma vait ja kuulsin, mis teised rääkisid.
Meie lauast möödus üks tibi, kellele kõik kutid järgi vaatama jäid. „I'll be damned...“ sosistas Danny.
„Saad viiekümneka, kui sa ta koju viid,“ muigas Harry.
„Ja kui ma ei vii?“
„Siis saan mina.“
„Kas te üldse midagi muud ka teete, kui veate kihla?“ küsis Agnes minu küsimuse ära.
„Ajame palli taga ka,“ muigas Tom ja ma märkasin alles nüüd, et kuti käsi oli üle tüdruku õlgade.
Kortsutasin oma burksipaberi ära ja panin selle tuhatoosi, siis jõin oma pudelist.
„Oli hea burger?“ uuris Doug.
„Kui sa nüüd ütled, et sa sinna vahele sülitasid, siis ma löön selle pudeli su pähe sodiks,“ ütlesin, pudel veel mu huultel.
„Ei sülitanud,“ naeris Doug. „Aga see on minu pudel tegelt, kus sa jood..“
„Kui sa lonksu hakkad võtma, siis mõtle sellest, et mu huuled on ka seal olnud,“ panin selle ta ette tagasi.
„Sina mõtlesid?“
„Jep. Oleksin peaaegu oksele hakanud.“
„Hakkab jälle pihta..“ ohkas Agnes.
„Ma võtan su väljakutse vastu,“ ütles Danny siis ja tõusis järsku lauast.
„Edu siis,“ muigas Harry ja nad surusid kuidagi imelikult kätt.
„Tal läheb seda vaja..“ ütlesin pigem enda ette, aga Dougie kuulis, ja naeris selle peale.
„Ja ma arvasin, et sa oled ainult minu vastu õel,“ ütles ta.
„Asi pole õeluses või minu arvamuses temast. Asi on matemaatikas. See tibi saab umbes.. nii neli-viis joogipakkumist tunnis, eks? Ta ei saa ega taha kõigile jaatavalt vastata ja seni kui me räägime, ta istub seal, ja vaatab kutte, kellest kõik talle nagunii ei meeldi, ma pakuks, et talle sobivad ainult kümme-kakskümmend protsenti meestest. See tähendab, et Dannyl on umbes kakskümmend protsenti võimalus talle üldse jook välja teha. Nelikümmend viis protsenti inimesi harrastab üheöösuhteid, nende jaoks on vaja kahte inimest, ühte meest ja ühte naist, mis loogiliselt on siis, et kakskümmend kaks ja pool protsenti naistest on üldse nõus seda tegema. Mis tähendab omakorda seda, et on mingi neli korda suurem tõenäosus, et ta pole üks neist. Ühesõnaga, Dannyl on vaja sitaks õnne, kui ta midagi saavutada üritab. Kõik räägib tema vastu.“ Panin tähele, et kõik olid jäänud vait ja kuulasid mind.
YOU ARE READING
Riivatu (eesti keeles - Mcfly)
Fanfiction▪ riivatu häbematu, kõlvatu; solvatu, puudutatu ▪