Leo
(Sen)Stojím pred naším domom. Je noc a ulicu osvetľujú len pouličné lampy. Som tu sám a nikoho nevidím. Mám strach a čudný pocit. Akoby sa malo niečo stať, alebo akoby sa už niečo zlé stalo. Z domu počujem výkrik.
Ten hlas dobre poznám... Bol to hlas Zoe. Rozbehol som sa k dverám, ktoré nešli otvoriť. Musel som ich vykopnúť. Prezrel som každú izbu, no v ani jednej nebola. Znova som započul krik. Šiel z pivnice. Rozbehol som sa tam.
Ne zemi ležala Zoe, celá od krvi. Nikto iný tam nebol. Kľakol som si k nej. Jej tvár som si zobral do dlaní. Bola celá dobitá.,,Zoe! Láska preber sa! Prosím pozri sa na mňa! Povedz niečo!" Hovoril som a plakal. Zoe sa ani nepohla. Nedýchala... Bola mŕtva.
,,Nie!" Kričal som, až som sa nakoniec rozbudil.
Ležal som vo svojej posteli a Zoe spokojne spala vedľa mňa. Keď som si uvedomil, že to bol len sen, vydýchol som si. Postavil som sa opatrne z postele a šiel do kúpeľne. Bol som spotený a na tvári som mal zaschnuté slzy. Vrátil som sa do izby, zobral som si čisté veci a šiel do sprchy.
Po sprche som sa vrátil do izby. Ľahol som si do postele a Zoe si pritiahol opatrne k sebe. Trochu sa pomrvila a pritúlila sa ku mne. Nemohol som zaspať. Ležal som a pozeral sa na Zoe. Neviem si predstaviť, čo by som robil, keby som o ňu naozaj prišiel.Veľmi ju milujem a nikdy o ňu nechcem prísť. Ona a naša malá princezná sú moje všetko. Bez nich by som nikdy nebol taký šťastný, ako som. Pred tým než som spoznal Zoe, mojím jediným zmyslom života bola moja malá princezná Lea. Teraz mám až priveľa zmyslov života. Konečne po tých dlhých rokoch mám znova pocit, že mám všetko čo potrebujem.
Zobral som si telefón a pozrel sa koľko je hodín. Bolo deväť hodín ráno. Pri rozmýšlaní mi ten čas ušiel nejako rýchlo. Zoe aj Sofia ešte spia. Rýchlo som sa obliekol, zobral si peniaze a šiel do kvetinárstva.
Kúpil som kyticu červených ruží a utekal domov. Kvety som položil vedľa Zoe na posteľ a šiel som do kuchyne urobiť raňajky. Urobil som nám palacinky. Natrel som ich nutelou, dal tam pár jahôd, postriekal šľahačkou a polial čokoládou. Taniere som dal na stôl a ešte som nám urobil kakao. Dúfam, že sa to Zoe bude páčiť.Zoe
Ráno. Krásne ráno keď sa zobudíte vedľa svojej lásky. Ale ups. Otočila som sa a vedľa mňa som nenašla Lea, ale krásnu kyticu ruží. Tak krásne voňali. Sofia asi ešte spí. A kde mám manžela? Vzala som do rúk tú kyticu ruží.
Cestou do kuchyne som ich v kuse ovoniavala. Boli také krásne. Šla som do kuchyne. To čo som videla, ma hrozne prekvapilo. Pripravené raňajky. Palacinky, nutela, jahôdky, kakao.
Leo stál pri kuchynskej linke. Zbadal ma, ja som sa na neho krásne a vďačne usmiala. Kyticu ruží som položila na stôl a skočila Leovi do náručia.,,Miláčik. Toto všetko je tvoja práca?"
,,A koho iného než moja?" Opýtal sa ma s úsmevom.
,,Ja ťa tak hrozne milujem." Pobozkala som ho. Cítiť jeho pery na tých mojích, je niečo krásne.
,,Páčia sa ti ruže?"
,,Žartuješ? Sú nádherné."
,,Tak to som rád."
,,Ja som rada, že ťa mám." Stisla som ho.
,,Bez teba by som nebol tým kým som. Nikdy ťa nechcem stratiť."
,,Nikdy ma nestratíš láska." Pobozkala som ho znova. Sadli sme si za stôl a spoločne raňajkovali. Zrazu plač. Naša princezná. Chcela som ísť po ňu, no Leo ma zastavil.
,,Ja idem. Ty sa pekne napapaj." Dal mi bozk na čelo a šiel za Sofiou.
••••••••••••••••••••••••
O pár minút prišiel Leo aj so Sofiou v náruči.
,,Maminka. Povedal Leo a usmieval sa.
,,Moje všetko. Ahoj princezná." Vzala som si do náručia Sofiu.
,,A ja som potom čo?" Opýtal sa ma Leo a hral sa na smutného.
,,Tým som myslela aj teba láska. Poď sem." Pritiahla som si ho k nám.
,,Snažíš sa si to u mňa vyžehliť?" Opýtal sa ma so smiechom.
,,Tak nejak." Zasmiala som sa.
,,Ach. Ty moja bláznivá manželka." Povedal a dal mi bozk.
•••••••••••••••••••••••
Celý deň sme takto spoločne šantili. Malá Sofia sa usmievala, čo mi prinášalo ešte väčšiu radosť.
Ruže od Lea som si dala do spáľne. Boli prekrásne. Večer sa Leo rozhodol dal spinkať našu princeznú. Nechala som ho. Prišiel do spáľne, ľahol si ku mne a ruku si prehodil cez môj pás.
,,Láska? Takto by som kľudne strávila celý svoj život. A vieš čo? Mal si pravdu. Najradšej by som bola, keby naša princezná bola vždy malá."
,,Láska? Ja mám vždy pravdu." Povedal sebavedomo a nakoniec sa zasmial.
,,Ty si moje všetko. Bez teba by bol môj život o ničom. Bez teba by som tu ani nebola. S tebou je môj život najkrajší. Krajším už byť ani nemôže." Pobozkala som ho.
Leo
Ani si neviete predstaviť, ako ma teší každé jej slovo. Milujem ju. Nie je nič lepšie ako to, keď vám človek ktorého milujete a neviete si bez neho predstaviť svoj život povie, že vás miluje. Milujem každý jeden jej úsmev, každé jej slovo, milujem to ako sa smeje. Milujem každý kúsok jej tela a duše. Milujem to aká je. Milujem všetko na nej. Milujem ju celú. Každú jej dokonalosť. Povedal by som, že aj všetky jej nedokonalosti. Ale ona žiadne nemá. Je úplne dokonalá. Nič jej nechýba. Hovorte si kto chcete, čo chcete. Pre mňa je, bola a aj vždy bude dokonalá.
,,Milujem ťa Zoe."
,,Aj ja teba láska."
New♥Tak predposledná časť je tu♥Čo na ňu hovoríte?♥
neznama19 ♥
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.