(17) See you soon

822 94 1
                                    

"Περίμενε να σε βοηθήσω" είπε ο Γιάννης και σήκωσε τη βαλίτσα μου για να την βάλει στο καπό.

Δεν έκανα πίσω και ειδικά μετά τον καυγά μου με τον Φίλιππο. Και γι'αυτό τώρα ετοιμαζόμαστε να φύγουμε με τα παιδιά.

Ο Αντώνης ήταν στο σχολείο, ενώ ο Φίλιππος είχε μπαστακωθεί στην πόρτα και μας κοιτούσε.

"Ωραία, όλα έτοιμα" λέει ο Κώστας.

Η Χρύσα καθόταν ήδη στο αυτοκίνητο και τώρα έπαιρναν τις θέσεις τους και τα αγόρια.

"Πάω να πάρω την τσάντα μου και επιστρέφω να φύγουμε" τους είπα και μπήκα στο σπίτι αγνοώντας τον Φίλιππο.

Πήρα την τσάντα μου και έβαλα μέσα το κινητό μου.

Αφού σιγουρεύτηκα πως τα έχω όλα πήγα να φύγω. Ένα χέρι με πιάνει από το μπράτσο. Με καρφώνει με το βλέμμα του. Ξεφυσάει και κλείνει τα μάτια του.

"Να προσέχεις" μου λέει σιγανά, αλλά σοβαρά.

"Ο,τι πεις" απάντησα και τράβηξα το χέρι μου.

"Αλέξα...." λέει και αναστενάζει

"Τα λέμε σε κάτι μέρες Φίλιππε" λέω και φεύγω κλείνοντας την πόρτα πίσω μου.

Με γρήγορα βήματα μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.

"Έτοιμη;" ρώτησε ο Γιαννης που ήταν ο οδηγος μας.

"Ναι!" λέω και ξεκινάμε.

"Πήλιο σου ερχόμαστε!" λέει η Χρύσα χαρούμενη.

( Παιδιά δεν ξερω πολλά μερη με χιόνι. Και ήθελα ενα με χιόνι. Ας υποθέσουμε πως αυτα που θα πω πως εχει υπαρχουν😂)

Φίλιππος P.O.V.

Έφυγε. Γαμώτο!

Χτύπησα τη γροθιά μου στην πόρτα.

Αν δεν έκανα τη μαλακία και δεν μου ξέφευγε αυτό με τη βαλίτσα ίσως να ήταν καλύτερα..

Μα τι λέω; Είναι τόσο πεισματάρα που δεν θα άλλαζε γνώμη.

Είμαι τόσο ηλίθιος που όταν με νευριάζει θέλω να την πιάσω και να της κλείσω το στόμα φιλώντας την;

Δεν ξέρω τι μου έχει κάνει αυτή η κοπέλα. Νομίζω την θέλω.

Εκείνη ζει στον "κόσμο" της.

Με χαλάει που καπνίζει, πίνει και παίρνει ναρκωτικά και θέλω να την βοηθήσω.

ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...

Δεν θέλει βοήθεια... Έχει κλειστεί στον εαυτό της. Θέλω τόσο πολύ να την πάρω στην αγκαλιά μου και να μου πει τι είναι αυτό που την βασανίζει.

Θα ρωτούσα τον Αντώνη για πιο πολλά, αλλά θέλω να μου πει εκείνη...

Πφφφ και τώρα που τα έκανα χάλια θα την ξαναδώ σε τέσσερις μέρες περίπου.

Τι θα κάνω τώρα τέσσερις μέρες;

Με ποιον θα μαλώνω;

Ναι αυτό είναι το πρόβλημα μας

6 ώρες μετά…

Έχω βαρεθεί τη ζωή μου...

(Κάθομαι άτσαλα, υπερφυσικά, παράξενα στον καναπέ αναστενάζοντας και βλέποντας Κατακουζίνα...ΖΩΑΡΑ)

Η πόρτα ανοίγει και πετάγομαι βλέποντας τον Αντώνη να μπαίνει μέσα.

"Γεια σου Αντώνη"  λέω και πηγαίνω στην κουζίνα.

"Γεια" λέει και εκείνος

"Λοιπόν τι θες να παραγγειλω πίτσα; μπέργκερ; Τι θες;" τον ρωτάω κρατωντας το κινητό μου.

"Πίτσα" λέει και πιάνει ένα ποτήρι νερό.

"Πάω στο δωμάτιό μου να αφήσω την τσάντα μου" λέει κι εγώ νεύω περιμένοντας να απαντήσουν για να παραγγείλω.


How I chose to survive Where stories live. Discover now