8.

320 58 6
                                    

Δύο εβδομάδες τώρα αποφεύγω τον Harry, τον Louis και όλους όσους με αποσυντονίζουν. Μένω μακριά από προβλήματα και επικεντρώνομαι στα μαθήματα μου, έτσι ώστε να σταματήσω να βλέπω όλους αυτούς εφιάλτες. Πλέον έχω την άνεση του αυτοκινήτου μου, και μπορώ να κινούμαι στην πόλη με ευκολία.

Η σχέση του Niall με την Kendall πάει καλά, υποθέτω, κι έτσι στον κοιτώνα επικρατεί γαλήνη.

Η Kendall γυρνάει από την βόλτα της με τον Niall και χτυπάει την πόρτα πίσω της. Το πρόσωπο της πετάει σπίθες και ανοίγει την ντουλάπα βγάζοντας όλα της τα ρούχα και τοποθετώντας τα βιαστικά μέσα στη βαλίτσα της. Ο Niall στο μετάξι χτυπάει την πόρτα και φωνάζει το όνομά της.

"Που πας;" την ρωτάει η Taylor ταραγμένη και τακτοποιεί τα φυλλάδια που διάβαζε.

"Γυρνάω πίσω" λέει και καταλαβαίνω ότι τα έσπασε με τον Niall. Ευτυχώς που το αντιμετωπίζει έτσι. Την τελευταία φορά που χώρισε, το supermarket που προμηθευόμασταν τα χαρτομάντιλα, μας είπε να ψάξουμε αλλού γιατί είχαν τελειώσει τα αποθέματά τους.

Την είχα προειδοποιήσει ότι δεν θα έχει καλό τέλος με τον Niall. Αν με άκουγε που και που, τότε ίσως να γλιτώναμε τις επακόλουθες συνέπειες. Γι αυτό και μένω σιωπηλή όσο η Taylor προσπαθεί να την κάνει να αλλάξει γνώμη και να το συζητήσουν. Οι φωνές όλων τρελαίνουν το μυαλό μου και η υπομονή μου φτάνει στα άκρα.

"Φτάνει πια!" φωνάζω και γυρίζουν να με κοιτάξουν. Ο Niall συνεχίζει να χτυπάει την πόρτα όταν εγώ κατευθύνομαι προς αυτή.
Φοιτητές έχουν μαζευτεί από περιέργεια να δουν τι συμβαίνει πίσω απ την πόρτα.

"Λυπούμαστε, αλλά η παράσταση μας τελείωσε. Παρακαλώ ένας ένας να περάσει στον διάολο!" ανακοινώνω κοιτώντας τον Niall στο τέλος της πρότασης μου.

Αυτός πάει να με προσπεράσει, αλλά τον εμποδίζω με το σώμα μου. Το κορμί μου δεν είσαι σαν όλων τον συνηθισμένων κοριτσιών. Αυτό οφείλεται στα μακροχρόνια μαθήματα γυναικείας άμυνας και μποξ, αφού η μαμά μου ήθελε να μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου. Ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα να ξανά ξεκινήσω μαθήματα.

"Αν κάνεις ένα βήμα ακόμα, δεν θα διστάσω να χρησιμοποιήσω αυτό το στυλό." η απειλή μου ακούγεται χειρότερα απ όσο περίμενα, αλλά ήταν το πρώτο πράγμα που υπήρχε στο οπτικό μου πεδίο.

"Πρόσεχε μην σπάσεις το νύχι σου." ειρωνεύεται και με σπρώχνει στον τοίχο όταν προσπαθώ να κλείσω την πόρτα. Στο μυαλό μου έρχεστε η φωνή του προπονητή μου, λέγοντας μου να μην χρησιμοποιώ την δύναμη μου όταν δεν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος. Υποθέτω πως τώρα υπάρχει.

Ο Harry τρέχει μέσα στο δωμάτιο πριν προλάβω να τον κλωτήσω με το πόδι μου το επίμαχο σημείο του. Τον ρίχνει κάτω και το χέρι του σφίγγει το λαιμό του Niall.

"Άφησε τον!" φωνή της Kendall σπάει και δάκρυα κατακλύζουν το πρόσωπό της.

"Αν θες να τα βάλεις με κάποιον, βάλτε με κάποιον στα μέτρα σου" Ο Harry φωνάζει στο πρόσωπο του Niall και αυτός ξεροβήχει όταν ο λαιμός του ελευθερώνεται. Στα μέτρα του; Εννοεί πως επειδή είναι γυναίκα δεν μπορώ να αντιμετωπίσω έναν άντρα; Το αίμα μου βράζει και το μίσος μου για τον Harry μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Αν μισώ κάτι περισσότερο απ τους άντρες, είναι οι άντρες που νομίζουν ότι οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα.

Ο Harry διώχνει τον Niall και πλησιάζει εμένα. "Είσαι καλά;" με κοιτάει σαν να είμαι ένα τραυματισμένο γατάκι. Έχω τόσο θυμό μέσα μου που νομίζω ότι θα εκραγώ.

"Εξαφανίσου τώρα" ψιθυρίζω προσπαθώντας να κρατήσω την ηρεμία μου.

"Bella, μόλις σε έσωσα απ τα χεριά αυτου του κτήνους. Ένα ευχαριστώ θα--"

"Εξαφανίσου τωρα!" υψώνει τη φωνή μου έχοντας χάσει κάθε ίχνος ηρεμίας και υπομονής που είχα. "Μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου καλύτερα απ τον καθένα, δεν χρειάζομαι εσένα για να με σώσεις απ τον κακό λύκο. Αν θες να το παίξεις άντρας σε κάποιον κάντο στην γκομενίτσα σου! " Χτυπάω το στήθος του κάνοντας τον να παραστήσει, αλλά βρησκει την ισορροπία του. Η Taylor και η Kendall κοιτούν έκπληκτες και ίσως φοβισμένες απ την συμπεριφορά μου. Δεν έχω ξανά υπάρξει τόσο θυμωμένη ξανά στη ζωή μου. Ο Harry με βγάζει απ τα ρούχα μου με κάθε τι που κάνει και λέει.

Με κοιτάει χωρις κανένα ενδιαφέρον στο βλέμμα του και φεύγει χτυπώντας την πόρτα πίσω του. Θέλω να τον χτυπήσω τόσο δυνατά που να φωνάζει για έλεος. Να με παρακαλάει και να μετανιώνει για την στιγμή που με γνώρισε.
Έτσι ίσως μάθει ότι μια γυναίκα μπορεί να είναι πιο βίαιη από έναν άντρα.

"Λέξη" σταματάω την Kendall μόλις πάει να μιλήσει, ενώ είμαι καθοδόν προς το μπάνιο.

"Θα ζήσεις όλη σου τη ζωή μόνη σου." Η γνωστή φωνή της μητέρας μου ηχεί στο μυαλό μου. Ο Harry με τρελαίνει περισσότερο από κάθε ανθρώπινο ών πάνω στη γη.

Όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι μου, ψάχνω στο λάπτοπ αν υπάρχουν στο OKLA μαθήματα μποξ. Το μόνο που βρίσκω που μου τραβάει την προσοχή, είναι μάθημα γιόκας, αλλά χρειάζομαι κάτι για να εκτονώνω τα νεύρα μου. Τελικά αποφασίζω να παραγγείλω έναν σάκο του μποξ για το δωμάτιο μετά από διαπραγματεύσεις με την Taylor για το ντεκόρ του δωματίου.

Ψηφίστε και σχολιάστε❤

Don't Forget Me h.s.Where stories live. Discover now