Ξέρετε επειδη I've been running through the jungle, I've been running with the wolves....Όχι ? Καλα 😂😂
Σπίτι γύρισα ξημερώματα
Ξημερώματα δίνεις δικαιώματα μια δεν μου μιλάς μια μου λες πως μ'αγαπάς!!
Ναι εμμμ...αυθόρμητο.
Όλοι...βασικά ποιοι όλοι; Ο Αντώνης και ο Φίλιππος κοιμόντουσαν.
Πήγα στο δωμάτιό μου και πέταξα την τσάντα μου πάνω στο κρεβάτι.
Νυστάζω, αλλά δεν νυστάζω..
Fucking Logic.
Έβγαλα το φόρεμά μου και έμεινα με τα εσώρουχα. Έπιασα τα μαλλιά μου ένα χαλαρό κότσο για να μην με ενοχλούν και μετά ξεβάφτηκα.
Έκατσα πάνω στο κρεβάτι μου χαλαρά.
Το κρεβάτι μου γαμάει! Είναι υπέρδιπλο και κοιμάμαι μόνη Bitchesss
Ακόμη 6:00 παρά;
Βαριέμαι. Και σήμερα είναι Σάββατο, οπότε κανένας δεν θα ξυπνήσει νωρίς... Σκατά.
Άνοιξα το λάπτοπ και έβαλα να δω καμια σειρά...
Κατά τις 7:00π.μ. βγήκα από το σπίτι για τρέξιμο. Τώρα θα μου πείτε...Μα δεν έχεις τον ώμο σου;
Και...χέστηκα εκείνος έχει εμένα! Κι εγώ θα του ξεφύγω.
Μάλλον θα σε πείραξε το ποτό από χθες...
Ίσως...αλλά εμένα τι σε κόφτει;
Έτρεχα άνετη άνετη και μετά βλέπω κάποιον να με πλησιάζει. Γυρίζω για να δω καλύτερα και βλέπω την κοπέλα που ήταν μαζί μ'αυτόν τον πούστη εκείνο το βράδυ.
Επιταχύνω και κάνω την αδιάφορη.
"Έιι εσύ!" μου φωνάζει αλλά την αγνοώ..
Και...με κατάλαβε.
Oh shit!
Τρέχω σαν να μην υπάρχει αύριο.
Παρκούρ πρώτου βαθμού.
Γαμώτο η βλαμμένη τρέχει γρήγορα.
Εσύ δεν ήθελες τρέξιμο;;
"Παρ'τα τώρα Αλέξα" λέω στον εαυτό μου και συνεχίζω να τρέχω. Εδώ κοντά έχει μια καφετέρια. Η ευκαιρία μου!
Τρέχω ακόμη πιο γρήγορα για λίγο και μετά ορμάω μέσα. Κάθομαι σε ένα τραπέζι με κάτι αγόρια και πιάνω τον κατάλογο.
"Τι στ-" πάει να πει ο ένας
"Σκάσε" του λέω ενώ όλοι με κοιτάνε παράξενα..
Γιατί άραγε; Όχι πάντως επειδή μπήκες σαν σίφουνας μέσα, έκατσες σε ένα τραπέζι που τυχαίνει να κάθεται μια παρέα αγοριών στις 7:30 π.μ. και κοιτάς μια κοπέλα στην είσοδο η οποία φαίνεται σαν να θέλει να σκοτώσει κάποιον...ουφ ανάσα!
Όχι, δεν παίζει να είναι αυτό.
"Λοιπόν αγοράκια πώς πάει, όλα καλά;" ρωτάω και παίρνω ένα τσιγάρο από ένα πακέτο μπροστά.
Συνεχίζουν να με κοιτάνε παράξενα.
"Μια χαρά, εσύ;" λέει ο ένας χαλαρά.
Ααα μάγκας ο φίλος. Ανάσα το τσιγάρο, ρουφάω και αφήνω τον καπνό.
"Μια χαρά κι εγώ" λέω έτσι απλά.
Μόλις βεβαιωθώ πως η άλλη η ηλίθια έχει εξαφανιστεί σηκώνομαι.
"Λοιπόν μάγκες σας ευχαριστώ, τα λέμε" σβήνω το τσιγάρο στο τασάκι και βγαίνω απ'την άλλη πόρτα.
That was close!
Είχα απομακρυνθεί πολύ από το σπίτι οπότε ξεκίνησα να τρέχω από έναν άλλο δρόμο πίσω.
Πάλι καθαρή την έβγαλες παλιόφατσα..
Είδες εεε; Τι' μαι εγώ μωρέ τι'μαι εγώ!
Φτου σου μη σε ματιάσω..
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Σχολειο άρχισε...
Ναιιιι....ΟΧΙΙΙ
Χαλαρά ομως ειχαμε και ένα κενό σήμερα 👌
Δεν έχω καποιο νεο 😐
Εσεις ??
Αυτα λοββςς ❤
See yaaa 💘
YOU ARE READING
How I chose to survive
RomanceΌλα άλλαξαν την μέρα που έφυγε εκείνη... Εγώ άλλαξα. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου όταν έμαθα πως η γυναίκα που με γέννησε, γιατί μάνα δεν μπορεί κανείς να την αποκαλέσει πλέον, μας παράτησε. Προσπάθησα και έγινα ό,τι χειρότερο μπορούσα. I turne...