Leo
Ráno som vstal skôr ako Zoe. Včera ju tie nakúpi museli poriadne unaviť, pretože keď som si šiel k nej ľahnúť, tak už spala.
Ležal som vedľa nej a hladkal jej bruško.
Som zvedavý, či to bude chlapec alebo dievča. Ako asi bude vyzerať? Bude sa viac podobať na mňa alebo na Zoe? Akú bude mať povahu? Už sa neviem dočkať toho momentu, keď ho alebo ju budem držať na rukách.
Je mi jedno či to bude dievčatko alebo chlapec. Hlavné je, že to bude naše dieťa a budem ho ľúbiť, nech bude aké koľvek. Tak veľmi som sa zamyslel, že som si ani nevšimol, že je Zoe už hore a pozerá sa na mňa.,,Láska? Ty si hrozne nedočkavý." Objímla ma zo zadu.
,,Prečo si to myslíš?"
,,Počula som to." Usmiala sa.
,,Čo si počula?"
,,Ako si rozmýšlal o bábätku."
,,Ako si mohla počuť moje myšlienky?"
,,Leo... Poznám ťa viac ako hocikoho iného." Zasmiala sa.
,,A zároveň ťa milujem najviac na svete."
,,Ja viem, že ma poznáš a aj ja ťa milujem. Ale stále nechápem, ako si vedela na čo myslím a ako si to mohla počuť?"
,,Veď si si to šepkal. Zrejme si si to ani neuvedomil." Zasmiala sa.
,,Láska? My ideme s babami pozrieť kaderníctvo."
,,Musíte?"
,,Nechcem na svadbe vyzerať príšerne."
,,Ale veď ty nevyzeráš príšerne. A mala by si oddychovať."
,,Neboj sa." Usmiala sa.
,,Budú so mnou baby. O hodinu by som mala byť doma. Vidíme sa. Milujem ťa." Povedala, pobozkala ma a odišla.
Zoe
Ráno som spala dlhšie ako Leo. Pomaly som zišla do obývačky. Leo sedel na gauči a hľadel na stenu. O niečom rozmýšlal.
Pri jeho usmievaní ma ihneď napadlo, o čom rozmýšla. Naše dieťa. Krásne sa usmieval a niečo si šepkal.
Potichu som podišla bližšie a počúvala ho. Ani si ma nevšimol. Bol hrozne zamyslený. On sa na naše dieťa nemôže dočkať. Ani neviete, aká som šťastná, že ho mám. Som rada, že som si ho získala a on mna tiež.••••••••••••••••••••••
S babami sme šli kuknúť na nejaké kaderníctva. Žiadne z nich sa mi nepáčilo, ani tie účesy tam. Zrazu Emily niečo napadlo.
,,Zoe? Leova mama vie krásne učesy. Ona mi robila aj na moju stužkovú."
,,Fakt?" Neverila som.
,,Jasné. Zavolaj jej." Navrhla.
,,Dobre. Skúsim to." Vzala som mobil a zavolala Leovej mame.
,,Dobrý. Teta Sharlotte? Emily mi práve hovorí, že viete robiť krásne účesy. Tak ma napadlo, či by ste mi nespravila účes na našu svadbu s Leom?"
,,Ahoj Zoe moja. Veľmi rada. Kedy máte teda tú svadbu moja?"
,,O necelé dva týždňe."
,,Tak dobre. Sme dohodnuté." Povedala. Potešilo ma to.
,,Ooh. Super. Som vám zaviazaná."
,,Niet začo moja. Ahoj."
Super. Účes vybavený, šaty tiež. Už len napísať deň pred svadbou svadobný sľub. S babami sme sa dohodli, že Leo nebude vedieť, že práve jeho mama mi robila učes. Nech sa prekvapí.
Leo
Po odchode Zoe, som nemal čo robiť, tak som len ležal v posteli a pozeral sa na stenu. Rozmýšlal som nad svojím predošlým a terajším životom.
Je to dosť veľký rozdiel. Predtým než som spoznal Zoe, som mal dievčatá len na jednu vec. V hlave som mal len to, s ktorou si užijem najbližšie. Bol som vážne magor. Chcel som, aby každá žena pocítila aspoň trochu takú bolesť, ako pocitovala moja mama.
Teraz keď si na to tak spomínam, je mi z toho hrozne. Miesto toho aby som sa snažil zabrániť tomu, aby niekto trpel ako mama, som to chcel.
Ubližoval som dievčatám, ktoré za to nemohli. Bol som vážne debil a teraz som úplný opak toho, čo som bol.
Som milujúci chlap, ktorý by len tak bezdôvodne neublížil nikomu.
Zoe ma veľmi zmenila. Zo sukničkára sa stal milujúci chlap a budúci otec. Keby ste mi pred pár rokmi povedali, že budem niekoho milovať, tak by som vám povedal, že máte prestať fetovať a teraz si neviem predstaviť život bez toho, aby som niekomu dával a prejavoval svoju lásku. Je to asi čudné. Ale je to pravda.Neviem si predstaviť, že by som prišiel o Zoe a nemal by som komu hovoriť, že ho milujem. Nemal by som koho z lásky pobozkať... Nemal by som koho objať... Môj život by bol na nič. Bol by to vlastne ešte život?
Pred pár rokmi by som povedal, že láska neexistuje, že je to len niečo čo si ľudia namýšlajú. Vždy som opisoval lásku ako jeden hnusný cit, ktorý ti nedá spávať, kvôli ktorému sa budeš len trápiť a nič dobré ti neprinesie. No teraz už viem, čo je to láska a som rád, že niečo také existuje.Zoe
S babami sme ešte pochodili pár obchodov a potom sa vybrali každá jedna domov. Leo mi už hrozne chýba a zároveň som už aj unavená. Viem, možno si hovoríte, že som bez neho len niekoľko hodín, ale bez neho je dlhá aj minúta. Fakt neviem, čo by som robila, keby som o neho prišla. Mám najlepšieho chalana na svete. Za nič by som ho nevymenila.
••••••••••••••••••••••••
Prišla som domov a šla do obývačky. Leo bol na gauči a spal. Bol taký zlatý. Najradšej by som ho vybozkávala. Pomaly som si k nemu prisadla a pohladkala ho po vlasoch. Nechala som ho spinkať.
••••••••••••••••••••••
Leo spal skoro až do večera. Zrejme bol unavený. Spravila som mu večeru a nechala mu tam lístok:
"Láska, tak krásne si spinkal, že som ťa proste nemohla zobudiť. Dobrú chuť, mlujem ťa <3. Tvoja Zoe :-*"
Šla som si do izby ľahnúť. Len čo som si ľahla, zaspala som. Bola som unavená.New♥Ako sa Vám páčila dnešná časť?♥
neznama19 ♥
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.