10.

4.9K 192 2
                                    

Zoe

Spojila som naše pery. Ale prečo? Prečo to dopekla robím?! Čo ak sa so mnou len zahráva? Ale na druhej strane... Čo ak to myslí vážne?
Pomaly som sa od neho odťahovala.

,,Leo, ja..." Nenechal ma dopovedať.

,,Zoe viem, že si si mnou neni istá a ja to chápem."

,,Nechcela som povedať práve to..." Sklonila som hlavu.

,,Iba že... Si fajn chalan a ja ti nechcem ublížiť."

,,Zoe, narovinu mi povedz, že necítiš to isté čo ja. Neboj sa, ja ťa chápem a ani na teba nebudem nijak tlačiť a ani sa hnevať."

,,Leo, nikdy som nebola zamilovaná. To je na tom..."

,,Rozumiem ti. Pretože som na tom bol rovnako. Teda, pokým som ťa nestretol. Ale to je jedno. Nemusíš sa kvôli mne trápiť, ani nič podobné. Ja ťa chápem a neboj sa. Nebudem smutný, ani nahnevaný. A keď budem smutný, Lea ma rozveselí."

,,Nechcem aby si bol smutný."

,,Nebudem smutný." Chcel sa postaviť z lavičky, no napriek tomu aby som ho nechala, som ho schytila a stisla ho v objatí.

Leo

Prekvapila ma tým bozkom a bol som z neho strašne šťastný. Dostával som aspoň malú nádej, že ku mne niečo cíti. Nechcem na ňu tlačiť a ani nechcem, aby bola kvôli mne smutná. Síce som smutný z toho, že ma neľúbi, ale chápem ju.
Chcel som odísť, no objala ma.

,,Neboj sa. Ja budem v poriadku Zoe ."

,,Blaček!"

,,Lea!" Skríkla Zoe.

,,Poďťe sem!" Volala nás k sebe.

,,Čo sa stalo?!" Spýtala sa Zoe.

,,Pozlite." Ukázala na mravenisko.

,,Uff..." Vydýchla si Zoe.

,,Lea a čo je na tom mravenisku také zaujímavé, že si nás zavolala?" Opýtal som sa pobavene.

,,To, že sú veľa." Povedala.

,,Vystrašila si ma princeznička." Čupla si k nej Zoe. Aj keď som nechcel, musel som sa smiať.

,,Vidíš Zoe? Pri Lei nemôžem byť smutný, ani keby som chcel." Zoe sa na mňa iba pozrela.

,,Plepáč Zoe." Objala Lea, Zoe. Usmieval som sa na nich. Boli spolu strašne zlaté. Musel som si ich vyfotiť.

,,Ty si nás odfotil?" Zasmiala sa Zoe.

,,Je na tom niečo zlé?" Opýtal som sa so zdvihnutým obočím.

,,Práve naopak. Ale poď k nám aj ty. Povieme tej pani, nech nás vyfotí." Povedala Zoe a spolu s Leou sa na mňa usmiali. Tá pani nám urobili asi päť fotiek a stále hovorila, aký sme zlatý.

,,A vy dvaja ste krásny pár." Usmiala sa na nás tá pani a odišla. Posmutnel som keď povedala pár, no hneď som to zakryl falošným úsmevom.

,,Vy sa ľúbite?" Opýtala sa Lea. Zoe sa na mňa pozrela a čakala čo poviem. No ja som nevedel, čo mám povedať a tiež som sa pozrel na Zoe a čakal, čo povie ona.

,,Princezná? Poď so mnou." Chytila ju za rúčku a šli si sadnúť na lavičku.

Zoe

●Bad Couple●Dokončené●Donde viven las historias. Descúbrelo ahora