Zoe
Leo ma vzal na ruky a šiel so mnou do auta. Scott už bol za volantom. Nechápem prečo z toho robia takú tragédiu! Veď mi nič nie je!
,,Kam ma veziete? Ste normální?!" Skríkla som na nich.
,,Zoe. Veď si odpadla." Hovoril Scott.
,,Čo keď sa to stane znova? Musia ťa vyšetriť!" Povedal Leo rozhodnuto.
,,Leo dosť! Zastav braček, prosím."
,,Leo?" Scott sa pozrel na Lea.
,,No tak dobre." Povedal Leo smutne.
,,Ďakujem." Povedala som a Scott to otočil späť domov.
,,Keď sa ti znova niečo stane, tak ma už neprehovoríš a dáš sa vyšetriť!" Povedal Leo a ani sa na mňa nepozrel. Bál sa o mňa.
,,Preboha. Fajn." Boli sme pred našim domom a ja som vystúpila z auta. Šla som rovno do svojej izby.
Po chvíli prišiel za mnou Leo. Sadol si vedľa mňa na posteľ.,,Nechápem, prečo si nahnevaná."
,,Ja nie som nahnevaná Leo. Len som nechcela ísť do tej blbej nemocnice."
,,Ja viem, že si tam nechcela ísť, ale aj tak si myslím, že by bolo lepšie keby ťa vyšetria. Vieš ako som sa bál keď si odpadla?"
,,Samozrejme, že viem láska. Ale nič mi nie je. Naozaj." Usmiala som sa.
,,Si si istá?"
,,Áno som." Pobozkala som ho.
,,Dobre. Ale keď ti bude zle, povieš mi to. Dobre?"
,,Dobre."
Leo
Mal som o Zoe strach. Viem, že nemá rada nemocnice a doktorov. Dúfam len, že má pravdu a nič jej nie je.
,,Objednám tú pizzu?" Opýtala sa ma Zoe, čím ma vytrhla z myšlienok.
,,Nie. Ty si ľahni a ja ju objednám."
,,Rýchlo prosím ťa!" Zakričala za mnou.
Zasmial som sa a objednal pizzu. Vrátil som sa do izby a ľahol si vedľa Zoe.,,Ešte dlho?" Bola nedočkavá.
,,Uvidíš, keď príde."
,,Ja už nevydržím."
,,Budeš musieť láska. Mne sa totižto variť nechce."
,,Uff." Vzdychla si.
,,To si až taká... " Chcel som dopovedať, ale zazvonil zvonček. Šiel som otvoriť. Bola to pizza. Zaplatil som a šiel za Zoe. Tá musí byť vážne hladná.
,,Láska! Už je tu pizza." Povedal som a vstúpil do izby.
,,Konečne!" Vykríkla. Zasmial som sa a položil pizzu na posteľ. Zoe na nič nečakala a pustila sa do nej.
Zoe
Bola som taká hladná. Už som sa nevedela dočkať, kedy donesú tú pizzu. Niekto zazvonil. Ach. Konečne! Pizza! Leo ju položil na posteľ a ja som sa do nej ihneď pustila.
,,Je v-ýborná." Povedala som s plnými ústami. Leo sa na mňa zasmial. Určite som vyzerala ako blázon. Neviem čo sa to so mnou porobilo, ale bola som hrozne hladná.
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.