Perspektywa: Brad
Minho poszedł odprowadzić Cody'ego do domu, a ja zostałem z Dylanem i Thomasem, tylko, że ci debile zamiast poczekać na azjatę, oznajmili sobie nagle, że wychodzą. Mówiłem im aby przynajmniej zostali do powrotu bruneta, bo głupio mi było tak siedzieć samemu w jego domu, ale parze się chyba spieszyło...albo udawali, że im się spieszy. Sam nie wiem co kombinują.
Nudziło mi się, więc od dobrych czterdziestu minut leżałem na kanapie i grałem w gry na telefonie.
Nagle w rogu ekranu wyświetliła mi się koperta, a zaraz potem usłyszałem charakterystyczny dźwięk powiadomienia. Wyszedłem z gry, ciesząc się, że pobiłem swój rekord w kulki i otworzyłem wiadomość.
Na początku uśmiechnąłem się, widząc, że to Nate.
Może chce mnie gdzieś zaprosić?
Mimo tego, że czuję do niego tylko przyjaźń, lubię spędzać czas z chłopakiem.
Od Nate💗
Możesz mi powiedzieć dlaczego Cody znika na pół dnia, a potem MÓJ brat przychodzi z TWOIM przyjacielem?Zaskoczyła mnie ta wiadomość, bo z tego co wiem Nate nie akceptuje swojego brata, a teraz go nim nazywa.
Do Nate💗
Chyba się ze sobą zaprzyjaźnili👌 Minho jest wspaniałym przyjacielem, więc nie martw się o Cody'ego ❤Od Nate💗
Przyjacielem? Oni się przytulali pod domem!Do Nate💗
Ja też się często przytulam do MinhoOd Nate💗
No to co?Złość się we mnie zabuzowała gdy to przeczytałem.
Przeszkadza mu, że Minho przytula jego brata, a że przytula mnie to już nie?!
Do Nate💗
Wiesz, nie jestem nie kulturalny, ale tym razem odpowiem: GÓWNO!Od Nate💗
O co ci chodzi?Do Nate💗
Nie jesteś chociaż trochę o mnie zazdrosny?Od Nate💗
Nie muszę być o ciebie zazdrosny, ufam ciDo Nate💗
Ale o Cody'ego już jesteś zazdrosnyOd Nate💗
Wcale nie!Jestem tylko zdziwiony, że ten dzieciak zadaje się z osobami o takiej orientacji co my i tyle
Usłyszałem dźwięk otwieranych drzwi, więc pomyślałem, że pewnie Minho już wrócił.
Do Nate💗
Jak tam sobie uważasz.Minho wrócił, więc kończę, bo siedzę u niego.
Przez chwilę miałem nadzieję, że chłopak jednak będzie zazdrosny gdy odczyta moją wiadomość.
Od Nate💗
Okej, w sumie to i tak idę oglądać film do salonu- Tsa, zazdrosny. - wymamrotałem niezadowolony pod nosem.
- Co? - spytał mnie, wchodzący do pokoju Minho.
- Nic. - odrzekłem, chowając telefon do kieszeni.
Może to i lepiej? Może mój związek z Nate'm nie ma sensu?
Powinieneś z nim zerwać, Brad, a nie robić mu nadzieję.
CZYTASZ
No Homo (Dylmas)
FanfictionPisane w roku: 2017 Dylan to typowy homofob. Wraz ze swoimi kolegami znęca się nad gejami w szkole. Co się stanie gdy jeden z prześladowanych przez niego chłopaków dowie się czemu Dylan tak bardzo nienawidzi gejów? BoyxBoy Sceny 18+ Bardzo możliwe p...