Zoe
(O mesiac neskôr)
Tak a je tu ten deň. Deň maturity. Som v strese. Chcem ukončiť školu. Musím ju ukončiť aj s maturou. Musím to dať. Ráno som bola v obrovskom strese.
Obliekla som si čiernu obtiahnutú sukňu a k tomu čierne tričko, ktoré k tomu sedelo ako vyšité. Vyzeralo to tak, ako keby som mala na sebe šaty. Šla som do kúpeľne a spravila si ľahký make-up. Obula som si čierne lodičky a šla do školy.
Som zvedavá aj na Lea. Už ma tam má čakať.••••••••••••••••••••••
Bola som pred školou. Leo tam stál v celej svojej kráse a vôbec nevyzeral byť nervózny. Podišla som k nemu bližšie.
,,Och, ahoj zlato." Pobozkala som ho.
,,Ahoj láska." Povedal so širokým úsmevom.
,,Vôbec nevyzeráš byť nervózny."
,,To bude tým, že nie som nervózny."
,,Ako to?" S tými šteklami som zrýchlila krok do školy.
,,Nemám byť prečo."
,,Poďme už." Bola som nervózna. Onedlho sme boli v škole.
Škola bola plná štvrtákov. Bola som v strese ako nikdy, asi.,,Láska, nestresuj sa toľko." Povedal Leo a pobozkal ma.
,,To sa nedá. Preboha." Chytila som sa za vlasy.
,,Láska učila si sa. Tak sa nestresuj. To ja by som sa mal stresovať. Ja som sa neučil."
,,Och. Ja neviem. Dáme rýchlovku a ukludním sa? Či čo?" Bola som v takom strese, že som si ani neuvedomovala, čo vravím. Leo sa začal smiať ako postihnutý.
,,L-láska prosím ukludni sa. Keď sa budeš takto stresovať, neurobíš tie skúšky."
,,Uff. Aspoň ťa pobozkám." Ruky som si obmotala okolo jeho krku. Leo si ma k sebe pritlačil najviac ako vedel.
,,Láska idem." Pozrela som sa smerom k dverám do triedy.
,,Dobre a hlavne sa nestresuj."
,,Dobre. Milujem ťa. Vidíme sa." Rozlúčili sme sa s Leom a šla som do triedy. Mala som hrozný stres. Učiteľka nám rozdala testy. Najprv boli písomné skúšky a potom ústne. Pri ústných som sa hrozne rozklepala. Ako vravím, mala som hrozný strach. Neviem prečo, keď som sa učila. Všimla som si na ruke môj prsteň. Už hneď potom som nemyslela na nič iné, iba na Lea.
Leo
Skúšky dopadli dobre. Testy na to, že som sa moc neučil, boli celkom ľahké. Nechápem, prečo Zoe tak stresovala. Dúfam, že je v poriadku. Už ju chcem znova vidieť. Ja viem. Videli sme sa ráno, ale už mi chýba. Som na Zoe veľmi naviazaný...
Neviem čo by som robil, keby som ju stratil. Ach, Zoe. Čo si to so mnou porobila?Dobre. Mal by som sa vrátiť do reality. Stojím pred školou a čakám na Zoe. Jack už odišiel aj s Nikou. Prečo to Zoe toľko trvá? Pozerám sa na otvárajúce sa dvere a dúfam, že v nich bude Zoe.
Zoe
Vyšla som zo školy. Stále som bola v strese. Stres ma však prešiel, keď som zbadala Lea. Fajčil pred školou. Rozbehla som sa k nemu a skočila na neho. Cigareta mu vypadla z ruky.
,,Ahóóój." Bola som na jeho chrbte.
,,Ahoj láska."
,,Konečne." Zoskočila som z neho.
ESTÁS LEYENDO
●Bad Couple●Dokončené●
Novela Juvenil♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.