Leo
Zoe si všimla, že idem k nim a pozrela sa na mňa takým čudný pohľadom, z ktorého som nevedel nič vyčítať.
,,Kam ideme Nick?" Spýtala sa od toho debilka. Nevedel som čo mám urobiť. Ako mám zareagovať? Robí to aby som žiarlil, alebo aby ma naštvala?
,,Kráska. Ideme ku mne?" Ruku si dal okolo jej pása. Tak a mám toho dosť. Prišiel som k nim a tomu pakovi som poriadne vrazil.
,,To čo si spravil?!" Skríkla rozčúlene Zoe.
,,Ti jebe?!" Spýtal sa ma ten hajzel.
,,Mne nejebe, ale tebe asi áno." Povedal som rozčúlene a celý čas sa pozeral na Zoe.
,,Nie si normálny Leo!" Skríkla po mne.
,,Ti preplo v bedni?" Pozrel na mňa hen ten. Znova som mu vlepil. Ten debil mi nebude hovoriť, že mi preplo!
,,Tak poď!" Rozbehol sa ku mne a drgol do mňa.
Ako fakt? Ja som mu tu už dvakrát vrazil a on do mňa len drgne? Na nič som nečakal a znova mu vlepil. No tento krát to neskončilo len pri facke. Zhodil som ho na zem a začal ho udierať hlava nehlava.
On sa bránil a udieral ma tiež. Nebol z tých, ktorý sa nevedia biť. Práve naopak. Pocítil som jeho rany, ale on moje tiež. To som si istý.,,Dosť!" Zakričala Zoe. Zoe sa nás snažila rozdeliť, kričala po nás nech prestaneme. Ale ani to nepomohlo.
,,Ste šibnutý?! Prestaňte!" Kričala po nás. Ten hajzel na mne sedel a vracal mi úderi. Keď Zoe zakričala, prestal a zliezol zo mňa. Je ako taký poslušný pes.
,,Nie ste normálny!" Kričala. Zo školy vychádzali ostatní žiaci a pozerali na nás.
,,No, že to hovoríš akurát ty." Povedal som posmešne a nahnevane zároveň.
,,Z ničoho nič ku mne prídeš a vrazíš mi? Čo si debil?"
,,Nemáš baliť babu, ktorú chcem ja!" Povedal som úplne kľudným hlasom a odišiel odtiaľ.
,,Hej!" Zakričala na mňa Zoe. Neotočil som sa a šiel si kľudne ďalej. Akoby sa nič nestalo. Pokiaľ Zoe neprišla za mnou.
Zoe
Povedala som Nickovi nech ma tu počká a šla som za tým bláznom.
,,Čo to do teba akože vošlo? Si až taký jebnutý?" Spýtala som sa ho a rozhadzovala som rukami zároveň.
,,No tak možno som jebnutý a čo je na tom?"
,,Nedovoľuj si na ostatných, keď ich nepoznáš a oni teba tiež." Ukázala som na neho prstom.
,,Inak čo?''
,,Inak si ťa niekto podá. Myslela som si, že si budeme rozumieť." Povedala som posmešne.
,,Rozumeli sme si, pokým si si nenašla tam tú buznu. A kto si ma podá, ty?"
,,Kto povedal, že je to môj chalan? Si fakt idiot Leo." Povedala som mu a odišla som.
Nick tam už nebol. Aj ten je len debil. Myslela som si, že si s ním niekam zajdem a odišiel. Debil sprostý.
Leo
Po ceste domov som si pozeral sociálne siete, až som sa dostal k messengeru. Mal som tam novú správu ktorá bola od... Zoe? Mne sa asi sníva. Mám jej odpísať? Rozmýšlal som. Odpísal som jej.
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.