"Christian, επειδή φοβάμαι πως θα πεθάνουμε... Το όνομα μου είναι Bella" λέω γρήγορα χωρίς να το σκεφτώ.
"Οκει" χαχανίζει ατάραχος "Συνηθίζεις να λες πως σε λένε Victoria σε τύπους που γνωρίζεις η εγώ είμαι ο τυχερός;"
"Όχι μέχρι που όλοι όσοι γνώριζα, αποδείχθηκαν πως δούλευαν για τον άνθρωπο που προσπαθούσε να με σκοτώσει" δεν τον κοιτάζω καν. Οι λέξεις βγαίνουν απ' το στόμα μου χωρίς να τις επεξεργάζομαι. Ένας εκνευριστικός ήχος χτυπάει στα αυτιά μου όταν το αεροπλάνο έχει όλο και περισσότερες αναταραχές καθώς οι άνθρωποι φορούν πανικοβλλημένοι τα σωσίβια τους. Ο Christian με βοηθάει να φορέσω το δικό μου χωρίς να μιλάει.
Τα μάτια του φαίνονται φοβισμένα αλλά το υπόλοιπο πρόσωπο του δεν δείχνει να νοιάζεται. "Χαίρομαι που μοιράζομαι τα τελευταία μου λεπτά πάνω στην γη με κάποιον που γνωρίζω." Κρατάω το χέρι του.
"Bella μην σκέφτεσαι έτσι"
"Τι θέλεις να κάνω; Αυτό το αεροπλάνο από στιγμή σε στιγμή θα πέσει"
"Όλα θα πάνε καλά" χαϊδεύει το μάγουλο μου καθησυχάζοντας με.
Πρίν το καταλάβω, τα χείλη μου πιέζουν τα δικά του και τον φιλάω σαν να είναι ο τελευταίος άνθρωπος που φιλάω στον κόσμο, κάτι που μάλλον ισχύει.
Το φιλί του είναι απαλό και με βοηθάει να ξεχάσω όταν όσα συμβαίνουν γύρω μου. Κρατάει την μέση μου με το ένα του χέρι ενώ το άλλο είναι ακουμπισμένο στο μάγουλο μου. Η γνωστή γεύση της κανέλας δεν είναι εδώ όταν την χρειάζομαι. Οι όμορφες καστανές μπούκλες έχουν αντικατασταθεί από περισσότερα μαλλιά και ελαφριές μαύρες μπούκλες.
Όταν ανοίγω τα μάτια μου δεν βλέπω το πρόσωπο που θέλω, αν και το πρόσωπο που θέλω δεν θα έπρεπε να το θέλω. Πρέπει αν τον ξεχάσω και ο άντρας που βρίσκεται μπροστά μου είναι η διαφυγή μου.
Το αεροπλάνο συνεχίζει κανονικά την πορεία του, επιβεβαιώνοντας τα λόγια του Christian. Επιστρέφω αμήχανα και πάλι στην θέση μου, πειράζοντας τα νύχια μου και προσπαθώντας να κρατήσω την ανάσα μου σταθερή.
"Bella, είσαι ακόμα ζωντανή" χλευάζει.
"Συγνώμη" λέω αυθόρμητα και δαγκώνω το κάτω χείλος μου.
"Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω απ' την πρώτη στιγμή που σε κοίταξα"
Νιώθω το πρόσωπο μου να καίει "Δεν συνηθίζω να φιλάω άγνωστους... Για την ακρίβεια... Δεν συνηθίζω να φιλάω ανθρώπους γενικότερα"
ESTÁS LEYENDO
Don't Forget Me h.s.
FanficΗ Bella Hadid είναι μια δεκαοχτάχρονη φοιτήτρια κολλεγίου, κατά των σχέσεων. Οι φίλες της Kendall και Taylor προσπαθούν να την κάνουν να αναθεωρήσει μάταια, μέχρι που γνωρίζει τον Harry Styles. Θα καταφέρει να της αλλάξει την ιδέα της για τις σχέσει...