Perspektywa: Brad
Otworzyłem oczy i zaraz po przebudzeniu, spojrzałem na sąsiednie łóżko. Widok Minho, który owinął nogi i ramiona wokół kołdry i szczelnie do niej przylegał, rozśmieszył mnie.
Wziąłem swój telefon do ręki i widząc sms'a od Thomasa, postanowiłem nie odpisywać przyjacielowi.
Wstałem i zabierając potrzebne rzeczy, udałem się do łazienki.
Szybko się umyłem i równie szybko ubrałem, bojąc się, że azjata znów wpadnie tutaj i zobaczy mnie nago.
A co do tamtej akcji, myślałem, że zapadnę się pod ziemię ze wstydu.Zawsze wstydziłem się swojego ciała. Nawet gdy byłem z Thomasem, to nie pozwolałem się dotknąć w TEN sposób.
Pocałunki, przytulanie, TAK.
Coś więcej niż to, stanowcze NIE.
Uwielbiałem dawać całusy Thomasowi i się do niego przytulać. Byłem taką typową przylepą.
Nadal było mi źle z tym, że blondyn wolał siedzieć wczoraj z Dylanem, niż spędzić czas ze mną, ale dzięki towarzystwu Minho, nie myślałem o tym za bardzo. Brunet skutecznie zajmował moje myśli, pytając o moje hobby czy ulubiony kolor. Naprawdę fajnie mi się z nim gadało.Umyłem zęby, ale zanim opuściłem łazienkę, do moich uszu doszedł dźwięk melodii.
Zdziwiony, wszedłem do pokoju.Okazało się, że azjata włączył muzykę na swoim telefonie, a on sam, cicho podśpiewując pod nosem, szukał ubrań w torbie.
- Hej. - odezwałem się niepewnie.
Minho odwrócił się i od razu uśmiechnął.
- Dzień dobry! - odparł wesoło.
Nie wiedziałem czemu brunet jest dziś taki szczęśliwy.
Nagle podszedł do mnie i wyciągnął rękę przed siebie.
- Mogę cię prosić? - spytał z uśmiechem.
- Nie umiem tańczyć. - wyznałem, rumieniąc się.
- Ja też nie. - zaśmiał się i złapał mnie za dłoń, po czym przyciągnął do siebie.
Nie wiedziałem co zrobić z rękami. Po krótkiej chwili, zarzuciłem je na szyję chłopaka, bo oglądałem nieraz jak ludzie tańczą w telewizji.
Brunet swoją jedną dłoń umiejscowił na moich plecach, a drugą objął mnie w pasie.
Spojrzałem chłopakowi w oczy i jak na zawołanie się zarumieniłem. Nienawidziłem się rumienić. Na pewno wyglądałem wtedy okropnie.
Zaczęliśmy się poruszać w rytm muzyki i zachichotałem gdy Minho nadepnął mi na nogę.
- Przepraszam. - odparł szybko, a potem roześmiał, gdy to ja tym razem mu nastąpiłem na buta - Jesteśmy najgorzej tańczącą parą na świecie. - stwierdził wesoło - Ale za to najsłodszą. - dodał po chwili, po czym złapał mnie za dłoń i zdjął ją ze swojego ramienia.
Zachichotałem głośno gdy obkręcił mnie raz wokół własnej osi, a potem znów przyciągnął do siebie.
- Cieszę się, że mi wybaczyłeś. - wyznał.
- Przypominam, że o ósmej zaczyna się zbiórka! - usłyszeliśmy donośny głos nauczycielki na zewnątrz, która prawdopodobnie chodziła od domku do domku i upominała uczniów.
- Idzie nam coraz lepiej. Myślę, że potem powinniśmy jeszcze poćwiczyć. - powiedział azjata z uśmiechem, po czym puścił mnie, zabrał swoje rzeczy i wszedł do łazienki.
CZYTASZ
No Homo (Dylmas)
Fiksi PenggemarPisane w roku: 2017 Dylan to typowy homofob. Wraz ze swoimi kolegami znęca się nad gejami w szkole. Co się stanie gdy jeden z prześladowanych przez niego chłopaków dowie się czemu Dylan tak bardzo nienawidzi gejów? BoyxBoy Sceny 18+ Bardzo możliwe p...