"Τι στο καλό κάνεις εδώ; Αμάν πια..θα με ακολουθείς και όπου πηγαίνω πλέον; Ποιο είναι το πρόβλημα σου τέλος πάντων; Σε έχω βαρεθεί! Άσε με ήσυχη γαμώτο. Τι γλώσσα μιλάς και δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω;" άρχισα να λέω χωρίς σταματημό.
Μα είναι δυνατόν; Μα να είναι εδώ;
"Αλέξα ηρέμησε. Δεν ήρθα για να σε βρω εδώ" λέει
Ωω αλήθεια;;
"Ααα ναι; Και τι; Ήσουν περαστικός και λες δεν πάω να πω ένα γεια για το καλό;" ξαναεπιτίθομαι νευριασμενα.
"Αλήθεια σου λέω. Αν ηρεμήσεις και μ'αφήσεις λίγο να σου εξηγήσω θα δεις"λέει και ξεφυσάει.
Σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος μου και του κάνω νεύμα.
Για να δούμε τι θα πεις τώρα...
"Αφότου έφυγες είπαμε με τον Αντώνη να πάμε κι εμείς δυο μέρες κάπου. Αν θυμάσαι Αλέξα δεν μας είπες πού πας. Αν μας είχες πει δεν θα συνέβαινε αυτό" λέει και με κοιτάζει παράξενα.
"Ααα ώστε είναι δικό μου λάθος τώρα. Εεε δεν σε πιστεύω πια! Αμαν!" Απομακρύνομαι ανεβαίνοντας πιο ψηλά θυμωμένη.
"Αλέξα περίμενε... Πού πας; Δεν το εννοούσα έτσι. Περίμενε ρε Αλέξα γαμώτο" τον ακούω να φωνάζει και ύστερα τον νιώθω να με ακολουθεί.
Έχει πολλή επιρροή πάνω μου...
Άργησες να το καταλάβεις κοπελιά...
Σους!
"Έτσι το εννοούσες Φίλιππε! Δεν φτάνει που σε έχω στο σπίτι και με πρήζεις, τώρα μου κουβαλήθηκες και στις διακοπές" συνεχίζω ακάθεκτη τον δρόμο μου χωρίς να του δίνω σημασία.
Εκείνος μου φώναζε να σταματήσω, εγώ έκανα πως δεν τον άκουγα.
Όταν πια έφτασα όσο πιο ψηλά μπορούσα, σταμάτησα κουρασμένη.
"Επιτέλους σταμάτησες. Ρε Αλέξα άκουσέ με λίγο"
"Δεν θέλω να σε ακούσω ρε παιδάκι μου, δεν το καταλαβαίνεις;"
"Αλέξα...έχω ανάγκη να σου μιλήσω" τον ακούω να λέει και με πλησιάζει.
Κάνω ένα βήμα πίσω και...
"ΑΛΕΞΑΑ!" τον ακούω να φωνάζει καθώς πέφτω πίσω.
Οξύς πόνος με διαπερνά και νιώθω το σώμα μου να κατρακυλάει στο βουνό.
Το χιόνι είναι παχύ.
Όταν πλέον σταματάω είμαι όλη καλυμμένη. Ήθελα να κουνηθώ, αλλά είμαι πολύ κουρασμένη γι'αυτό κλείνω τα μάτια μου.
Φίλιππος P.O.V.
Όταν την είδα να πέφτει έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.
Σκέφτηκα να πηδήξω, αλλά αυτό δεν θα είχε αποτελεσματικότητα, αφού θα χανόμουν κι εγώ.
Προσπάθησα να την βρω από ψηλά, τουλάχιστον να ξέρω πού είναι, αλλά δεν φαινόταν πουθενά.
Πανικοβλήθηκα. Έβγαλα το κινητό μου για να καλέσω βοήθεια, αλλά δεν είχε σήμα.
Γαμώτο! Άρχισα να τρέχω πίσω στο ξενοδοχείο. Πόση ώρα; Πόση ώρα θα είναι εκεί θαμμένη...
▪ ~ ▪ ~ ▪
Το μονο που θα πω ειναι πως ο Shawn ανεβασε καινουριο τραγουδι.
Νομίζω τα αλλα ειναι περιττα...
(χοροπηδημα τρελης)
Τι κάνετε ομως? Πώς παει ? Weekend is coming 😍🙈
Byeee 😘
YOU ARE READING
How I chose to survive
RomanceΌλα άλλαξαν την μέρα που έφυγε εκείνη... Εγώ άλλαξα. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου όταν έμαθα πως η γυναίκα που με γέννησε, γιατί μάνα δεν μπορεί κανείς να την αποκαλέσει πλέον, μας παράτησε. Προσπάθησα και έγινα ό,τι χειρότερο μπορούσα. I turne...