Perspektywa: Theo
Nacisnąłem przycisk dzwonka. Postanowiłem zostać tutaj tylko godzinę i zmyć się zanim brat Kai'a wróci z....skądś tam. Nie chcę ryzykować spotkania z nim. On jest walnięty.
Drzwi się otworzyły, a ja zamarłem.
No kurwa nie....
- Hej, laleczko. - przywitał się z uśmiechem Mike.
- Jest Kai? - spytałem, jednocześnie przewracając oczami.
- Oczywiście, że jest. Wejdź. - przesunął się na bok - ...Do środka. - dodał, a jeden z kącików jego ust powędrował w górę.
Zrobiło mi się bardzo głupio, bo zabrzmiało to trochę dwuznacznie.
Wszedłem do posiadłości i zdjąłem buty.
- Mój mały bro jest w salonie. Trafisz? Czy może...mam cię nakierować? - uśmiechnął się niewinnie.
Czemu kurwa to brzmi tak dwuznacznie?! Czy on w ogóle zdaje sobie z tego sprawę?!
- Trafię. - odparłem cicho.
- Ja zawsze trafiam. - puścił mi oczko.
Tsa, jednak on zdaje sobie sprawę z tej dwuznaczności słów.
- Wątpię. - burknąłem, bo już powoli zaczynał mnie wkurzać.
- Mogę ci udowodnić, lalka. - zaproponował.
No nie! Dość tego!
Odwróciłem się i ruszyłem w stronę salonu.
- Ej, na serio! Byłbyś zachwycony! - krzyknął za mną.
Debil.
I to jeszcze chory na głowę debil.
Odetchnąłem z ulgą, widząc Kai'a. Przy nim raczej Mike nie zacznie gadać tych swoich głupot.
- Hej. - usiadłem obok chłopaka na kanapie.
- Hej, Theo. - uśmiechnął się lekko do mnie - Posiedziałem trochę wczoraj i mamy już połowę napisane. - poinformował.
- Naprawdę? - niedowierzałem - Kurdę, Kai, jesteś wspaniały! - ucieszyłem się.
- Nie prawda. - rzucił Mike, przechodzący przez salon - To ja jestem tym lepszym, mądrzejszym i przystojniejszym bratem. - puścił mi oczko, po czym zniknął za drzwami do jakiegoś pomieszczenia.
- Śmiem wątpić. - wyszeptałem, ale Kai mnie i tak usłyszał, bo zachichotał.
- Dzięki. - zaśmiał się - Nie przejmuj się Mike'm. Dziś wziął sobie wolne w pracy i mnie wkurza cały dzień. Dobrze, że mogłem być w szkole do tej drugiej przynajmniej. - westchnął i spojrzał w laptop - Wydaje mi się, że dokończysz zaznaczanie fragmentów, a resztę już napiszę. Skoro mowa o fragmentach, wybrałeś naprawdę świetne. - oznajmił.
CZYTASZ
No Homo (Dylmas)
Fiksi PenggemarPisane w roku: 2017 Dylan to typowy homofob. Wraz ze swoimi kolegami znęca się nad gejami w szkole. Co się stanie gdy jeden z prześladowanych przez niego chłopaków dowie się czemu Dylan tak bardzo nienawidzi gejów? BoyxBoy Sceny 18+ Bardzo możliwe p...