(31) Second Disaster

582 70 0
                                    


Πριν συνεχίσουμε στην ιστορία....


Νεα ιστορια!!!

Θα σημαινε πολλα αν με ακολουθουσατε και σε αυτην μου την ιστορια!

Κεφαλαια θα ανεβουν μολις τελειωσει αυτη η ιστορια...

στην οποια...

Θα ανεβαζω πολυ πιο συχνά!

Μεχρι το τελος της επόμενης εβδομαδας νομιζω θα εχω καταφέρει να την τελειωσω!

Αυτα ήθελα να πωωω!

Back to our story...

Ο Φίλιππος με τον Αντώνη ειναι αχωριστοι....

Σήμερα με έβαλαν να παω να παρω κατι πραγματα, γιατί αυτοι ήταν απασχολημενοι, παιζοντας x-box.

Και μου είπαν να τους παρω και πατατακια και γαριδακια και αλλα τετοια...καταλαβες που έμπλεξα δηλαδή...

Ελα ομως που τους αγαπω και τους έκανα το χατιρι.

Οπότε τωρα γυρίζω σπίτι με κάτι τσαντες γεματες πραγματα.

Αφού ήμουν που ήμουν έξω σταμάτησα να πάρω και τιποτα να φαμε.

Εφτασα στο σπίτι και βρηκα ενα αυτοκινητο παρκαρισμενο δίπλα απο το πεζοδρομιο.

Παραξενο...Λες να είναι για μας;

Μπααα δεν νομιζω. Για άλλους θα ειναι. Εκτός και αν εχει ερθει ο Μιχαλης ο βοηθος του πατέρα μου για να παρει κατι εγγραφα.

Πάτησα ενα κουμπι και άνοιξε η μεγαλη πόρτα για να περασω στον κηπο.

Τώρα τελευταια μου αρέσει να περιποιουμαι τον κηπο, αν και εχουμε κηπουρο. Με ηρεμεί και με κανει να ξεχνιεμαι.

Γιατί η αλήθεια μου είναι ακόμη λιγο δύσκολο να συνηθισω την τωρινή ζωή μου.

Προχωράω και ξεκλειδωνω αφού οι άλλοι σιγα μην σηκωθουν να μου ανοιξουν.

How I chose to survive Where stories live. Discover now